Gå til innhold

Vil gå nd 10 kg,har kjøpt skjørt som motivasjon...hva er din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte et fint cordskjørt som er for trangt og tenker det kan motivere meg til å gå ned noen kg,helst 10. Begynte for fire uker siden,har gått ned 1,5kg. Ser for meg at jeg skal pynte meg med skjørtet som motivasjon til å klare dette...hva er din motivasjon?

Anonymkode: cd97a...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ett helt skap fullt med klær som jeg "venter" på skal passe/passe igjen. Min motivasjon med å gå ned er følelsen det gir meg at endringene jeg implementerer gir resultater. 

Anonymkode: aef15...bc1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon: bedre helse, føle meg bedre, lettere å bevege seg, mindre pes og svette, lettere å finne klær, mestring, selvtillitt, bedre selvbilde. Har begynt med trening igjen og må jobbe med kostholdet. Kutte ned på sukker og fett. 

Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen min er bedre overskudd og alle de fine kjolene mine, som jeg vokste i fra for noen år siden. Ga riktignok bort minst 25 av dem, men har minst 15 av yndlingskjolene igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skapet fullt av klær som ikke passer/sitter feil så jeg blir ikke motivert av å kjøpe klær.

Akkurat nå sliter jeg skikkelig med motivasjon og det føles vanskelig. Min motivasjon er egentlig et mål. At når 1 januar kommer er jeg tilbake til under "nå må jeg slanke meg" vekten. Det har også vært hyggelig å ta på bunaden 17 mai. Også helsen da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 8.25, AnonymBruker skrev:

Kjøpte et fint cordskjørt som er for trangt og tenker det kan motivere meg til å gå ned noen kg,helst 10. Begynte for fire uker siden,har gått ned 1,5kg. Ser for meg at jeg skal pynte meg med skjørtet som motivasjon til å klare dette...hva er din motivasjon?

Anonymkode: cd97a...b14

Jeg veide 51 kilo for 2 år siden, har masse gamle klær. Veier nå kanskje 58🙄

Anonymkode: 286ab...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre gått opp nærmere 15 kg de siste par årene.. Under senga ligger flere vakuumpakkete poser med klær som er for små.. Jeg vil jo inn i dem igjen! Men, mangler totalt motivasjonen til å komme meg dit.. 😭😭 Har så lyst til å klare det. 😣 Kan noen slå meg i bakhodet med ei stekepanne og si at jeg skal skjerpe meg?! 

Anonymkode: 9e24e...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dessverre gått opp nærmere 15 kg de siste par årene.. Under senga ligger flere vakuumpakkete poser med klær som er for små.. Jeg vil jo inn i dem igjen! Men, mangler totalt motivasjonen til å komme meg dit.. 😭😭 Har så lyst til å klare det. 😣 Kan noen slå meg i bakhodet med ei stekepanne og si at jeg skal skjerpe meg?! 

Anonymkode: 9e24e...47f

:balltre: (Jeg fant ingen stekepanne)

Skjerp deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke direkte motivert av sånt, jeg blir mer motivert av tanken på å få mer kontroll på matvanene mine igjen osv. De fleste trange klær har jeg kvittet meg med. 

Men jeg har et nydelig skinnbelte med hornknapper som jeg brukte da jeg giftet meg. Det er verdt mye penger, beltet er laget spesielt til meg, og jeg vil helst ikke kjøpe nytt, så det beltet er på en måte "målet" på hvor slank jeg skal og bør være, minst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vera skrev:

:balltre: (Jeg fant ingen stekepanne)

Skjerp deg! 

Tusen takk! 😍😂😂

Anonymkode: 9e24e...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...