Gå til innhold

Pengeproblemer... Kredittgjeld på ca 50 000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student, så jeg lever på maks lån 8500, som er svært lite for oss.  Min samboer får ca 22. etter skatt. Vi er en familie på snart 4. Jeg har prøvd å søkt deltidsjobb uten å fortelle at jeg er gravid, men får ikke svar... 

Lei av å låne penger av familie 😓

Vi betaler ca 7000 i bil forsikringer (vi har 2, noe vi MÅ ha.. Går ikke å bo her uten bil). 

5000 i husforsikringer

9000 med billån og huslån inkl renter

1000 i strøm 

3000 i drivstoff med begges bil

1000 i bom

++ små regninger 

Barnehage 3300

3-4000 i mat

Så ca 33300,- så har vi ca 3000... Altså vi må alltid låne litt av foreldrene våre😓

Jeg har kreditt så det holder fra tidligere.. Har nylig tatt førerprøve så jeg har kun fått betalt minstebeløp i ca 8 måneder. 25 000 i bank norwegian og 25 000 via Klarna delbetaling har jeg nå. Norwegianbank var ikke makset (grensen er 25 der), men jeg har nylig samlet fra Svea og litt div. Jeg syntes dette er flaut og samboeren min ANER ikke hvor mye jeg egentlig har å betale på 😭 grunnen til at det har blitt så mye er at han har alltid stått for hus regninger, bil osv, men jeg har kjøpt bilstoler, og div til barnet vårt. Trenger ikke kommentarer på hvor dum jeg er, men vær så snill, hvordan kan jeg få nedbetalt dette på kortest mulig tid med hva vi står igjen med i mnd? 

Anonymkode: d84fc...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...