Gå til innhold

Utro hjemme, hvilke "spor" må jeg være obs på å slette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dreit meg ut i går og lot hen jeg er utro med komme på besøk og overnatte. Har panikk nå og har tatt ut egenmelding og er hjemme. Har skiftet sengetøy, vasket, lett panisk rundt i hele leiligheten etter ting hen kan ha glemt. Har fortsatt god tid til kjæresten kommer hjem.

Til dere som bare skal skjelle meg ut. Ja, jeg skal fortelle det og gå fra kjæresten. Men JEG skal fortelle det. Hen skal ikke finne ut av det på en annen måte. Trenger derfor kontroll på denne situasjonen, før jeg tar meg sammen og forteller.

Anonymkode: 4e1cd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dreit meg ut i går og lot hen jeg er utro med komme på besøk og overnatte. Har panikk nå og har tatt ut egenmelding og er hjemme. Har skiftet sengetøy, vasket, lett panisk rundt i hele leiligheten etter ting hen kan ha glemt. Har fortsatt god tid til kjæresten kommer hjem.

Til dere som bare skal skjelle meg ut. Ja, jeg skal fortelle det og gå fra kjæresten. Men JEG skal fortelle det. Hen skal ikke finne ut av det på en annen måte. Trenger derfor kontroll på denne situasjonen, før jeg tar meg sammen og forteller.

Anonymkode: 4e1cd...b46

Bruker du å skifte på senga ellers? Hvis ikke så vil jeg tro dama di synes det er litt rart at du plutselig har gjort det? Hvis du er mann så klart.... 

du kunna spart deg for å tatt med hjem til deg også! Man blir såra for at den du er sammen med er utro men når den personen får vita at det i itilegg har foregått i senga deres! Det tar kaka på å såre altså! Å skam deg! At du klarer å gjøre det i senga deres! Du må være uten følelser! Folk som gjør det der må ha mangel på empati å følelser!

Anonymkode: aba7e...767

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilby deg i det minste å kjøpe ny seng til eks-kjæresten din. 

Anonymkode: 325ae...61e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du å skifte på senga ellers? Hvis ikke så vil jeg tro dama di synes det er litt rart at du plutselig har gjort det? Hvis du er mann så klart.... 

du kunna spart deg for å tatt med hjem til deg også! Man blir såra for at den du er sammen med er utro men når den personen får vita at det i itilegg har foregått i senga deres! Det tar kaka på å såre altså! Å skam deg! At du klarer å gjøre det i senga deres! Du må være uten følelser! Folk som gjør det der må ha mangel på empati å følelser!

Anonymkode: aba7e...767

Du aner ikke hvor usikker jeg var på om jeg skulle gjøre akkurat det. Men vi skifter ca én gang i uka og ofte er det jeg som gjør det, så helt unaturlig er det ikke. Uansett, gjort er gjort.

Anonymkode: 4e1cd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du ønsker å fortelle det selv, stor respekt for det! 

Sjekk etter skomerker, sminkerester på bad, uvanlige ting i søpla/kjøleskapet. Sjekk også om hen har lagt fra seg klær i skap/under seng. Dette går bra. Ikke glem å slette spor på telefon og pc. 

Anonymkode: e4813...0b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så flott at du ønsker å fortelle det selv, stor respekt for det! 

Sjekk etter skomerker, sminkerester på bad, uvanlige ting i søpla/kjøleskapet. Sjekk også om hen har lagt fra seg klær i skap/under seng. Dette går bra. Ikke glem å slette spor på telefon og pc. 

Anonymkode: e4813...0b3

Takk!

Anonymkode: 4e1cd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tilby deg i det minste å kjøpe ny seng til eks-kjæresten din. 

Anonymkode: 325ae...61e

Det er min seng, kjæresten bor hos meg mens egen leilighet pusses opp. Så det ville ha vært rart.

Anonymkode: 4e1cd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fu skal ut av forholdet er det kanskje bedre for kjæresten at du bare gjør det slutt enn å fortelle om utroskapen.

Anonymkode: 0c5e7...5ea

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis fu skal ut av forholdet er det kanskje bedre for kjæresten at du bare gjør det slutt enn å fortelle om utroskapen.

Anonymkode: 0c5e7...5ea

Ja, altså, har ikke begynt å reflektere så mye over det der enda. Kanskje blir det en ny tråd? Men takk for innspill, ser absolutt poenget!

Anonymkode: 4e1cd...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte bare sjekke om du fortsatt har draget FØR du gjorde det slutt? Ikke særlig attraktivt med mennesker som ikke klarer å stå på egne ben.

Håper det finnes en kur mot manglende ryggrad 😘

Anonymkode: 54e53...9b9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øredobber eller klokke på nattbordet? To vinglass på bordet? En nysgjerrig nabo som har fulgt godt med? Lange lyse/mørke hår i seng eller sofa? Strømper/ytterplagg/skjerf som er glemt igjen? Kondompapir? Men til syvende og sist så er det nok din egen oppførsel (stresset pluss alt er nyvasket) som eventuelt avslører deg.

Og for helvete: Slutt å skrive HEN!!!!! Bare det hadde gjort at jeg hadde flyttet ut. 

Anonymkode: cbf96...58b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øredobber eller klokke på nattbordet? To vinglass på bordet? En nysgjerrig nabo som har fulgt godt med? Lange lyse/mørke hår i seng eller sofa? Strømper/ytterplagg/skjerf som er glemt igjen? Kondompapir? Men til syvende og sist så er det nok din egen oppførsel (stresset pluss alt er nyvasket) som eventuelt avslører deg.

Og for helvete: Slutt å skrive HEN!!!!! Bare det hadde gjort at jeg hadde flyttet ut. 

Anonymkode: cbf96...58b

Hen er da et fint ord. Dere konservative må bare venne dere til det.

Takk for mange bra tips!

Anonymkode: 4e1cd...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du måtte bare sjekke om du fortsatt har draget FØR du gjorde det slutt? Ikke særlig attraktivt med mennesker som ikke klarer å stå på egne ben.

Håper det finnes en kur mot manglende ryggrad 😘

Anonymkode: 54e53...9b9

Enig!😊

Anonymkode: b5b39...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et rasshøl du er 🙂 

Anonymkode: 28513...fff

Trolleritrollera!

Anonymkode: b5b39...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis fu skal ut av forholdet er det kanskje bedre for kjæresten at du bare gjør det slutt enn å fortelle om utroskapen.

Anonymkode: 0c5e7...5ea

Den er faktisk veldig både òg! Jeg tror det vil være enklere å "hate" personen som dumper en, om man får høre at hen var utro og hadde null respekt for deg fra før av. Selvom man selvfølgelig kan ende opp med å bebreide seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den som skriver at du er et rasshøl! Jeg er såå glad jeg aldri har møtt en sånn jævel som deg! Stakkars kjæresten din😔

Anonymkode: 7b328...13d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Hvorfor bryr du deg om å slette spor, når du allikevel skal slå opp? Og hvorfor er det viktig at du forteller om utroskapen, enn at dama finner det ut? 

Du har allerede vært utro, det kan du ikke endre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...