Gjest LilleLea Skrevet 17. mai 2021 #1921 Skrevet 17. mai 2021 6 hours ago, Winther said: Det værste var når han ba datter om å si til folk at dem kunne vippse 250 til 500,- til kokkejævelen, så han kunne kjøpe skikkelig bursdagsgave til henne. Ho nekta å si det. Det sier bare litt om han Jeg forsto det som en stor spøk jeg da 😊
Gjest Winther Skrevet 17. mai 2021 #1922 Skrevet 17. mai 2021 (endret) LilleLea skrev (3 timer siden): Jeg forsto det som en stor spøk jeg da 😊 Hvorfor prater han om vippsing, penger, må få bedriften til å gå, må betale på lån, kjøpe seg hus osv, hvist han ikke mener det, hvorfor nevner han DET HVER DAG? Han mener selvfølgelig det med 100 %. Han har tigget i 2 år nu. Endret 17. mai 2021 av Winther
Gjest LilleLea Skrevet 17. mai 2021 #1923 Skrevet 17. mai 2021 24 minutter siden, Winther said: Hvorfor prater han om vippsing, penger, må få bedriften til å gå, må betale på lån, kjøpe seg hus osv, hvist han ikke mener det, hvorfor nevner han DET HVER DAG? Han mener selvfølgelig det med 100 %. Han har tigget i 2 år nu. Akkurat i dette tilfellet med vippsing av gave til Datter så jeg tydelig at det var en spøk, men det er jo min mening og det er det jeg svarer etter også 😉
Gjest Winther Skrevet 17. mai 2021 #1924 Skrevet 17. mai 2021 LilleLea skrev (3 timer siden): Akkurat i dette tilfellet med vippsing av gave til Datter så jeg tydelig at det var en spøk, men det er jo min mening og det er det jeg svarer etter også 😉 😂😂😂, trur du. Å nei, det er hans måte å håve inn penger på
Skrottefar Skrevet 17. mai 2021 #1925 Skrevet 17. mai 2021 LilleLea skrev (3 timer siden): Akkurat i dette tilfellet med vippsing av gave til Datter så jeg tydelig at det var en spøk, men det er jo min mening og det er det jeg svarer etter også 😉 En spøk som var iscenesatt, det burde alle kunne se, men neida 😛 Winther skrev (1 minutt siden): 😂😂😂, trur du. Å nei, det er hans måte å håve inn penger på Nettopp.....mannen er så pengegrisk at det er så lett gjennomskuelig 13
Gjest LilleLea Skrevet 17. mai 2021 #1926 Skrevet 17. mai 2021 2 hours ago, Winther said: 😂😂😂, trur du. Å nei, det er hans måte å håve inn penger på Javel du får tro hva du vil for meg Jeg kom bare med min egen tanke om det - og regner med at det er ok også eller ?
Gjest LilleLea Skrevet 17. mai 2021 #1927 Skrevet 17. mai 2021 2 hours ago, Skrottefar said: En spøk som var iscenesatt, det burde alle kunne se, men neida 😛 Nettopp.....mannen er så pengegrisk at det er så lett gjennomskuelig Mulig det, jeg bare forteller mine egne tanker - og det er vel også lov vil jeg tro 😊
Måne Rampelyset Skrevet 18. mai 2021 #1928 Skrevet 18. mai 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 2
Gjest Winther Skrevet 21. mai 2021 #1929 Skrevet 21. mai 2021 Kokkejævelen må stakkars være helt desperat siden lesertallene har vært så lave i det siste. La ut et ultralyd bilde av sønnen fra i fjord. Plutselig gikk tallet opp til over 700 med like. Det har han ikke hatt på lenge. Soler seg i glansen med masse gratulasjoner, for folk ikke har vært inne å lest bloggen. Da hadde dem sett at det var et gammelt innlegg. At det går an sier jeg bare, tru hvor feilen egentlig ligger hos han ☹
1974bloggen Skrevet 21. mai 2021 #1930 Skrevet 21. mai 2021 Jeg har lagt merke til at denne såkalte bloggkongen sin dronning kanskje nedgraderes til noe annet, ser ut som om interessen er litt vekk, for nå er det 7 plass. 9
Alisha* Skrevet 21. mai 2021 #1931 Skrevet 21. mai 2021 Winther skrev (3 timer siden): Kokkejævelen må stakkars være helt desperat siden lesertallene har vært så lave i det siste. La ut et ultralyd bilde av sønnen fra i fjord. Plutselig gikk tallet opp til over 700 med like. Det har han ikke hatt på lenge. Soler seg i glansen med masse gratulasjoner, for folk ikke har vært inne å lest bloggen. Da hadde dem sett at det var et gammelt innlegg. At det går an sier jeg bare, tru hvor feilen egentlig ligger hos han ☹ Ja nå har det vært stille fra selveste bloggkongen.. Oppmerksomheten har vært dalende- så da smeller vi like godt til med ett gammelt blogginnlegg🤦♀️ Viktig å sole seg i glansen med fine kommentarer - og høste litt hjerter. For på veien mot podkastkonge ble det kanskje for mange fartshumper😂 16
Mollami Skrevet 21. mai 2021 #1932 Skrevet 21. mai 2021 Winther skrev (16 timer siden): Kokkejævelen må stakkars være helt desperat siden lesertallene har vært så lave i det siste. La ut et ultralyd bilde av sønnen fra i fjord. Plutselig gikk tallet opp til over 700 med like. Det har han ikke hatt på lenge. Soler seg i glansen med masse gratulasjoner, for folk ikke har vært inne å lest bloggen. Da hadde dem sett at det var et gammelt innlegg. At det går an sier jeg bare, tru hvor feilen egentlig ligger hos han ☹ Verste ‘clickbaten’ så langt! Det har nok vert for stille her...Det er også ille, at han sitter og klager over at han må betale bidrag til barna sine! “Hva koster et barn?” - Dét vet den som har omsorgen for barnet! At det er urettferdig å måtte ‘betale’ så mye mer når man har god inntekt, er visst også feil. Selvsagt skal dét komme barna til gode! 18
Gjest Winther Skrevet 22. mai 2021 #1933 Skrevet 22. mai 2021 Mollami skrev (9 timer siden): Verste ‘clickbaten’ så langt! Det har nok vert for stille her...Det er også ille, at han sitter og klager over at han må betale bidrag til barna sine! “Hva koster et barn?” - Dét vet den som har omsorgen for barnet! At det er urettferdig å måtte ‘betale’ så mye mer når man har god inntekt, er visst også feil. Selvsagt skal dét komme barna til gode! Klarte å få rundt 28000 nu på bloggen for stuntet sitt. Nu ble det peng i kassa. Han er ikke sann den mannen
Gjest Finlay Skrevet 22. mai 2021 #1934 Skrevet 22. mai 2021 Winther skrev (På 21.5.2021 den 7.44): Kokkejævelen må stakkars være helt desperat siden lesertallene har vært så lave i det siste. La ut et ultralyd bilde av sønnen fra i fjord. Plutselig gikk tallet opp til over 700 med like. Det har han ikke hatt på lenge. Soler seg i glansen med masse gratulasjoner, for folk ikke har vært inne å lest bloggen. Da hadde dem sett at det var et gammelt innlegg. At det går an sier jeg bare, tru hvor feilen egentlig ligger hos han ☹ Var inne på FB-siden hans, og ser på kommentarene at veldig mange ikke har lest selve blogginnlegget, men tror de venter barn igjen.Det gratuleres og det hjertes på dette ett år gamle bildet. En annen ting,som faktisk ville bekymret meg om jeg var ham, er disse som inviterer seg selv opp til Alta for å gå fjelltur sammen med ham. Da skal de steike det ene og det andre på bål, og bare kose seg😂 For ikke å snakke om kommentarer som denne, også fra Facebook: "Jeg har lyst til å se hele Lillebror. Må kanskje komme opp til Alta for å se hele gutten".
Gjest Winther Skrevet 22. mai 2021 #1935 Skrevet 22. mai 2021 Finlay skrev (47 minutter siden): Var inne på FB-siden hans, og ser på kommentarene at veldig mange ikke har lest selve blogginnlegget, men tror de venter barn igjen.Det gratuleres og det hjertes på dette ett år gamle bildet. En annen ting,som faktisk ville bekymret meg om jeg var ham, er disse som inviterer seg selv opp til Alta for å gå fjelltur sammen med ham. Da skal de steike det ene og det andre på bål, og bare kose seg😂 For ikke å snakke om kommentarer som denne, også fra Facebook: "Jeg har lyst til å se hele Lillebror. Må kanskje komme opp til Alta for å se hele gutten". Han har lite å skrive om, nu la han inn overskrift " dette innlegget er også fra 2020". Så nu lurer han ikke blodfansen 🤣🤣
Oppland Skrevet 22. mai 2021 #1936 Skrevet 22. mai 2021 Finlay skrev (1 time siden): Var inne på FB-siden hans, og ser på kommentarene at veldig mange ikke har lest selve blogginnlegget, men tror de venter barn igjen.Det gratuleres og det hjertes på dette ett år gamle bildet. En annen ting,som faktisk ville bekymret meg om jeg var ham, er disse som inviterer seg selv opp til Alta for å gå fjelltur sammen med ham. Da skal de steike det ene og det andre på bål, og bare kose seg😂 For ikke å snakke om kommentarer som denne, også fra Facebook: "Jeg har lyst til å se hele Lillebror. Må kanskje komme opp til Alta for å se hele gutten". Hæ! Jeg leser ikke FB-siden hans, men er det virkelig noen som vil reise til Alta for å se ungen deres. Da håper jeg virkelig kona hans setter foten ned og sier nei om han ikke gjør det. Ikke riktig så ille, men galskap, be seg selv for å ha en hyggelig fjelltur med kokken. Nei takk! 5
Gjest Lin11 Skrevet 22. mai 2021 #1937 Skrevet 22. mai 2021 Finlay skrev (4 timer siden): Var inne på FB-siden hans, og ser på kommentarene at veldig mange ikke har lest selve blogginnlegget, men tror de venter barn igjen.Det gratuleres og det hjertes på dette ett år gamle bildet. En annen ting,som faktisk ville bekymret meg om jeg var ham, er disse som inviterer seg selv opp til Alta for å gå fjelltur sammen med ham. Da skal de steike det ene og det andre på bål, og bare kose seg😂 For ikke å snakke om kommentarer som denne, også fra Facebook: "Jeg har lyst til å se hele Lillebror. Må kanskje komme opp til Alta for å se hele gutten". Jeg trodde «lillebror» var et slangord for noe helt annet 😂 Ser for meg at damene 50+ ville dratt seg til Alta for å se 🤪
Gjest Winther Skrevet 22. mai 2021 #1938 Skrevet 22. mai 2021 Lin11 skrev (8 minutter siden): Jeg trodde «lillebror» var et slangord for noe helt annet 😂 Ser for meg at damene 50+ ville dratt seg til Alta for å se 🤪 Det var det som var poenget hans for å få klikk. Nu fremstiller han det på en helt annen måte, med å stille spørsmål om han gikk over grensa med å legge ut ultralydbildet 🤣🤣🤣. Han spurte dem ikke om dem følte seg lurt 🤣🤣🤣
Alisha* Skrevet 23. mai 2021 #1939 Skrevet 23. mai 2021 Har dere glemt å høre på podkastkongen.. Er nå nede på 168 plass. Fartshumpene har blitt en anelse for stor😂 Må det vippses, eller bare vente på nytt blogginnlegg kanskje.. 12
Zena33 Skrevet 23. mai 2021 #1940 Skrevet 23. mai 2021 Zena33 skrev (På 15.5.2021 den 14.14): Plasseringen på Spotify er også på vei ned i kloakken, 113 plass i dag. Med den form, innhold og kvalitet kloakk-kokken har på sin podkast, og hans manglende evne til å lytte på sine kritikere, så er det ikke mange dagene før hele podkasten renner rett ut i kloakken.... Det ovenfor skrev jeg den 15.mai. Tidligere i dag blogget kloakk-kokken om at han lå på 168 plass på podkastlisten til Spotify, men det var gårsdagens måling. I dag har hele podkasten hans rent rett ut i kloakken, han er ikke engang rangert på Spotify. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå