Yann Skrevet 19. september 2021 #2461 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Slettet. Endret 19. september 2021 av Yann Slettet grunnet selvjustis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 19. september 2021 #2462 Del Skrevet 19. september 2021 Finlay skrev (10 timer siden): Riktig. Det siste vi trenger er at Norges mest leste blogger sprer feilinformasjon. I kommentarfeltet på FB er det riktignok et par lesere som gjør ham oppmerksom på dette. Tar kokken selvkritikk? Nei. Han svarer: "Slapp av. Det er helg🙂" 🤮 Det eneste han kom med som en slags beklagelse i kommentarfeltet på bloggen var: "Ok, jeg tok feil, men hun ble i alle fall veldig syk" Ok, så da vet vi det 🤮 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 20. september 2021 #2463 Del Skrevet 20. september 2021 (endret) Murstein skrev (På 18.9.2021 den 18.59): Endret 20. september 2021 av Murstein Feil.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 20. september 2021 #2464 Del Skrevet 20. september 2021 Finlay skrev (På 19.9.2021 den 11.52): Riktig. Det siste vi trenger er at Norges mest leste blogger sprer feilinformasjon. I kommentarfeltet på FB er det riktignok et par lesere som gjør ham oppmerksom på dette. Tar kokken selvkritikk? Nei. Han svarer: "Slapp av. Det er helg🙂" 🤮 « Ta deg en bolle», var svaret til de som gjorde ham oppmerksom på hans uvitenhet. Han har nok neppe så stor påvirkningskraft at han setter vaksineprogrammet i fare😉, men han overgår ( om mulig) seg selv i klikkbait med : ‘kona har korona’, og ‘hvem vil vinne gourmetmat for 1 år’-type…Ja,ja - Skjønner ikke hvorfor jeg fremdeles leser endel av innleggene hans. - Kanskje for å se uoverensstemmelsene mlm overskrift og innhold, for spennende er han ikke! Faktisk svært så forutsigbar,- Dramatisk overskrift = 0 innhold. Han er en god kremmer,- uten bloggen, ville nok denne kokeboka ‘ forsvunnet i kålen’, sammen med mange andre. Denne fremstår bedre enn den første, siden han nå bruker faget sitt. ( leste den første på E-Bib, og den hadde stort behov for språkvask, samtidig med at den bare var et sammendrag av bloggen, dvs. intet nytt, så var kjapt å skumme gjennom den) Nå, når han har sluttet med å kreve penger for oppskrifter han ikke legger ut , og «bare» henviser til sidetall i boka for det han deler av slikt😉, må han tjene så mye han kan! Det påvirker ikke mitt liv, om han er rik eller fattig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 21. september 2021 #2465 Del Skrevet 21. september 2021 Mollami skrev (14 timer siden): « Ta deg en bolle», var svaret til de som gjorde ham oppmerksom på hans uvitenhet. Han har nok neppe så stor påvirkningskraft at han setter vaksineprogrammet i fare😉, men han overgår ( om mulig) seg selv i klikkbait med : ‘kona har korona’, og ‘hvem vil vinne gourmetmat for 1 år’-type…Ja,ja - Skjønner ikke hvorfor jeg fremdeles leser endel av innleggene hans. - Kanskje for å se uoverensstemmelsene mlm overskrift og innhold, for spennende er han ikke! Faktisk svært så forutsigbar,- Dramatisk overskrift = 0 innhold. Han er en god kremmer,- uten bloggen, ville nok denne kokeboka ‘ forsvunnet i kålen’, sammen med mange andre. Denne fremstår bedre enn den første, siden han nå bruker faget sitt. ( leste den første på E-Bib, og den hadde stort behov for språkvask, samtidig med at den bare var et sammendrag av bloggen, dvs. intet nytt, så var kjapt å skumme gjennom den) Nå, når han har sluttet med å kreve penger for oppskrifter han ikke legger ut , og «bare» henviser til sidetall i boka for det han deler av slikt😉, må han tjene så mye han kan! Det påvirker ikke mitt liv, om han er rik eller fattig. Ikke bare svarte han ta dere en bolle, han har til og med slettet kommentarer, både egne og andres. Blant annet kommentaren han hadde om at vaksinen inneholdt korona, og de påfølgende kommentarer hvor det ble dokumentert at dette ikke var sant og en oppfordring om han måtte slutte å spre feilinformasjon. Så slettet han det bare, og ba folk om å ta seg en bolle… Synker bare lengre og lengre ned denne kokken, i sin desperasjon på høye lesertall og at han for all del ikke tar kritikk for noenting, selv ikke stygge faktafeil. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 21. september 2021 #2466 Del Skrevet 21. september 2021 Han har rett i alt han skriver. Basta! Han er som en trassig treårig enkelte ganger. Det nytter ikke å motsi eller komme med fakta, det slettes fordi han har rett! At han blir tiljublet av så mange er helt uforståelig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 28. september 2021 #2467 Del Skrevet 28. september 2021 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 28. september 2021 Populært innlegg #2468 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Gry H. skrev (57 minutter siden): Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! For en idiotisk måte å forsøke å få flere klikk på bloggen din -hvor desperat er du? Linken og reklamen for DIN blogg er dobbelt så stor som teksten din. Og INGEN har skrevet noe på 9 dager her. Og NÅ drar DU den opp igjen for å få til ny aktivitet -er du seriøs?? Ser du ikke hvor latterlig du oppfører deg? Og mye av kritikken her inne er både saklig, velbegrunnet og dokumentert. At ikke alle elsker kokkejævel er en pris man betaler når man deler absolutt alt offentlig - fra såre rompeballer, sexliv, døde barn ca 100 000 ganger, pillebruk, familiekonflikter, utleveringer av mennesker som ikke hverken ønsker det eller har bedt om det - og overskrifter som kun har til hensikt å trekke inn klikk/lesere. For han har partnerkontrakt som betyr at han får betalt av sponsorer etter antall lesere på bloggen. Alt blir en kynisk smørje hvor penger er eneste motivasjon. Enten har du tørna, eller så er dette et forsøk på en vennetjeneste for å dra i gang aktiviteten på KG igjen. Jeg håper virkelig ikke du lykkes hverken med det eller flere lesere til din egen blogg. Og følg ditt eget råd; Hvis du ikke liker det du leser - så hold deg unna. Denne tråden er på ingen måte om deg.. Endret 28. september 2021 av Cessa74 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 28. september 2021 #2469 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Gry H. skrev (1 time siden): Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! I følge deg selv i din egen blogg, er du sykelig opptatt av listeplassering på Blogg.no. Å henge seg på kokken var et godt forsøk.. du får følge med i morgen .. Ellers så er jeg sikker på at kokken, på sin signingsferd, krymper seg over denne «forsvarstalen» . når han leser kommentarene som vil følge. Tror du har gjort han en bjørnetjeneste. Endret 28. september 2021 av Yann 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 29. september 2021 #2470 Del Skrevet 29. september 2021 Gry H. skrev (9 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! Hvor desperat er ikke du ~ bumper tråden her for å fremme deg selv. Tror du virkelig dette forsøket om å få flere følgere lykkes. At du er sykelig opptatt av listeplassering, ~ja det vet vi. Kanskje bloggen din ikke er så fengende og bra ~ tenkt på det!? Eller er det mer et forsøk på at noen skal starte en tråd om deg!? Om det er så fysisk smertefullt for deg, å lese at folk kan stille seg kritisk til det kokkejævel deler ~ ja så hold deg unna denne tråden! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 29. september 2021 #2471 Del Skrevet 29. september 2021 Gry H. skrev (20 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! Det som er fysisk smertefullt er at du er her inne og leser, og at du attpåtil kommenterer. Hvorfor bruker du tiden din til å lese noe du ikke liker, som til og med gjør deg fysisk vondt? Hvorfor bruker du tid på å kommentere det du leser, når du ikke engang liker det du leser? Hvorfor i himmelens navn skal du kunne bruke tid på noe du åpenbart ikke liker når du er kritisk til hva andre bruker sin tid til? Og nei, å være kritisk til eksponering av barn, spre feilinformasjon om korona, bryte markedsføringsregler etc. er ingen heksejakt! Tipper kokken hadde dratt ting enda lengre om det ikke var for hans følgere som evner å være kritiske når det er på sin plass. Husk at de fleste av oss startet som trofaste lesere av bloggen hans, helt til en grense for hva man kan tilbe ble nådd. Og ja, mange følger fortsatt med han. Og det har vi rett til uten at du, som selv sitter i et glasshus angående personlig tidsbruk, behøver å gå til angrep på oss her inne. Da har jeg stilt deg noen spørsmål, regner med å få svar på disse siden jeg har besvart spørsmålene dine. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 29. september 2021 #2472 Del Skrevet 29. september 2021 Gry H. skrev (21 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i himmelens navn bruker dere tid på å lese en blogg som tilsynelatende (ut i fra det som fremgår av denne tråden) overhodet ikke faller i smak?? Likeså ubegripelig opplever jeg den efforten som legges ned på å tolke og/eller vri om alt som skrives slik at det fremstår på verst tenkelige vis! Jeg kjenner faktisk Asbjørn igjennom bloggermiljøet som en helt toppers fyr! Det som bedrives her, er en regelrett heksejakt som voksne, noenlunde oppegående mennesker rett og slett burde holde seg for god for.. For tro det eller ei; Det er faktisk et menneske av kjøtt og blod som det av en eller annen usivilisert grunn er blitt ansett greit å hetse/trashe på et vis der skrupler, lik som evne til empati tilsynelatende er fullstendig ikke-eksisterende! Det som utvises her, er rett og slett en så nedrig oppførsel som er så forbannet pinlig å bevitne at det er fysisk smertefullt! Jeg skjønner ikke hva som var meningen med denne posten? For det første har tråden vært stille lenge, det er jo unektelig litt spesielt å komme inn fra sidelinjen på denne måten, egentlig helt ut av det blå og rase på denne måten? Det er lite som blir vrengt på, det som er skrevet er jo hentet direkte fra hans blogg. Det er hans ord og fortellinger som er grunnlaget for denne tråden. Og det er endel spesielle emner han skriver om til tider. Så hva var grunnen din til å komme inn hit og være så sint? Når det er null grunnlaget for det?🤷♀️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 29. september 2021 #2473 Del Skrevet 29. september 2021 Miss.Hol skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva som var meningen med denne posten? For det første har tråden vært stille lenge, det er jo unektelig litt spesielt å komme inn fra sidelinjen på denne måten, egentlig helt ut av det blå og rase på denne måten? Det er lite som blir vrengt på, det som er skrevet er jo hentet direkte fra hans blogg. Det er hans ord og fortellinger som er grunnlaget for denne tråden. Og det er endel spesielle emner han skriver om til tider. Så hva var grunnen din til å komme inn hit og være så sint? Når det er null grunnlaget for det?🤷♀️ Når man ikke har en særlig fengende blogg, er det kanskje ett forsøk på å få noen nysgjerrige lesere inn? Men tror det er uten særlig hell, da innholdet er elendig. Fryktelig over-redigerte selfies og lite spennede innhold. Lov å prøve å slenge seg med på skrytekokkens bølge, selv om det er passe flaut og patetisk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 29. september 2021 #2474 Del Skrevet 29. september 2021 panzerpølsa skrev (19 minutter siden): Når man ikke har en særlig fengende blogg, er det kanskje ett forsøk på å få noen nysgjerrige lesere inn? Men tror det er uten særlig hell, da innholdet er elendig. Fryktelig over-redigerte selfies og lite spennede innhold. Lov å prøve å slenge seg med på skrytekokkens bølge, selv om det er passe flaut og patetisk. Jeg vet ikke hvilken blogg det er en gang🙈🙊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. september 2021 #2475 Del Skrevet 29. september 2021 Miss.Hol skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hvilken blogg det er en gang🙈🙊 Det tror jeg er like greit 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 29. september 2021 #2476 Del Skrevet 29. september 2021 Miss.Hol skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvilken blogg det er en gang🙈🙊 Du har ikke gått glipp av noe. Jeg klikka meg inn for første og garantert siste gang. Intetsigende quotes, redigerte selfies som gir bloggeren et skremmende blikk og innlegg etter innlegg om hvor bloggen er på blogglista er så hylende uinteressant at jeg fatter ikke hvem som orker mer enn ett besøk der inne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. oktober 2021 #2477 Del Skrevet 1. oktober 2021 Zena33 skrev (På 29.9.2021 den 21.19): Det som er fysisk smertefullt er at du er her inne og leser, og at du attpåtil kommenterer. Hvorfor bruker du tiden din til å lese noe du ikke liker, som til og med gjør deg fysisk vondt? Hvorfor bruker du tid på å kommentere det du leser, når du ikke engang liker det du leser? Hvorfor i himmelens navn skal du kunne bruke tid på noe du åpenbart ikke liker når du er kritisk til hva andre bruker sin tid til? Og nei, å være kritisk til eksponering av barn, spre feilinformasjon om korona, bryte markedsføringsregler etc. er ingen heksejakt! Tipper kokken hadde dratt ting enda lengre om det ikke var for hans følgere som evner å være kritiske når det er på sin plass. Husk at de fleste av oss startet som trofaste lesere av bloggen hans, helt til en grense for hva man kan tilbe ble nådd. Og ja, mange følger fortsatt med han. Og det har vi rett til uten at du, som selv sitter i et glasshus angående personlig tidsbruk, behøver å gå til angrep på oss her inne. Da har jeg stilt deg noen spørsmål, regner med å få svar på disse siden jeg har besvart spørsmålene dine. Murstein skrev (På 29.9.2021 den 10.18): Hvor desperat er ikke du ~ bumper tråden her for å fremme deg selv. Tror du virkelig dette forsøket om å få flere følgere lykkes. At du er sykelig opptatt av listeplassering, ~ja det vet vi. Kanskje bloggen din ikke er så fengende og bra ~ tenkt på det!? Eller er det mer et forsøk på at noen skal starte en tråd om deg!? Om det er så fysisk smertefullt for deg, å lese at folk kan stille seg kritisk til det kokkejævel deler ~ ja så hold deg unna denne tråden! Cessa74 skrev (På 29.9.2021 den 0.50): For en idiotisk måte å forsøke å få flere klikk på bloggen din -hvor desperat er du? Linken og reklamen for DIN blogg er dobbelt så stor som teksten din. Og INGEN har skrevet noe på 9 dager her. Og NÅ drar DU den opp igjen for å få til ny aktivitet -er du seriøs?? Ser du ikke hvor latterlig du oppfører deg? Og mye av kritikken her inne er både saklig, velbegrunnet og dokumentert. At ikke alle elsker kokkejævel er en pris man betaler når man deler absolutt alt offentlig - fra såre rompeballer, sexliv, døde barn ca 100 000 ganger, pillebruk, familiekonflikter, utleveringer av mennesker som ikke hverken ønsker det eller har bedt om det - og overskrifter som kun har til hensikt å trekke inn klikk/lesere. For han har partnerkontrakt som betyr at han får betalt av sponsorer etter antall lesere på bloggen. Alt blir en kynisk smørje hvor penger er eneste motivasjon. Enten har du tørna, eller så er dette et forsøk på en vennetjeneste for å dra i gang aktiviteten på KG igjen. Jeg håper virkelig ikke du lykkes hverken med det eller flere lesere til din egen blogg. Og følg ditt eget råd; Hvis du ikke liker det du leser - så hold deg unna. Denne tråden er på ingen måte om deg.. Miss.Hol skrev (På 29.9.2021 den 21.40): Jeg skjønner ikke hva som var meningen med denne posten? For det første har tråden vært stille lenge, det er jo unektelig litt spesielt å komme inn fra sidelinjen på denne måten, egentlig helt ut av det blå og rase på denne måten? Det er lite som blir vrengt på, det som er skrevet er jo hentet direkte fra hans blogg. Det er hans ord og fortellinger som er grunnlaget for denne tråden. Og det er endel spesielle emner han skriver om til tider. Så hva var grunnen din til å komme inn hit og være så sint? Når det er null grunnlaget for det?🤷♀️ Tror ikke dere får noen svar, for hun har sagt i sitt kommentarfelt, i en diskusjon med kokkejævelen, at hun ikke gidder å lese svarene her inne 😛 https://gryende.blogg.no/en-bloggers-bekjennelser-4.html Sitat Det har blitt meg fortalt at det har kommet en dose med ‘oppgulp’, men siden jeg vet hvilket nivå de vil ligge på, gidder jeg ikke engang lese de. One can’t argue with stupid! *haha* 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 1. oktober 2021 #2478 Del Skrevet 1. oktober 2021 Skrottefar skrev (27 minutter siden): Tror ikke dere får noen svar, for hun har sagt i sitt kommentarfelt, i en diskusjon med kokkejævelen, at hun ikke gidder å lese svarene her inne 😛 https://gryende.blogg.no/en-bloggers-bekjennelser-4.html Et par tanker etter å ha lest posten hennes. For det første, skriver hun ikke litt ...dårlig? Jeg mener, jeg hadde litt problemer med å forstå hva hun skulle frem til i posten sin. Mulig det bare er meg som sliter med leseforståelsen🤷♀️🙈 Og hun har tatt på seg en rolle som "vakt" eller "politi" og skal komme innom her og ha tordentaler innimellom for å sette oss på plass, eller noe sånt? Snakk om å ha tro på seg selv om hun mener at det vil ha noe å si her inne. Og til slutt, jeg skjønner ikke egentlig hva hun hisser seg opp for, som sagt, mener hvertfall jeg, at tilbakemeldingene her relativt saklige når det kommer til kokkens poster. Men kokken selv savner tydeligvis liv i tråden da han mener vi driver med silent treatment🤷♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. oktober 2021 #2479 Del Skrevet 1. oktober 2021 Miss.Hol skrev (4 minutter siden): Men kokken selv savner tydeligvis liv i tråden da han mener vi driver med silent treatment🤷♀️ Ja, han savner nok litt mere liv her, for med det så får han idèer til bloggen sin, og da vil han fremstå igjen som et offer og bla bla bla 😛 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 1. oktober 2021 #2480 Del Skrevet 1. oktober 2021 Miss.Hol skrev (3 minutter siden): Et par tanker etter å ha lest posten hennes. For det første, skriver hun ikke litt ...dårlig? Jeg mener, jeg hadde litt problemer med å forstå hva hun skulle frem til i posten sin. Mulig det bare er meg som sliter med leseforståelsen🤷♀️🙈 Og hun har tatt på seg en rolle som "vakt" eller "politi" og skal komme innom her og ha tordentaler innimellom for å sette oss på plass, eller noe sånt? Snakk om å ha tro på seg selv om hun mener at det vil ha noe å si her inne. Og til slutt, jeg skjønner ikke egentlig hva hun hisser seg opp for, som sagt, mener hvertfall jeg, at tilbakemeldingene her relativt saklige når det kommer til kokkens poster. Men kokken selv savner tydeligvis liv i tråden da han mener vi driver med silent treatment🤷♀️ Overrasker meg ikke, all oppmerksomhet er god oppmerksomhet og han savner nok de som engasjerte seg og holdt han varm og aktuell her inne. Herfra fikk han jo masse inspirasjon som han kunne bruke i bloggen sin og spy ut innlegg etter harmdirrende innlegg over hvor fæle kloakkrottene på Kvinneguiden er 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå