Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winther
Zena33 skrev (2 timer siden):

Det ovenfor skrev jeg den 15.mai.

Tidligere i dag blogget kloakk-kokken om at han lå på 168 plass på podkastlisten til Spotify, men det var gårsdagens måling. I dag har hele podkasten hans rent rett ut i kloakken, han er ikke engang rangert på Spotify.

Ser han har mistet ca 150 følgere nu også 🤣🤣🤣, noen har begynt å få opp øynene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winther skrev (8 minutter siden):

Ser han har mistet ca 150 følgere nu også 🤣🤣🤣, noen har begynt å få opp øynene

Og det er virkelig på tide. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Som han selv sa det så treffende i podcasten:

- Da han startet bloggen ble han hele tiden kontaktet av media. Han var et friskt pust, mens han nå er mer som dårlig ånde. 

Lesertallene taler sitt tydelige språk. Hans glanstid er over.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye av det gode er ofte for mye av det gode. Det er så lett å bli grådig når man har hatt medgang en stund. Skal man vokse seg stor og sterk på SoMe-himmelen må man ha noe ekstraordinært å komme med. Han har vel ikke det, har han det da? Jeg følger ikke med i det store og hele, så jeg kan ta feil.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
Havnefogden skrev (1 time siden):

For mye av det gode er ofte for mye av det gode. Det er så lett å bli grådig når man har hatt medgang en stund. Skal man vokse seg stor og sterk på SoMe-himmelen må man ha noe ekstraordinært å komme med. Han har vel ikke det, har han det da? Jeg følger ikke med i det store og hele, så jeg kan ta feil.

Nå går jeg rett på dunken, det har han helt rett i 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Sjelden har vel ordtaket opp som en bjørn, ned som en skinnfell passet bedre. 

Venter på bomben som får blodfansen frem som en biesverm. Med store øyne og sulten som en bjørn går de løs på tastaturet. Det tastes lovord og hjerter til gullmedalje. Og bloggkongen -  ja han får kanskje puste normalt, både på innpust og utpust.🤷‍♀️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Murstein said:

Venter på bomben som får blodfansen frem som en biesverm. Med store øyne og sulten som en bjørn går de løs på tastaturet. Det tastes lovord og hjerter til gullmedalje. Og bloggkongen -  ja han får kanskje puste normalt, både på innpust og utpust.🤷‍♀️

Dagens (første) posting - tittel «mine siste ord». Kan jo få folk til å tenke selvmord, bloggslutt (oh, skrekk!)...

Hinter om fryktelige hendelser som snur livet opp ned. De siste ordene er at han har manusfrist i dag. Joda, han vet å lokke følgerne fram igjen.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de siste postingene hans er gode☺️ Han skriver jo faktisk veldig velformulert og godt. Håper han fortsetter slik, uten de usjarmerende sinnarantene og «vulgæriteter».

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jammf skrev (24 minutter siden):

"Hun ble drept av fittekreft"

?

😖

Vulgært!

Hva? Hvor skriver han det? Og hva mener han?

Jeg ventet egentlig på noe usmakelig fra den kanten nå, han har falt langt bakover på kvinneguiden nå🤪

Endret av Hallepalle2
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Jammf skrev (33 minutter siden):

?

😖

Vulgært!

Og likevel kommer følgende kommentar på Facebook "Så nydelig minneord."

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (41 minutter siden):

Og likevel kommer følgende kommentar på Facebook "Så nydelig minneord."

😆

Er det mulig. Noe så smakløst. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hva? Hvor skriver han det? Og hva mener han?

Jeg ventet egentlig på noe usmakelig fra den kanten nå, han har falt langt bakover på kvinneguiden nå🤪

Han har jobbet beinhardt for å pumpe opp lesertall. Når ikke klikk-åte og døde barn gjorde susen klasket han til med et skikkelig provokasjonsinnlegg som i klartekst stigmatiserte sykemeldte og uføre. 

Mulig han skjøt seg i foten med sistnevnte tema. Det er i alle fall ikke mulig å bli mer AnneBrithsk enn det han holder på med nå. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (4 timer siden):

?

😖

Vulgært!

Det var visst det hun kalte kreften sin selv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nicoretta skrev (4 minutter siden):

Det var visst det hun kalte kreften sin selv. 

Mulig det, men tatt ut av kontekst ble dette bare helt feil for oss uinnvidde.  

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (50 minutter siden):

Mulig det, men tatt ut av kontekst ble dette bare helt feil for oss uinnvidde.  

Det var navnet på hennes egen blogg. At dere er uinnvidde betyr jo bare at dere ikke vet hva dere kommenterer på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky skrev (4 minutter siden):

Det var navnet på hennes egen blogg. At dere er uinnvidde betyr jo bare at dere ikke vet hva dere kommenterer på.

Det er uansett et usmakelig navn. Er man ikke kommer lenger enn at man bruker navnet på det kvinnelige kjønnsorgan som et skjellsord?   

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (5 timer siden):

?

😖

Vulgært!

Hun BLE det. Livmorkreft i 2018. Friskmeldt i 2020. Tilbakefall i 2021 - tok 2,5 mnd fra bekreftet tilbakefall med spredning til buk, lymfer, lever og lunger, til hun var borte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...