AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1261 Del Skrevet 1. desember 2019 Just now, Fallabella said: Kanskje for deg ja men en som har kjent avhengigheten på kroppen selv kjenner hvor jævlig all hemmeligholdelse av ting man gjør i rus er... Det bør ufarliggjøres å ta opp disse tingene så folk ikke føler seg så alene om å være «grusom. Som sagt, om du faktisk leser det folk skriver så er det flere som har innrømmet misbruket sitt til andre. Gå og krangle med en innbilt skyggemann et annet sted, Bjarne Anonymkode: e4e85...071 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1262 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev: Ja de som drikker og er med i denne tråden er de fleste klar over konsekvenser av drikkingen, det er derfor vi er i denne tråden! Men å være klar over konsekvenser, er ikke bare det som gjør eller må til, i seg selv, for at man slutter å drikke! Folk vet om konsekvenser av å spise seg feit/overvektige, men de gjør det likevel, folk vet om konsekvenser av å røyke, men de gjør dette likevel, skjønner du?! Avhengigheten krever bla støtte, motivasjon, selvkontroll, å være i et godt miljø, innsikt, kunnskap osv. For å kunne kureres! Pia.. Anonymkode: 273df...b94 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1263 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev: Som sagt, om du faktisk leser det folk skriver så er det flere som har innrømmet misbruket sitt til andre. Gå og krangle med en innbilt skyggemann et annet sted, Bjarne Anonymkode: e4e85...071 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1264 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 16.33, AnonymBruker skrev: Som sagt, om du faktisk leser det folk skriver så er det flere som har innrømmet misbruket sitt til andre. Gå og krangle med en innbilt skyggemann et annet sted, Bjarne Anonymkode: e4e85...071 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1265 Del Skrevet 1. desember 2019 På 17.9.2019 den 22.03, AnonymBruker skrev: Fordi jeg bor i et forholdsvis lite samfunn, har god jobb og høy status, og treffer fastlegen min på butikken og fotballcup. Kan ikke risikere å miste førerkort, jobbanseelse og (tør ikke engang tenke det) ungene. -Siv- Anonymkode: 8bc5c...830 Men det hadde kanskje vært de beste for ungene? Anonymkode: 52fa6...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1266 Del Skrevet 1. desember 2019 57 minutter siden, Fallabella said: Ikke sant, folk som meg som er labile på vei ut av avhengighet har ikke noe her å gjøre, men du hører nok til. I hvilken grad sliter du med konsumet, som tråden handler om??? Hvem er du til å diktere folk som sliter med avhengighet? Veien ut er ikke pen, vil folk her se den bør det legges til rette for det. Det er av andre man lærer Ja siden du tydeligvis vet alt om dette! Så, hvordan blir jeg da rusfri fra i morgen av?! Har forøvrig sett alle "konsekvensene" for lenge siden.. Anonymkode: 273df...b94 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1267 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 18.01, AnonymBruker skrev: Ja siden du tydeligvis vet alt om dette! Så, hvordan blir jeg da rusfri fra i morgen av?! Har forøvrig sett alle "konsekvensene" for lenge siden.. Anonymkode: 273df...b94 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1268 Del Skrevet 1. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det hadde kanskje vært de beste for ungene? Anonymkode: 52fa6...02c Hva ønsker du å bidra med i tråden? Anonymkode: e7a40...a86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1269 Del Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ønsker du å bidra med i tråden? Anonymkode: e7a40...a86 Dette er et oppheng for vedkommende, se hvor mang innlegg personen har skrevet på denne siden. Tipper kg har prøvd å stenge den ute flere ganger, men den kommer kravlende tilbake. Fallabella snakker om å bli edru, men hun er tydeligvis avhengig av å skrive på kg, så lenge hun ikke tar tak i den avhengigheten så kan hun ikke dømme andre Anonymkode: e4e85...071 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1270 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 18.21, AnonymBruker skrev: Dette er et oppheng for vedkommende, se hvor mang innlegg personen har skrevet på denne siden. Tipper kg har prøvd å stenge den ute flere ganger, men den kommer kravlende tilbake. Fallabella snakker om å bli edru, men hun er tydeligvis avhengig av å skrive på kg, så lenge hun ikke tar tak i den avhengigheten så kan hun ikke dømme andre Anonymkode: e4e85...071 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1271 Del Skrevet 1. desember 2019 28 minutter siden, Fallabella said: Jeg vet at jeg vet lite men nok til å holde meg edru. Kjenner jeg at det begynner å vippe feil vei så har jeg hjelp med en gang. Du kan bli rusfri fra i morgen ved å be om hjelp, så enkelt og så vanskelig er det. Jeg så også konsekvensene men hadde jeg ant hvor fatale de var så hadde jeg tatt grep mye før. Om du vil eller ikke så legger drikkingen et slør på bevisstheten.. det kan man jo ikke fatte før det begynne å forsvinne ♥️ Takk men hva holder deg edru, hva fikk deg til å bli edru, hva innebar "hjelp" for deg, som alkoholiker, helt konkret?! Tips og råd.. Kjenner mange, både alkoholikere og narkomane, som har bedt om hjelp,men som like fullt er narkomane og alkoholikere den dag i dag, fordi man må ville slutte selv, ha motivasjon selv, også, ellers er det ganske nytteløst.. Anonymkode: 273df...b94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1272 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Takk men hva holder deg edru, hva fikk deg til å bli edru, hva innebar "hjelp" for deg, som alkoholiker, helt konkret?! Tips og råd.. Kjenner mange, både alkoholikere og narkomane, som har bedt om hjelp,men som like fullt er narkomane og alkoholikere den dag i dag, fordi man må ville slutte selv, ha motivasjon selv, også, ellers er det ganske nytteløst.. Anonymkode: 273df...b94 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1273 Del Skrevet 1. desember 2019 51 minutter siden, Fallabella said: Du må be om hjelp og ville ha hjelp. Jeg hold på å gå til grunne å hadde fått nok. Jeg fikk inspirasjon av Julie Winges Facebook-side å søkte meg inn i konkret behandling etter å ha fulgt henne en stund. Jeg ser andre her også finner håp av å følge henne ♥️ Men hva konkret, fikk DEG til å slutte å drikke, hva fikk deg ut av avhengigheten?! Konsekvenser?! Hvilke konsekvenser i så fall?! Som faktisk fikk DEG til å slutte å drikke, utover "hjelp", som ofte er noe mellom alt og ingenting..?! Anonymkode: 273df...b94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1274 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev: Men hva konkret, fikk DEG til å slutte å drikke, hva fikk deg ut av avhengigheten?! Konsekvenser?! Hvilke konsekvenser i så fall?! Som faktisk fikk DEG til å slutte å drikke, utover "hjelp", som ofte er noe mellom alt og ingenting..?! Anonymkode: 273df...b94 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1275 Del Skrevet 1. desember 2019 Synes kanskje Fallabella får litt vel mye tyn her. Hun er avhengig selv og prøver bare å hjelpe. - C Anonymkode: 1ead6...708 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1276 Del Skrevet 1. desember 2019 Har vært så mye mas om Julie Winge i denne tråden at jeg mistenker at hun har opprettet bruker for å reklamere om seg selv ... Anonymkode: 35886...40e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1277 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 20.54, AnonymBruker skrev: Har vært så mye mas om Julie Winge i denne tråden at jeg mistenker at hun har opprettet bruker for å reklamere om seg selv ... Anonymkode: 35886...40e Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 1. desember 2019 #1278 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 1.12.2019 den 20.53, AnonymBruker skrev: Synes kanskje Fallabella får litt vel mye tyn her. Hun er avhengig selv og prøver bare å hjelpe. - C Anonymkode: 1ead6...708 Endret 4. desember 2019 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1279 Del Skrevet 1. desember 2019 5 minutter siden, Fallabella skrev: Beklager, jeg kunne like gjerne sagt Rita Nilsen, for hun også inspirerte meg veldig, for meg er de to like gode. Nå er jo JW en av de få som gir alkoholikere behandling på nett så kanskje ikke sååååå rart at hun nevnes i en tråd som dette noen ganger eller? Vidar Teisen sitt navn har liksom ikke stort her å gjøre Rita Nilsen har jeg møtt flere ganger. Både fordi hun hadde noen innslag på rusbehandlingen jeg var i, hvor jeg snakket med henne en del, pluss jeg har vært på et ANTA-kurs. Hun er veldig dyktig. - C Anonymkode: 1ead6...708 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1280 Del Skrevet 1. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Synes kanskje Fallabella får litt vel mye tyn her. Hun er avhengig selv og prøver bare å hjelpe. - C Anonymkode: 1ead6...708 Prøvde bare å få ett eneste klart svar her, fra Falabella, uten å lykkes, utover om å "søke hjelp", hva det nå måtte innebære som jeg prøver å få svar på uten og lykkes, og diverse formaninger om konsekvenser vi alle vet om!! Flott at Falabella har fått "hjelp", selv om hun selv fortsatt ikke etter selv å ha fått hjelp, tydeligvis ikke vet hvordan hun selv har fått hjelp, hva det innebærer for henne pga fått hjelp, eller hva som hjelper alkoholikere, åpenbart, og ergo føyer seg fint inn i rekken av diverse forståsegpåere, eller troll i tråden..🙄 Anonymkode: 273df...b94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå