Gå til innhold

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, SupaWoman skrev:

Ikke orginalen men den med pepperoni går an.  Ska jeg kose meg med god frossenpizza kjøper jeg Dr Øtker Ristorante Mozzarella, hatt som favoritt i sikkert 15 år.  Også er en pizza akkurat passelig nok mat for en. 

Det er min favorittpizza og, blant frossen pizza. Og Grandiosa spiser vi aldri her hjemme, verken jeg eller barna liker den. Vi har alle hver vår Dr. Øtker pizza som favoritt.

Anonymkode: fddd9...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Grandiosa er aldri digg! ;)   Utover det så beskriver du vel det som er normalen, i hvert fall stemmer det på så godt som alle i min bekjentskapskrets.  Jeg spiser sunt for det meste, men tar vel mer eller mindre ukentlig et måltid på Burger KIng eller Bislet Kebab.

Anonymkode: cea76...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Noen ganger er det deilig å spise en Grandiosa. Enig?

Anonymkode: e92e3...b4f

Kunne ikke vært mere uenig.

Anonymkode: 9f3cd...5be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmmm!!! Grandis ❤️ beste guily pleasure som fins! Stekt sånn at den er litt crispy i kanten, og uten extra ost osv.. Grandis er best i sin opprinnelige form! (syns jeg) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er ingen mat-jåle, så jeg synes det er digg med grandis av og til. :) Må selsagt ha litt ekstra ost på først, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en sjelden gang nyter jeg en Grandis! Helst alene, når mannen er på sjøen og barna er i seng. Pirker av paprikaen og har på ekstra ost. Og masse ketchup på før den spises. Da snakker jeg om originalen. 2-3 ganger i året sånn ca. 

Anonymkode: 2cade...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den der "nybakt"-grandisen forrige helg, første grandis på en god del år. Den var knallgod! Salg på Coop mega så passet fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa original holder seg faktisk som min favorittfrossenpizza. Det er vel noe med hele opplevelsen antar jeg - den er liksom definisjonen på frossenmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er voksen og er i 30-årene. Spiser variert kvalitetsmat stort sett, men noen ganger er et deilig med Grandiosa. Andre som føler det på samme måte?

Anonymkode: e92e3...b4f

Bare noen ganger???????? 😮

Jeg er voksen i 30 årene selv, men en grandiosa man slenger på litt ekstra ost, salami og oregano og peppes rømmedressing er jo 💝 Det er rett og slett en topp 5 rett som spises ukentlig uten spor av dårlig samvittighet :ler:

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte jeg spiser frossenpizza nå lengre, men en grandis funker innimellom. 

Favoritten min er Casa Di Mama fra Dr. Oetker, nydelig 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...