Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg ut av dette her nå, synes det er så patetisk hele greia. Han vil jo bli husket som noe helt annet enn kokkeegenskapene sine. Den bloggen handler om 5 % mat, og resten er sutring og klaging og slenge med leppa. Ikke stort bedre hun Vibbedama. Og den årelange greia med Kjerringtanker. Det er som de alle sitter i en ring og kaster ball seg i mellom om hvem som kan spre mest dritt og galle om de andre i ringen. Tragikomisk rett og slett hvordan de holder på. Og det kommer jo tydeligvis aldri til å stoppe heller. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
non_stop skrev (35 minutter siden):

Melder meg ut av dette her nå, synes det er så patetisk hele greia. Han vil jo bli husket som noe helt annet enn kokkeegenskapene sine. Den bloggen handler om 5 % mat, og resten er sutring og klaging og slenge med leppa. Ikke stort bedre hun Vibbedama. Og den årelange greia med Kjerringtanker. Det er som de alle sitter i en ring og kaster ball seg i mellom om hvem som kan spre mest dritt og galle om de andre i ringen. Tragikomisk rett og slett hvordan de holder på. Og det kommer jo tydeligvis aldri til å stoppe heller. 

Han har spist seg så mye opp med alt han har lagt ut, så nu går han for bare trim i 3 mnd. Blir ingen oppskrifter på leeenge 😂😂😂. Så de som har sendt han penger blir snytt for oppskrifter 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, gmail said:

Her må man vel h blogg selv for å rapportere? Kom ikke videre uten å skrive inn bloggadresse

Ja det er mulig, tenkte ikkje på det, men ser at det er lagt ut en annen add som sikkert er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, non_stop said:

Setter pris på at du f.eks sender meg en mld eller noe for å bevise dine påstander :)
Eg er ikkje anonym noe sted så finner all kontaktinfo på Google...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
Influenseren skrev (5 minutter siden):

Ja det er mulig, tenkte ikkje på det, men ser at det er lagt ut en annen add som sikkert er riktig :)

Endret av Winther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther
Winther skrev (22 minutter siden):

Han har spist seg så mye opp med alt han har lagt ut, så nu går han for bare trim i 3 mnd. Blir ingen oppskrifter på leeenge 😂😂😂. Så de som har sendt han penger blir snytt for oppskrifter 😂😂😂

Steiki, han la ut en oppskrift for 16 min siden, sikkert vært å lest her 😂😂😂

Endret av Winther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (28 minutter siden):

Setter pris på at du f.eks sender meg en mld eller noe for å bevise dine påstander :)
Eg er ikkje anonym noe sted så finner all kontaktinfo på Google...

Bevise mine påstander? Jeg klikket meg inn på strikkebloggen din siden noen la ut link til den, og det første som møter meg der inne er et innlegg om Kokkejævelen. Det var igrunn nok for meg, jeg er bare lei av denne drittslengingen og "stikkene" frem og tilbake. Det blir så idiotisk 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winther skrev (3 timer siden):

Denne bloggeren er det også verd å gå inn på 😀https://vibbedille.blogg.no/eg-har-anmeldt-kokkejaevel.html

Anbefaler egentlig alle å anbefale andre om å gå inn på de to bloggene:

https://kjerringtanker.blogg.no/

https://vibbedille.blogg.no/

Gode blogger med godt innhold, og inspirasjon 😊

Anbefal gjerne i alle fora det er mulig, få frem god tekst og blogg i bloggverden👍

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen han har nå er bare svada, klikk her og klikk der. Jeg klikket ingen steder inn og har neppe godt glipp av noe som helst. Selv fansen må da begynne å bli lei nå. 😴

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis har vi diverse ombud og tilsyn her i dette landet.  Som f.eks. Barneombudet -  Forbrukertilsynet - Medietilsynet  og Bloggertilsynet.  Sistnevnte  består av oppegående kloke mennesker på Kvinneguiden.  Mennesker som har fått bloggere til å skjerpe seg betydelig med hva de publiserer på sin offentlige blogg.  Selv om de aldri for alt i verden vil innrømme at det er på grunn av folkene på Kvinneguiden. 

En av de viktigste saken som menneskene på Kvineguiden har fått en effektiv slutt på er den skadelige utlevering i tekst og bilder av uskyldige bloggerbarn.   En annen viktig sak var skadelig kroppspress overfor sårbare tenåringer.  Det er nå forbudt ved  lov.   Dagens og fremtidens bloggerbarn takker Dere ;) 

Når det gjelder akkurat denne bloggeren har han tatt til seg,  eller andre voksenpersoner rundt han,  tatt grep, og  om ikke sluttet, så i alle fall moderert seg kraftig,   takket være menneskene på kvinneguiden,  med følgende:

1. Utlevering av barn i tekst og bilder.

2.  Manglende merking reklame.

3. Ulovlig lotteri.

4. Ulovlig "reklame" for reseptbelagte legemidler.

Som nevnt over, denne bloggeren vil aldri innrømme at det er på grunn av Kvinneguiden.  Det kan være at noen av hans leverandører av kvalitetsprodukter til nettbutikken, har hvisket vedkommende blogger noen alvorsord i øret.   Ikke vet jeg.

Det jeg derimot vet, er at alle oppegående mennesker på Kvinneguiden har markedsmakt.  De er bevist ettertrykkelig tidligere,  med stort hell og til gagn for nevnte bloggerbarn/tenåringer.  

Markedsmakten har blitt, og vil bli brukt mot bloggere som tror de kan tillate seg alt og tror de kan slippe unna med det.   Når det gjelder denne bloggeren, vil jeg minne han på at det er bare en Konge i Norge som er unntat lover, regler  og ansvarsfrihet. Dette er nedfelt i Norges lover.  Hans  adresse er  Slottsplassen 1, 0010 Oslo.

Keep up the good work ;)

Endret av Yann
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, non_stop said:

Bevise mine påstander? Jeg klikket meg inn på strikkebloggen din siden noen la ut link til den, og det første som møter meg der inne er et innlegg om Kokkejævelen. Det var igrunn nok for meg, jeg er bare lei av denne drittslengingen og "stikkene" frem og tilbake. Det blir så idiotisk 

Til å være så kritisk og ikkje minst bastant har du et ganske, ja eg vil si et ekstremt snevert syn på hele situasjonen.
Denne tråden dreier seg ikkje om meg så du finner meg på Google om det skulle være noe mer.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nå skal han trekke et fenalår til en av de som "stemmer" på hans eller konas blogg. Altså til noen som klikker seg inn på en av deres blogger og så legger igjen en kommentar om hvem de "stemmer" på. For det skilte jo bare noen hundre klikk på bloggene deres i dag..... Spesielt.... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg gikk inn på Facebook for å se hvor mange som meldte at de hadde «stemt» , og kom da over innlegget der han gratulerte en slektning med bursdag. Det er virkelig verdt å merke seg hvor mange av leserne som ikke hadde forstått kombinasjon av tekst og bilde. Om det handler om at måten han skriver på er vanskelig tilgjengelig, at humoren ikke når frem, at leserne bare skummer innlegg eller andre ting er vanskelig å fastslå, men han burde legge seg det på minnet hvis han vil unngå misforståelser. Dem er det mange av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Linnita said:

Å nå skal han trekke et fenalår til en av de som "stemmer" på hans eller konas blogg. Altså til noen som klikker seg inn på en av deres blogger og så legger igjen en kommentar om hvem de "stemmer" på. For det skilte jo bare noen hundre klikk på bloggene deres i dag..... Spesielt.... 

Heller det enn å få leserne til å vippse en hundrings direkte inn på kontoen til den de vil skal "vinne" eller noe i den duren, i hvert fall. De faste leserne hadde nok vippset i vei, men han fikk seg nok en liten oppvekker av brevet fra Lotteritilsynet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...