Oransjesjel Skrevet 21. juli 2020 #441 Del Skrevet 21. juli 2020 Han er iallefall en meget deltakende kokk til den store «krenkelsesfesten» som foregår.. Bevares. Nå er han igjen ute og beklager seg til hun som skriver «Kjerringtanker,» der hun har som konsept å kommentere den som ligger øverst på blogglista. (Noe hun forøvrig gjør på en helt glimrende måte.) Kokken føler seg brukt, og kanskje til og med mobbet. Stakkars han! Igjen! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. juli 2020 #442 Del Skrevet 21. juli 2020 Huff, han er så stusslig!🤢 Etter at et par innlegg om mat og restaurantdrift sendte ham ned på tredjeplass på blogglisten i dag, smeller han til med « Skjending av barnegrav?» i kveld. Sånn, nå er morgendagens topplassering sikret!👍Tragedier melkes, gang på gang, bare fra forskjellige vinkler. Så utrolig patetisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. juli 2020 #443 Del Skrevet 21. juli 2020 Den mannen er ikke sann, skriver hva som helst for å trekke lesere til bloggen og han får penger i lommeboka. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. juli 2020 #444 Del Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, Oransjesjel skrev: Han er iallefall en meget deltakende kokk til den store «krenkelsesfesten» som foregår.. Bevares. Nå er han igjen ute og beklager seg til hun som skriver «Kjerringtanker,» der hun har som konsept å kommentere den som ligger øverst på blogglista. (Noe hun forøvrig gjør på en helt glimrende måte.) Kokken føler seg brukt, og kanskje til og med mobbet. Stakkars han! Igjen! Hvor gjør han dette? Kan ikke se at han skriver noe om kjerringtanker på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. juli 2020 #445 Del Skrevet 21. juli 2020 1 minutt siden, Skrottefar skrev: Hvor gjør han dette? Kan ikke se at han skriver noe om kjerringtanker på bloggen I kommentarfeltet hos Kjerringtanker😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. juli 2020 #446 Del Skrevet 21. juli 2020 6 minutter siden, Finlay skrev: I kommentarfeltet hos Kjerringtanker😊 Åh.....ja, han er inne der igjen ja......skikkelig krenka kar det der ja, han skjønner ikke konseptet til kjerringtanker for fem flate øre, spiller offerkortet så fort det lar seg gjøre 🤣 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. juli 2020 #447 Del Skrevet 22. juli 2020 12 timer siden, Oppland skrev: Den mannen er ikke sann, skriver hva som helst for å trekke lesere til bloggen og han får penger i lommeboka. Ooops! Når "Skjending av barnegrav" ikke holder til førsteplass på blogglista, hva skal da til?😨 Bare i underkant av 29 000 lot seg friste. Begynner fansen å gå lei tro?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 22. juli 2020 #448 Del Skrevet 22. juli 2020 21 minutter siden, Finlay skrev: Ooops! Når "Skjending av barnegrav" ikke holder til førsteplass på blogglista, hva skal da til?😨 Bare i underkant av 29 000 lot seg friste. Begynner fansen å gå lei tro?🤔 Tja si det. 🤔I oktober blir det nok en ny oppgang på bloggen i hvert fall for en periode. 😀 Må bare føye til jeg håper selvsagt at alt vil gå bra denne gangen for dem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. juli 2020 #449 Del Skrevet 22. juli 2020 12 minutter siden, Oppland skrev: Tja si det. 🤔I oktober blir det nok en ny oppgang på bloggen i hvert fall for en periode. 😀 Må bare føye til jeg håper selvsagt at alt vil gå bra denne gangen for dem. Ja, det ventes vel både barn, barnedåp og bryllup, så det blir vel rikelig med mat til folket framover😄 Ønsker dem naturligvis alt godt jeg også! De har vært gjennom mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 22. juli 2020 #450 Del Skrevet 22. juli 2020 13 timer siden, Finlay skrev: I kommentarfeltet hos Kjerringtanker😊 Hva skrev han der da? Orker ikke lete/lese.. ;/ Uansett -kokkejævel er i mine øyne utrolig spekulativ og stakkarslig. Finnes ikke noe som er mer usjarmerende enn så selvopptatte personer/menn som han -han har et utrolig grandiost selvbilde som gjør han helt usmakelig. Skjønner ikke at folk finner dette interessant i det hele tatt -men han har vært smart og bygd seg et slags "forhold" til kjerringer på 50 + som forguder han -mannen som tørr å vise følelser.. Herregud for en dum saueflokk. Men for all del -han må jo bare kjøre på -høy på seg selv og fortsette sine spekulative innlegg krydret med mye "stakkars meg" innlegg. Virker som han har blitt fullstendig avhengig av dette -og det kan umulig være veldig sunt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. juli 2020 #451 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) 48 minutter siden, Cessa74 skrev: Hva skrev han der da? Orker ikke lete/lese.. ;/ Uansett -kokkejævel er i mine øyne utrolig spekulativ og stakkarslig. Finnes ikke noe som er mer usjarmerende enn så selvopptatte personer/menn som han -han har et utrolig grandiost selvbilde som gjør han helt usmakelig. Skjønner ikke at folk finner dette interessant i det hele tatt -men han har vært smart og bygd seg et slags "forhold" til kjerringer på 50 + som forguder han -mannen som tørr å vise følelser.. Herregud for en dum saueflokk. Men for all del -han må jo bare kjøre på -høy på seg selv og fortsette sine spekulative innlegg krydret med mye "stakkars meg" innlegg. Virker som han har blitt fullstendig avhengig av dette -og det kan umulig være veldig sunt. Det er ikke første gang han går til angrep på henne. Han forstår rett og slett ikke at hun parodierer den som til enhver tid ligger på 1.plass på blogglista - i dette tilfellet ham. Det er jo det bloggen hennes går ut på! Han tolker det som personangrep, og beskylder henne for å stjele hans tekst, at hun har ham i vrangstrupen, er uredelig, usaklig, trakasserer og mobber osv. Synes det er merkelig at en mann som selger seg inn som en glad og jovial kar ikke forstår dette.(ref."Humor og selvironi er vel artig for de fleste og jeg prøver å se humoristisk på det meste.") Eller i det minste ikke hever seg over det. Tror dette med å trone øverst på blogglista har gått til fullstendig til hodet på ham. Han SKAL være der, uansett hva som skal til av utlevering og elendighet. En bloggliste som er betydelig redusert ift. for noen år siden, da 1.plassen betydde 80-100 000 lesere, og influencere ikke brukte Instagram og YT som i dag. Det burde ikke være verdt å blogge på den måten han gjør. Veldig bra at media har mistet interessen, mer nøring under hans personlige tragedier trengs ikke. Og sunt kan det umulig være... Leser ikke bloggen hans, får med meg alt ved å kikke innom fb, og så leser jeg Kjerringtanker😄 Endret 22. juli 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 22. juli 2020 #452 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Det er helt forferdelig det jeg her skal skrive. Jeg skjemmes over å antyde det. «Kokkejævel går over l.. for klikk?» Jeg nekter å tro på at en voksen familiefar kan være så rå, kynisk og spektulativ. Endret 22. juli 2020 av Yann 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 22. juli 2020 #453 Del Skrevet 22. juli 2020 14 minutter siden, Yann skrev: Det er helt forferdelig det jeg her skal skrive. Jeg skjemmes over å antyde det. «Kokkejævel går over l.. for klikk?» Jeg nekter å tro på at en voksen familiefar kan være så rå, kynisk og spektulativ. Tydeligvis.. Leser sjelden bloggen, men fikk med meg overskriften om gravskjending. Han burde faen meg skamme seg!!.. Ingen som hadde drevet med gravskjending -det var en stakkars ansatt på kirkegården som hadde misforstått ifht å rydde bort ekstra jord og legge bedstein (eller hva det var). Med dette innlegget gikk han altfor langt. Å antyde gravskjending som overskrift for klikk -da er det nok. Ufyselig å spille sånn på spekulative overskrifter (og tidvis innhold) for å få klikk... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 22. juli 2020 #454 Del Skrevet 22. juli 2020 Som etterlatt så merker man at man henger seg opp i små detaljer, og kan bli knust av den minste bagatell som ikke andre vet om. Jeg tror kanskje det er litt av poenget med å bruke ordet «gravskjending». Noe som var lite for en annen, viste seg å være fryktelig vondt for dem. Synes det var stort at de ble møtt med forståelse, da de konfronterte vedkommende med det som har skjedd. For det er ikke lett å vite hvordan man takler mennesker i sorg. Jeg støtter ikke Kokkejævel i alt han velger å dele offentlig, men det er hans valg, og han får stå for det. Men jeg kjente meg veldig igjen i at andres velmente handlinger kan slå heeelt feil når man er i sorg. Jeg husker jeg klikka fullstendig på samboeren min for å ha pussa over hjørnene på en benk som min avdøde far hadde lagd. Det var rett etter dødsfallet, så jeg var så redd for å miste alt som var igjen av han. Godt ment, men katastrofe for meg der og da. Ser jo nå at det ikke var så farlig... Det vil kanskje Kokkejævel også tenke en dag, når alt er mer på avstand. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 23. juli 2020 #455 Del Skrevet 23. juli 2020 9 timer siden, MissMaya skrev: Som etterlatt så merker man at man henger seg opp i små detaljer, og kan bli knust av den minste bagatell som ikke andre vet om. Jeg tror kanskje det er litt av poenget med å bruke ordet «gravskjending». Noe som var lite for en annen, viste seg å være fryktelig vondt for dem. Synes det var stort at de ble møtt med forståelse, da de konfronterte vedkommende med det som har skjedd. For det er ikke lett å vite hvordan man takler mennesker i sorg. Jeg støtter ikke Kokkejævel i alt han velger å dele offentlig, men det er hans valg, og han får stå for det. Men jeg kjente meg veldig igjen i at andres velmente handlinger kan slå heeelt feil når man er i sorg. Jeg husker jeg klikka fullstendig på samboeren min for å ha pussa over hjørnene på en benk som min avdøde far hadde lagd. Det var rett etter dødsfallet, så jeg var så redd for å miste alt som var igjen av han. Godt ment, men katastrofe for meg der og da. Ser jo nå at det ikke var så farlig... Det vil kanskje Kokkejævel også tenke en dag, når alt er mer på avstand. Gått skrevet. Vi trenger å bli minnet på dette ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. juli 2020 #456 Del Skrevet 23. juli 2020 10 timer siden, MissMaya skrev: Som etterlatt så merker man at man henger seg opp i små detaljer, og kan bli knust av den minste bagatell som ikke andre vet om. Jeg tror kanskje det er litt av poenget med å bruke ordet «gravskjending». Noe som var lite for en annen, viste seg å være fryktelig vondt for dem. Synes det var stort at de ble møtt med forståelse, da de konfronterte vedkommende med det som har skjedd. For det er ikke lett å vite hvordan man takler mennesker i sorg. Jeg støtter ikke Kokkejævel i alt han velger å dele offentlig, men det er hans valg, og han får stå for det. Men jeg kjente meg veldig igjen i at andres velmente handlinger kan slå heeelt feil når man er i sorg. Jeg husker jeg klikka fullstendig på samboeren min for å ha pussa over hjørnene på en benk som min avdøde far hadde lagd. Det var rett etter dødsfallet, så jeg var så redd for å miste alt som var igjen av han. Godt ment, men katastrofe for meg der og da. Ser jo nå at det ikke var så farlig... Det vil kanskje Kokkejævel også tenke en dag, når alt er mer på avstand. Tror ingen har problemer med å forstå tankene og følelsene rundt dette. Derimot er det vanskelig å forstå den spekulative måten dødsfall blir brukt på, igjen og igjen. Hva er tankene bak dette? Er det andre grunner enn klikk og oppmerksomhet? Godt å skrive om det kanskje? Vanskelig å forstå denne offentlige terapien, denne trangen til å blottlegge det mest private, absolutt hele tiden. Enten det gjelder dødsfall eller egne fysiske plager. Kanskje en ny bok, kun viet til slike tema kunne være noe? Eventuelt psykoterapi. Åpenhetskortet er i hvert fall forlengst oppbrukt. Som du sier, hans valg og han får stå for det. Håper bare det kommende barnet blir skjermet, men blir betenkt når ultralydbilde og barnets navn forlengst er offentliggjort.(Håper forresten barnet i fremtiden synes det er artig at far har informert om at “tisseluren” holder mål, og at et par hundre fremmede kjerringer har kommentert.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bullen1 Skrevet 23. juli 2020 #457 Del Skrevet 23. juli 2020 Enig syns ikke noe om å bruke(utnytte) ufødte og døde barn som ikke kan forsvare seg eller sette grenser for hva som er akseptabelt håper følgerne hans får opp øynene for en kald og egoistisk type han er bare for å få topplassering på bloggen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. juli 2020 #458 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) Når han skriver gravskjending så jeg for meg at noen hadde veltet gravstenen og røsket blomstene opp med jorden. Men så var det bare en velmenende kirketjener som hadde ryddet litt uten å konferere med foreldrene. Jeg har full forståelse for at dette er sårt og at de vil ha full regi på pynting av graven. Men gravskjending??? Jeg slutter meg til alle som ser likheter med Anne Brith. Norge har fått en ny clickbait-dronning! Endret 24. juli 2020 av Felis 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 23. juli 2020 #459 Del Skrevet 23. juli 2020 Første gang jeg interesserer meg for denne bloggeren. Det vil si jeg har lagt merke til hans manglende forståelse for litterære sjangre, for å si det slik... I dag har han gitt rosende ord til en annen blogger. Jeg husker ikke hvem det var. Men på meg virker det litt spesielt, med tanke på alle ranter han har øst ut over Kjerringtanker. Denne bloggeren skriver stort sett korte referat fra dagen. Ingen stor litterær figur, men sikkert ærlig og oppriktig i sin form. De skal ha plass de også. Men han har altså valgt en som han vet han "slår ned i støvlene" og det gir meg en bismak. Selvsagt får han skryt og varme ord for å ha gjort denne framsnakkingen, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 23. juli 2020 #460 Del Skrevet 23. juli 2020 2 hours ago, spaniasol said: Første gang jeg interesserer meg for denne bloggeren. Det vil si jeg har lagt merke til hans manglende forståelse for litterære sjangre, for å si det slik... I dag har han gitt rosende ord til en annen blogger. Jeg husker ikke hvem det var. Men på meg virker det litt spesielt, med tanke på alle ranter han har øst ut over Kjerringtanker. Denne bloggeren skriver stort sett korte referat fra dagen. Ingen stor litterær figur, men sikkert ærlig og oppriktig i sin form. De skal ha plass de også. Men han har altså valgt en som han vet han "slår ned i støvlene" og det gir meg en bismak. Selvsagt får han skryt og varme ord for å ha gjort denne framsnakkingen, men dog. Eg tviler også sterkt på at han leser denne bloggen...han skriver at han leser henne hver eneste dag?? Men, mulig eg er stygg nå, men å gjør det han gjør der i det innlegget er jo en måte å fremme seg selv på. At han skulle velge en så svak(?) blogger som henne syns eg ingenting om. Nå mener eg ikkje denne bloggeren er svak svak, eg leser henne fra og til, men om ikkje annet er det vel en noe sårbar blogger som har det veldig vanskelig (ut i fra hva hun selv skriver). Syns IKKJE dette virker troverdig gjort av han! Hvis han leser henne hver eneste dag syns eg det er litt rart at han aldri har nevnt henne før?? Alle de gangen hun har pantet flasker for å få seg litt mat, hvorfor oppfordret han ikkje til å hjelpe da f.eks? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå