Jump to content
AnonymBruker

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?

Recommended Posts

AnonymBruker

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi hadde grandis i går. Ikke fordi det er så sykt godt, men fordi det var enkelt når jeg var alene på 3 unger. 

Anonymkode: 7bf01...1a6

Supernova17

Jeg er ikke så glad i Grandiosa, men jeg skjønner hva du mener. At det i blant kan være herlig å unne seg noe godt 😁 Det er supert!
Og jo sjeldnere du spiser Grandiosa, desto bedre smaker den når du spiser den! (Hvis Grandis er en favoritt)

Edited by Supernova17

HalldirV2
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Helt klart :)

mammahjarte

Det er ok ein gong i månaden. Liker Fjordland bedre når det er travelt. 

Hedy Lamarr

Neitakk! Skal jeg ha en enkel pizzamiddag blir det take-away. 

Annonse

AnonymBruker

Ja! Det er ikke god, kvalitetsmat liksom, men det er likevel noe utrolig digg ved å spise den typen «drittmat» til tider.

Anonymkode: 063c9...310

Luna Llena

Det er kun vomfyll.

AnonymBruker

Selvsagt er det helt okay med en ferdigpizza i blant. :) selv foretrekker jeg bigone eller en italiensk type, men folk er forskjellige! Men blir noen dager her med ferdiggreier, når samboer har full jobb og tidskrevende hobby, og jeg har halv jobb og fulltidsstudie :)

Anonymkode: a27a9...885

SupaWoman

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

Purple Basil

Ja, av og til er det godt med en Grandiosa :)

AnonymBruker

Grandiosa spiser jeg aldri fordi jeg ikke liker den, men spiser annen ferdigpizza da. Det er så enkelt å bare slenge en i ovnen innimellom. Nå fikk jeg lyst på det i kveld....

Anonymkode: 78fee...80b

MissAlba

Jepp, jeg spiser en kanskje annenhver måned:) 

Annonse

AnonymBruker

Avansert ostesmørbrød kaller samboer det.

Anonymkode: f608d...526

Jerry Lee

Foretrekker Big One.   Men, ja...frossenpizza er veldig ok innimellom.

KittyNose

Tar heller en Rustica med ost og skinke. 

AnonymBruker

Ja, helt klart. Jeg spiser også kvalitetsmat stort sett, men slenger gjerne på en grandis når jeg er alene en kveld og bare skal chille i sofaen med en film. Takeaway-pizza er også digg, men grandis er en egen kategori i mine øyne, jeg tenker ikke på det som pizza i ordets riktige forstand - bare som grandis. Det er noe "comforting" over det, det er liksom noe man har spist helt siden man var barn på det glade 90-tall, gjennom studenttilværelsen og inn i voksenlivet. Annen mat kommer og går, men grandis består :P 

Anonymkode: 0c59f...0d5

Brunhilde
5 hours ago, SupaWoman said:

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

Det blir ofte den samme her, og så hiver jeg på et par-tre skiver chorizo eller pepperoni, litt tomat og oliven. Etterpå er det bare å kose seg. :)

BangersBeans&Mash

Jepp. Inn i mellom er en grandis veldig godt.

Sol_og_natur

Ja, jeg er helt enig med deg. Noen ganger er det rett og slett superdigg med frossenpizza, selv om jeg ikke er så veldig fan av akkirat Grandis selv. Foretrekker mye heller Big One ;)