Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Influenseren skrev:

Litt som dette det, 2 sjeler og 1 tanke 😊

https://vibbedille.blogg.no/kjaere-kokkejaevel.html

Rart ikke Kokkejævel har vært inne og svart på innlegget ditt, for han svarer på andres blogger sine innlegg som omhandler han, som f.eks Kjerringtanker, men han har kanskje ikke fått det med seg 😛

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Skrottefar said:

Rart ikke Kokkejævel har vært inne og svart på innlegget ditt, for han svarer på andres blogger sine innlegg som omhandler han, som f.eks Kjerringtanker, men han har kanskje ikke fått det med seg 😛

Vel, både han og fansa hans har vel både svart og kvelt meg i hans eget kommentarfelt. Ikkje minst vil eg tro det er meg han hinter til i noen av de sist innleggene sine. Det er nok meg han også mener i kommentarfeltet hos AudMarit. Så ja, han har fått det med seg, eg er i følge han hans største kritiker 👍

Endret av Influenseren
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Influenseren skrev:

Vel, både han og fansa hans har vel både svart og kvelt meg i hans eget kommentarfelt. Ikkje minst vil eg tro det er meg han hinter til i noen av de sist innleggene sine. Det er nok meg han også mener i kommentarfeltet hos AudMarit. Så ja, han har fått det med seg, eg er i følge han hans største kritiker 👍

Gud så sjarmerende. Og sleipt. Ved å ta kritikken i eget kommentarfelt, så tvinger han folk over dit og øker engasjementraten for seg selv. To fluer i en smekk! Innlegget ditt var spot on, og det svir nok litt ekstra for en som er såpass høy på seg selv.

Nå har ting begynt å gå i stykker på kjøkkenet igjen. I denne omgang var det ovnen, som fikk vannlekkasje og oversvømmes hele lokalet. Han håper at han ikke får et ras av reparasjoner. Jeg håper at han denne gangen har forsikringene i orden, for etter hva jeg ser av hans faste tilhengerskare er det mange som Aud Marit. De har ikke en krone å miste (vippse). Forhåpentligvis selger boka som hakka møkk, så han har litt å gå på.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Leser at Aud Marit ikke ser seg råd til å kjøpe boka til Kokkejævel. 

Ingen grunn til bekymring tenker jeg. SELVSAGT har han forlengst postet ett eksemplar, med en hyggelig og personlig hilsen til sin favorittblogger. Skulle bare mangle! Bloggeren han har fulgt lenge, etter hans mening Norges beste blogg, bloggen han leser hver dag.

Den ligger garantert i postkassa en av dagene Aud Marit, han har nok bare glemt å gi deg beskjed😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winther

Nu blir det vel vippsing igjen, han får sikkert ødelagt mye etter vannskaden.

Han sug etter oppmerksomhet. Han kan ikke ha hatt en bra barndom desverre. Han har sikkert vært i manko på kjærlighet.Det kan være grunnen til hans oppførselen i voksen alder. Mange voksne reagerer forskjellig når dem blir voksen. Ingen normale, friske, oppegående personer driver på en slik måte som han gjør, uten at det ligger noe i grunnen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Felis said:

Gud så sjarmerende. Og sleipt. Ved å ta kritikken i eget kommentarfelt, så tvinger han folk over dit og øker engasjementraten for seg selv. To fluer i en smekk! Innlegget ditt var spot on, og det svir nok litt ekstra for en som er såpass høy på seg selv.

Nå har ting begynt å gå i stykker på kjøkkenet igjen. I denne omgang var det ovnen, som fikk vannlekkasje og oversvømmes hele lokalet. Han håper at han ikke får et ras av reparasjoner. Jeg håper at han denne gangen har forsikringene i orden, for etter hva jeg ser av hans faste tilhengerskare er det mange som Aud Marit. De har ikke en krone å miste (vippse). Forhåpentligvis selger boka som hakka møkk, så han har litt å gå på.

Takk skal du ha 😊

Finner det veldig merkelig at han ikkje har respondert på det bokinnlegget til AudMarit, han leser jo bloggen hver eneste dag....særlig!

Går nok fint med ovnen for boka har vel snart solgt til 1.pl? Eg unner han et godt boksalg, men eg liker ikkje når folk må fremheve seg selv for å kunne hjelpe andre. Min mening er, hadde han oppfordret sine lesere til å vippse noe kroner hadde AudMarit hatt briller nå 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Influenseren skrev:

Takk skal du ha 😊

Finner det veldig merkelig at han ikkje har respondert på det bokinnlegget til AudMarit, han leser jo bloggen hver eneste dag....særlig!

Går nok fint med ovnen for boka har vel snart solgt til 1.pl? Eg unner han et godt boksalg, men eg liker ikkje når folk må fremheve seg selv for å kunne hjelpe andre. Min mening er, hadde han oppfordret sine lesere til å vippse noe kroner hadde AudMarit hatt briller nå 😊

Vel... Han leser nok mer her inne enn på Aud Marits blogg, så den boka er nok på vei. Det var kanskje bare en forglemmelse at han ikke skrev at hun fikk en gratis. Desto bedre for han, for når Aud Marit mottar boka kommer hun til å skrive om det, og så kan Kokkejævel sole seg i glansen og hevde at han gjør fine ting for andre, helt uten baktanker.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Felis said:

Vel... Han leser nok mer her inne enn på Aud Marits blogg, så den boka er nok på vei. Det var kanskje bare en forglemmelse at han ikke skrev at hun fikk en gratis. Desto bedre for han, for når Aud Marit mottar boka kommer hun til å skrive om det, og så kan Kokkejævel sole seg i glansen og hevde at han gjør fine ting for andre, helt uten baktanker.

Mohaaaa iiikkjeeee sant 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Åpenhet rundt døden er jo en bra ting i utgangspunktet, men må da være merkelig for barna å bli omtalt som "de levende" i en søskenflokk, støtt og stadig?

Jeg stusser ellers litt på en ting kokken har sagt offentlig rundt dette, flere ganger, i intervjuer på TV og i aviser:

- Så har vi noen nettroll som mente jeg tok livet av ungene mine for å få klikk.

https://www.kk.no/livet/i-flere-maneder-trodde-jeg-at-jeg-hadde-drept-sonnen-min/72536174

Jeg har rett og slett vanskelig for å tro det. HVOR har disse beskyldningene kommet? I kommentarfeltet på bloggen? Som private meldinger? Anmeldte han dette? Det burde han.

Det er så spesielt, og så grovt at jeg kan ikke tro det er sant, særlig med tanke på at han har et voksent publikum. Og det er ikke snakk om ett nettroll, men i flertall. 

Jeg vil aller helst si: Dokumenter! Men det er vi på KG som dokumenterer - ikke bloggerne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare ble det vannlekkasje i går, men i dag eksploderte jammen et glass i disken også. Forfulgt av uhell. 
Er forsikringen i orden nå? Eller må det organiserer en vippsaksjon?  Eller hjelper de 2000 forhåndssolgt bøkene på økonomien?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Oppland said:

Leste kommentaren nå. Han har tydelig litt vansker med å svare folk hyggelig så sant de ikke roser han i sky og viser ekte mors kjærlighet og omsorg da.

Det har lenge vært en kjensgjerning blant flere "kjente/ukjente" bloggere at er man ikkje enig i det som blir skrevet så er man bare misunnelig, sjalu og nettroll, disse svarene ser man opp og ned i mente i hans kommentarfelt også. Ikkje protesterer han heller om en leser på bloggen hans slenger med leppa. Som blogger er man jo ansvarlig for hva som skrives i kommentarfeltet (Redaktøransvar), man kan gå inn å mute enkelte kommentarer eller man kan slette de. Han der i mot Takker bare for støtten...Støtten="angripe" de som ikkje er enige i alt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Influenseren skrev:

Det har lenge vært en kjensgjerning blant flere "kjente/ukjente" bloggere at er man ikkje enig i det som blir skrevet så er man bare misunnelig, sjalu og nettroll, disse svarene ser man opp og ned i mente i hans kommentarfelt også. Ikkje protesterer han heller om en leser på bloggen hans slenger med leppa. Som blogger er man jo ansvarlig for hva som skrives i kommentarfeltet (Redaktøransvar), man kan gå inn å mute enkelte kommentarer eller man kan slette de. Han der i mot Takker bare for støtten...Støtten="angripe" de som ikkje er enige i alt.

Akkurat det der er jeg så enig i -og SÅ lei av!! Spesielt de som jeg oppfatter som ekstremt selvopptatte, som alltid skal fremheve seg selv og hvor flinke, vellykkede, pene, hartarbeidende etc etc ( på grensen til narsissistiske trekk på flere av de..) De takler overhode ikke negative kommentarer. Ikke EN gang har jeg sett at denne type blogger faktisk tar inn over seg tilbakemeldinger av negativ karakter og faktisk gjør noe med det. Det er noe sykelig over det faktum at de tar ALT av  kritikk, uenighet og negative tilbakemeldinger som utelukkende mobbing (det velbrukte ordet som i fleste sammenhenger er helt feil å bruke), misunnelse, noen vil de bare vondt, det er janteloven og gudene vet ikke hva de drar frem..Det er bare ekle nettroll som ikke har et liv -navere hele gjengen liksom som "våger" å komme med noe negativt. Det er så latterlig arrogant og en skikkelig ufyselig del av bloggeren som kommer frem da -ifb med håndtering av de som ikke digger han.

Og fy f... som han tigger og gnåler om boken -hvor "ydmykt" han ønsker at boken skal selge mye og få høye opplag osv. Sannheten er vel at han ikke ville taklet nederlaget -og hvor ekstremt viktig det er for han å hele tiden bli sett, digget, forgudet og ikke minst få mest mulig penger på kontoen.

Jeg likte ikke fyren i utgangspunktet -men etter han beskrev hvordan kjærest smurte ballene hans mens han lå i sofaen og sprikte -altså det ble så klamt at hele gliset i den altfor store headeren gjør meg uvel..

Endret av Cessa74
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Cessa74 skrev:

Akkurat det der er jeg så enig i -og SÅ lei av!! Spesielt de som jeg oppfatter som ekstremt selvopptatte, som alltid skal fremheve seg selv og hvor flinke, vellykkede, pene, hartarbeidende etc etc ( på grensen til narsissistiske trekk på flere av de..) De takler overhode ikke negative kommentarer. Ikke EN gang har jeg sett at denne type blogger faktisk tar inn over seg tilbakemeldinger av negativ karakter og faktisk gjør noe med det. Det er noe sykelig over det faktum at de tar ALT av  kritikk, uenighet og negative tilbakemeldinger som utelukkende mobbing (det velbrukte ordet som i fleste sammenhenger er helt feil å bruke), misunnelse, noen vil de bare vondt, det er janteloven og gudene vet ikke hva de drar frem..Det er bare ekle nettroll som ikke har et liv -navere hele gjengen liksom som "våger" å komme med noe negativt. Det er så latterlig arrogant og en skikkelig ufyselig del av bloggeren som kommer frem da -ifb med håndtering av de som ikke digger han.

Og fy f... som han tigger og gnåler om boken -hvor "ydmykt" han ønsker at boken skal selge mye og få høye opplag osv. Sannheten er vel at han ikke ville taklet nederlaget -og hvor ekstremt viktig det er for han å hele tiden bli sett, digget, forgudet og ikke minst få mest mulig penger på kontoen.

Jeg likte ikke fyren i utgangspunktet -men etter han beskrev hvordan kjærest smurte ballene hans mens han lå i sofaen og sprikte -altså det ble så klamt at hele gliset i den altfor store headeren gjør meg uvel..

👏👏👏👏 Ord er overflødig! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Stort for Kokkejævel dette med boksignering, selvfølgelig.

Åpenbart ikke like stort for for Kagge forlag. Ikke et ord på deres Instagram om denne begivenheten, så langt. I går på story presentasjon av "Sy med Ingrid og Ingrid", og "Under asfalten".

Ellers bilde med teksten: "Celebert besøk av Dag Otto Lauritzen og Frode Eie Larsen", der de sitter og signerer bøker...Samme på Facebooksiden. Ikke et ord om Kokkejævel.

P.S Nå har de ham på story. Leser de her inne?😆

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Cessa74 said:

Glitrende beskrivelse! 👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom bloggen til Kokken og så bruken (bildene) hans av munnbind. Regner med det var et desperat forsøk på å få enda mer oppmerksomhet. Eller er han blitt så høy på seg selv at bruken av munnbind gjelder ikke han. Inn i hans spisesteder skal ikke jeg neste gang jeg er i Alta. Kanskje han ikke tar det så nøye der heller.🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...