Gå til innhold

Ville dere ha testet i morgen tidlig??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest pling

Jeg hadde først mensmurringer(+masse kviser!) som staret for halvannen uke sidensom ga seg etter ca4 dager,tror jeg det var.. (Skrev en annen tråd om det..) I dag har jeg litt mensmurringer igjen, men ikke noe spotting, som jeg hadde forrige syklus. (Dette er 2.syklus etter pilleslutt) I morgen er jeg på dag 35 i syklusen min..Den var 37 dager sist. Ikke ømme pupper, men det stikker av og til inni/bak dem..noen kviser, ekstrem sulten hele tiden.. Hva tror dere? Hadde jo vært greit å vite om på en dag som 17.mai :) Glad for alle meninger og råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja si det.

Hadde jeg testet da, så hadde det mest vært fordi jeg hadde vært SVÆRT nysgjerrig, i stedet for et håp om positiv test.

Men for all del - kan jo bli en fin 17.mai-feiring av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pling

"Tja" fordi det er for tidlig eller fordi jeg ikke høres gravid ut? Grunnen for at jeg lurer er om jeg kan drikke et par glass vin eller ikke.. Tror egentlig ikke jeg er gravid, men kroppen er så rar..vanlig etter pilleslutt sikkert.. :roll: Uansett;takk for svar. Får se an hva jeg gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Symptomene dine høres akkurat ut som mine før mens, og hver gang sier det dumme hodet mit "kanskje jeg er gravid", men for all del, det kan jo hende det er graviditets symptomer for deg,men for meg er det mensen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pling

Droppa testen i går... Venter heller litt.. Mye mer spennende å ikke vite enn negativ test, he-he :) Og jeg tror nok mensen er på vei! (Skulle bare ønske jeg ikke visste noen ting om at man kan ha mensmurringer,og være gravid.. :roll: ) Takk for fornuftige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pling

...men i dag testet jeg...klart og tydelig positivt... :o :) tror ikke helt på det ennå,men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Så morro å lese om andre som tror de har symptomer og så viser det seg at de ER symptomer!!

Flotte greier :danse:

Send litt babystøv ned til meg også da :wink:

KLem fra Kunstner'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Så morsomt!!

Håper det samme skjer med meg neste gang jeg innbiller meg alle mulige symptomer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...