Isild Skrevet 15. mai 2021 #1861 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Komisk egentlig, hvordan influencere tror de er utrolig spennende. "Ekte og ærlige" podcaster og selvbiografiske blogger, bøker og serier. De er jo bare helt vanlige folk med et uvanlig stort bekreftelsesbehov. Det er ikke "ekte og ærlig" å utlevere seg selv, privatlivet sitt og desverre også barna sine. Det er bare trist. Det er også forferdelig kjedelig å høre om det samme selvdiggende, innholdsløse og utleverende i alle mulige former - overalt. "Naken, åpen, ærlig, ekte, uten filter". Det samme gnålet fra de alle sammen. Lykke til med podcast, jeg kommer aldri til å høre på den. Influencerpodcaster fenger ikke. Hørte noen episoder av SE sin og ABD sin, de var helt elendige rett og slett. Og når ikke de dramadronningene der fikk det til, så tror jeg ikke en slitsom pr-kåt kokk får det til heller. Endret 15. mai 2021 av Isild 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 15. mai 2021 #1862 Del Skrevet 15. mai 2021 Andrea59 skrev (18 timer siden): Moren hans - eller de aller mest blodige av blodfansen. Men tipper at en god del av dem faller fra. Jeg har to voksne sønner, og jeg hadde definitivt ikke vært fan om de hadde gitt seg ut på noe sånt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 15. mai 2021 #1863 Del Skrevet 15. mai 2021 Mar1 skrev (11 timer siden): Han viste sitt sanne jeg der, ja. Ikke rart hun ikke er der mer. Sur og irritert fordi hun nektet bruk av bilder i bloggen..Masse masing om det samme. Han bekrefter jo punkt for punkt all kritikk han har fått. Ikke rart han går i svart av kritikk, han kan ikke argumentere på annen måte, kritikerne har hatt rett hele veien. Mobbeofferet som kommer med så mye usmakelig dritt at det er vont å tro han har blitt utsatt for alt han påstår. Halleluja, sier jeg bare. Kjæften gikk som trommestikker på han, han la svarene i munnen på henne. Det var ikke mange ordene ho fikk sakt. Tenk å bruke en 12 åring til dette, utnytte ho på alle punkt. At det går ant, han blir bare værre og værre den mannen. Det er rett og slett til å 🤮 av. Skjønner virkelig nu at han sliter med psyken. Han skulle blitt skjermet fra alt. Å han trur han er bloggkonge 😂😂😂. Hvist han hadde skrevet 1 innlegg hver dag som andre bloggere, så hadde han aldri ligget på topp. Neida, må bare skrive 4 til 6 innlegg hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2021 #1864 Del Skrevet 15. mai 2021 Kokkejævel, du er jo innom kloakken med jevne mellomrom. Her kommer noen gode råd fra en erfaren podcast-lytter: Ærlig og dirEKTE er vel og bra, men lag deg noen kjøreregler før sending. Om ikke annet noen stikkord. Hva skal du gå gjennom, og i hvilken rekkefølge? En rød tråd skader aldri (Den trenger imidlertid ikke være rett!) En - max to - sendinger i uka er nok. Alltid kvalitet foran kvantitet. Går ut fra at du skal ha flere gjester etterhvert, kanskje kona, svigermor, mor osv.? Pass på at de også får en god mikrofon, så lytterne kan høre hva de sier. La gjesten slippe til. La gjesten skinne! Du har rollen som programleder, så ikke gjør det til et One Man Show når du har besøk. Ikke spis eller drikk under sendingen. Unngå: Nesepust inn i mikrofonen. Harking/kremting/æææh, mmm o.l. Hold styr på dag og dato. Hold stemmevolumet under kontroll. Podcast er stort i Norge nå, det er mye for lytterne å velge mellom. Det skal være behagelig å lytte til, uansett sjanger.Skal du klare deg her, så MÅ du gjøre endringer. Kvaliteten MÅ opp. Ja, dette kunne jeg ha skrevet i kommentarfeltet på bloggen, men orker altså ikke å bli overhøvlet av gjengen😅 Ikke av deg heller. I mine øyne er dette konstruktiv kritikk, ikke sikkert dere er enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordpia Skrevet 15. mai 2021 #1865 Del Skrevet 15. mai 2021 Finlay skrev (1 time siden): Kokkejævel, du er jo innom kloakken med jevne mellomrom. Her kommer noen gode råd fra en erfaren podcast-lytter: Ærlig og dirEKTE er vel og bra, men lag deg noen kjøreregler før sending. Om ikke annet noen stikkord. Hva skal du gå gjennom, og i hvilken rekkefølge? En rød tråd skader aldri (Den trenger imidlertid ikke være rett!) En - max to - sendinger i uka er nok. Alltid kvalitet foran kvantitet. Går ut fra at du skal ha flere gjester etterhvert, kanskje kona, svigermor, mor osv.? Pass på at de også får en god mikrofon, så lytterne kan høre hva de sier. La gjesten slippe til. La gjesten skinne! Du har rollen som programleder, så ikke gjør det til et One Man Show når du har besøk. Ikke spis eller drikk under sendingen. Unngå: Nesepust inn i mikrofonen. Harking/kremting/æææh, mmm o.l. Hold styr på dag og dato. Hold stemmevolumet under kontroll. Podcast er stort i Norge nå, det er mye for lytterne å velge mellom. Det skal være behagelig å lytte til, uansett sjanger.Skal du klare deg her, så MÅ du gjøre endringer. Kvaliteten MÅ opp. Ja, dette kunne jeg ha skrevet i kommentarfeltet på bloggen, men orker altså ikke å bli overhøvlet av gjengen😅 Ikke av deg heller. I mine øyne er dette konstruktiv kritikk, ikke sikkert dere er enige. Oppi alt jeg har lest gjennom denne kloakken, er dette faktisk gode (og kanskje velmente) råd. Følges disse rådene og sendingene minimeres til en dag i uka, så kanskje - kanskje jeg orker å lytte. Alt godt til Kokkejævel, men ikke alle trenger å gå videre til Podcast og livesendinger. Noen gjør seg best med tastatur 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2021 #1866 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Se der ja! Nå har allerede Kokkejævel vært her. Og han svarer meg "personlig" på Facebook-siden sin!😂 Jeg gir ham ett svar tilbake, før jeg gir meg. Du har aldri opplevd at saklige tilbakemeldinger blir nedsablet hverken av deg eller av "blodfansen". Vel, det har jeg sett, mer enn en gang. Du skriver at du er ny i podcast-verdenen, det er sånn du gjør ting. Bare kaster deg uti det. Lærer underveis. At du oppgir feil dato er "en greie". Du takker for konstruktiv tilbakemelding, men går like fullt i forsvar. Forresten, husker nå at du bruker noe du kaller "skolegårdtesten" (eller noe lignende). Fint ord, og en fin refleksjon bak. MEN. Hvor var skolegårdtesten da du for bare noen dager siden poserte med dildo i panna? Hvor var skolegårdtesten da ballene ble smurt? Lev som du lærer, så blir det bra til slutt. Takk for meg😊 Endret 15. mai 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winther Skrevet 15. mai 2021 #1867 Del Skrevet 15. mai 2021 Finlay skrev (14 minutter siden): Se der ja! Nå har allerede Kokkejævel vært her. Og han svarer meg "personlig" på Facebook-siden sin!😂 Jeg gir ham ett svar tilbake, før jeg gir meg. Du har aldri opplevd at saklige tilbakemeldinger blir nedsablet hverken av deg eller av "blodfansen". Vel, det har jeg sett, mer enn en gang. Du skriver at du er ny i podcast-verdenen, det er sånn du gjør ting. Bare kaster deg uti det. Lærer underveis. At du oppgir feil dato er "en greie". Du takker for konstruktiv tilbakemelding, men går like fullt i forsvar. Forresten, husker nå at du bruker noe du kaller "skolegårdtesten" (eller noe lignende). Fint ord, og en fin refleksjon bak. MEN. Hvor var skolegårdtesten da du for bare noen dager siden poserte med dildo i panna? Hvor var skolegårdtesten da ballene ble smurt? Lev som du lærer, så blir det bra til slutt. Takk for meg😊 Meget godt skrevet, du er flink og saklig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 15. mai 2021 #1868 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Finlay skrev (42 minutter siden): Se der ja! Nå har allerede Kokkejævel vært her. Og han svarer meg "personlig" på Facebook-siden sin!😂 Jeg gir ham ett svar tilbake, før jeg gir meg. Du har aldri opplevd at saklige tilbakemeldinger blir nedsablet hverken av deg eller av "blodfansen". Vel, det har jeg sett, mer enn en gang. Du skriver at du er ny i podcast-verdenen, det er sånn du gjør ting. Bare kaster deg uti det. Lærer underveis. At du oppgir feil dato er "en greie". Du takker for konstruktiv tilbakemelding, men går like fullt i forsvar. Forresten, husker nå at du bruker noe du kaller "skolegårdtesten" (eller noe lignende). Fint ord, og en fin refleksjon bak. MEN. Hvor var skolegårdtesten da du for bare noen dager siden poserte med dildo i panna? Hvor var skolegårdtesten da ballene ble smurt? Lev som du lærer, så blir det bra til slutt. Takk for meg😊 «Kokkejævel» har åpenbart andre preferanser enn folk flest, når det gjelder hva som egner seg i «skolegårdtesten». Endret 15. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte-Mei Skrevet 15. mai 2021 #1869 Del Skrevet 15. mai 2021 Finlay skrev (47 minutter siden): Se der ja! Nå har allerede Kokkejævel vært her. Og han svarer meg "personlig" på Facebook-siden sin!😂 Jeg gir ham ett svar tilbake, før jeg gir meg. Du har aldri opplevd at saklige tilbakemeldinger blir nedsablet hverken av deg eller av "blodfansen". Vel, det har jeg sett, mer enn en gang. Du skriver at du er ny i podcast-verdenen, det er sånn du gjør ting. Bare kaster deg uti det. Lærer underveis. At du oppgir feil dato er "en greie". Du takker for konstruktiv tilbakemelding, men går like fullt i forsvar. Forresten, husker nå at du bruker noe du kaller "skolegårdtesten" (eller noe lignende). Fint ord, og en fin refleksjon bak. MEN. Hvor var skolegårdtesten da du for bare noen dager siden poserte med dildo i panna? Hvor var skolegårdtesten da ballene ble smurt? Lev som du lærer, så blir det bra til slutt. Takk for meg😊 Jeg leste tilsvaret på Facebook, følte det noe ovenfra og ned når han skriver "...dere der nede"... Forøvrig all honnør til deg Finlay for et fint og saklig innlegg, og det syns jeg du har mange av 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 15. mai 2021 #1870 Del Skrevet 15. mai 2021 Hentet fra kloak-Kokken sin tilbakemelding til Finlay på Facebook: «Tror egentlig også dere der nede vet forskjellen på konstruktiv kritikk og nedlatende spydigheter». Han klarte altså ikke å la være å komme med en nedlatende spydighet i tilbakemeldingen sin, det bare beviser nok en gang at mannen er ikke mottakelig for noe som helst kritikk uten at han må kjefte eller være nedlatende mot den som våger seg å være kritisk. Det fremstår for meg som om kloak-Kokken nærmest er som besatt av disse kloakrottene, hvor hver anledning i blogg og podkast brukes på å få ut den enorme, indre aggresjonen han føler ovenfor «de der nede». Plasseringen på Spotify er også på vei ned i kloakken, 113 plass i dag. Med den form, innhold og kvalitet kloakk-kokken har på sin podkast, og hans manglende evne til å lytte på sine kritikere, så er det ikke mange dagene før hele podkasten renner rett ut i kloakken.... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 15. mai 2021 #1871 Del Skrevet 15. mai 2021 34 minutter siden, Zena33 said: Plasseringen på Spotify er også på vei ned i kloakken, 113 plass i dag. Med den form, innhold og kvalitet kloakk-kokken har på sin podkast, og hans manglende evne til å lytte på sine kritikere, så er det ikke mange dagene før hele podkasten renner rett ut i kloakken.... Oj, tipper han ble noe skuffet over det - skulle trodd at datter-besøk ville ha fått en del til å høre! Men tydeligvis ikke nok til å veie opp for dem som kanskje har gått litt lei... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. mai 2021 #1872 Del Skrevet 15. mai 2021 Andrea59 skrev (55 minutter siden): Oj, tipper han ble noe skuffet over det - skulle trodd at datter-besøk ville ha fått en del til å høre! Men tydeligvis ikke nok til å veie opp for dem som kanskje har gått litt lei... I tillegg til de som tenker at en 13-åring ikke har noe på farens podcast å gjøre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 15. mai 2021 #1873 Del Skrevet 15. mai 2021 Zena33 skrev (3 timer siden): Hentet fra kloak-Kokken sin tilbakemelding til Finlay på Facebook: «Tror egentlig også dere der nede vet forskjellen på konstruktiv kritikk og nedlatende spydigheter». Han klarte altså ikke å la være å komme med en nedlatende spydighet i tilbakemeldingen sin, det bare beviser nok en gang at mannen er ikke mottakelig for noe som helst kritikk uten at han må kjefte eller være nedlatende mot den som våger seg å være kritisk. Det fremstår for meg som om kloak-Kokken nærmest er som besatt av disse kloakrottene, hvor hver anledning i blogg og podkast brukes på å få ut den enorme, indre aggresjonen han føler ovenfor «de der nede». Plasseringen på Spotify er også på vei ned i kloakken, 113 plass i dag. Med den form, innhold og kvalitet kloakk-kokken har på sin podkast, og hans manglende evne til å lytte på sine kritikere, så er det ikke mange dagene før hele podkasten renner rett ut i kloakken.... Tja..dere er jo i så fall like besatt av han! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 15. mai 2021 #1874 Del Skrevet 15. mai 2021 Andrea59 skrev (2 timer siden): Oj, tipper han ble noe skuffet over det - skulle trodd at datter-besøk ville ha fått en del til å høre! Men tydeligvis ikke nok til å veie opp for dem som kanskje har gått litt lei... Det var på Spotify. Han hadde mer enn noen gang på bloggen 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 15. mai 2021 #1875 Del Skrevet 15. mai 2021 Finlay skrev (6 timer siden): Kokkejævel, du er jo innom kloakken med jevne mellomrom. Her kommer noen gode råd fra en erfaren podcast-lytter: Ærlig og dirEKTE er vel og bra, men lag deg noen kjøreregler før sending. Om ikke annet noen stikkord. Hva skal du gå gjennom, og i hvilken rekkefølge? En rød tråd skader aldri (Den trenger imidlertid ikke være rett!) En - max to - sendinger i uka er nok. Alltid kvalitet foran kvantitet. Går ut fra at du skal ha flere gjester etterhvert, kanskje kona, svigermor, mor osv.? Pass på at de også får en god mikrofon, så lytterne kan høre hva de sier. La gjesten slippe til. La gjesten skinne! Du har rollen som programleder, så ikke gjør det til et One Man Show når du har besøk. Ikke spis eller drikk under sendingen. Unngå: Nesepust inn i mikrofonen. Harking/kremting/æææh, mmm o.l. Hold styr på dag og dato. Hold stemmevolumet under kontroll. Podcast er stort i Norge nå, det er mye for lytterne å velge mellom. Det skal være behagelig å lytte til, uansett sjanger.Skal du klare deg her, så MÅ du gjøre endringer. Kvaliteten MÅ opp. Ja, dette kunne jeg ha skrevet i kommentarfeltet på bloggen, men orker altså ikke å bli overhøvlet av gjengen😅 Ikke av deg heller. I mine øyne er dette konstruktiv kritikk, ikke sikkert dere er enige. Bortsett fra dårlig lyd til å begynne med,var det ingenting av det andre du skrev her som plaget flere av meg og vennene mine. Det var derimot veldig kjekt å lytte til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 15. mai 2021 #1876 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Snacky skrev (16 minutter siden): Tja..dere er jo i så fall like besatt av han! Når du skriver det sånn, så går jeg ut fra at du også er besatt av noe her inne siden du tar deg bryet med følge med og kommentere, svært ofte. Endret 15. mai 2021 av Zena33 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snacky Skrevet 15. mai 2021 #1877 Del Skrevet 15. mai 2021 Zena33 skrev (24 minutter siden): Når du skriver det sånn, så går jeg ut fra at du også er besatt av noe her inne siden du tar deg bryet med følge med og kommentere, svært ofte. Nå var det vel ikke jeg som nevnte ordet besatt først?! Og vi som faktisk liker både bloggen og podcasten hans må nu jammen få lov til å svare på alt dere lirer ut av dere her. Ja,konstruktiv kritikk er bra,men det er jammen meg mye vas her inne og,der dere plukker i fra hverandre omtrent hvert ord han skriver,eller hver bevegelse han gjør på podcasten,som om det skulle være viktig . Vi synes det er flott at han har flere sendinger i uka,og om han spiser og drikker under sendinga gir nu vel vi katta i,det plager oss ikke. Og det er jo nettopp vi som følger han,ikke dere her inne,så hvorfor skal han da høre på råd herfra? Dere følger han jo ikke,dere «ramler jo bare tilfeldig» innom av og til,eller noe sånt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 15. mai 2021 #1878 Del Skrevet 15. mai 2021 Snacky skrev (5 minutter siden): Og det er jo nettopp vi som følger han,ikke dere her inne,så hvorfor skal han da høre på råd herfra? Dere følger han jo ikke,dere «ramler jo bare tilfeldig» innom av og til,eller noe sånt. Hvor går grensen for når man kan og ikke kan komme med råd eller kommentere? Må man lese hvert eneste innlegg på bloggen, høre på podkast minimum en gang i uken, lese veggen hans på Facebook 5 ganger om dagen og kjøpe 10 utgaver av bøkene hans - før vi i dine øyne gjør oss verdige nok til å ha en mening, komme med råd eller kritisere noe man reagerer på? Du vet absolutt ingenting om hva jeg følger, hva jeg har kjøpt eller ikke kjøpt eller hva jeg har hørt, men du er allikevel sikker på at jeg ramler tilfeldig innom av og til - veldig spesielt å utgi seg for å vite hva jeg gjør eller ikke gjør, og alle andre her inne for den saks skyld. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2021 #1879 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Snacky skrev (27 minutter siden): Nå var det vel ikke jeg som nevnte ordet besatt først?! Og vi som faktisk liker både bloggen og podcasten hans må nu jammen få lov til å svare på alt dere lirer ut av dere her. Ja,konstruktiv kritikk er bra,men det er jammen meg mye vas her inne og,der dere plukker i fra hverandre omtrent hvert ord han skriver,eller hver bevegelse han gjør på podcasten,som om det skulle være viktig . Vi synes det er flott at han har flere sendinger i uka,og om han spiser og drikker under sendinga gir nu vel vi katta i,det plager oss ikke. Og det er jo nettopp vi som følger han,ikke dere her inne,så hvorfor skal han da høre på råd herfra? Dere følger han jo ikke,dere «ramler jo bare tilfeldig» innom av og til,eller noe sånt. Nå har han jo selv annonsert at målet er å få Norges største podcast. Da er det betydelig flere å ta hensyn til en en trofast skare blogglesere, der mange støtter ham nokså ukritisk uansett hva han sier eller gjør. Han må erobre et helt nytt marked. De holder ikke at bare leserne hans hører på podcasten, han trenger mange tusen NYE mennesker som vil lytte. Og jeg kan love deg at dit kommer han ikke med usammenhengende skriking, brusdrikking og skjeggkrafsing. Endret 15. mai 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar1 Skrevet 15. mai 2021 #1880 Del Skrevet 15. mai 2021 Håper forøvrig de som var med på vips-racet ala Visjon Norge føler de har fått valuta for penga..... Etter å ha samlet inn tilnærmet en månedslønn på ulovlige konkurranser og oppfordring om å abbonere på oppskrifter var det jevnt stopp på å legge ut flere oppskrifter HALLELUJA ! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå