Gå til innhold

Forskjell på speil og bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ser i speilet synes jeg huden ser jevn og fin ut, lite rynker og generelt greit utseende. 

Men på bilder kommer alt frem som jeg ikke ser i speilet! Alle ujevnheter i huden, rynkene  jeg ikke trodde jeg hadde blir ti ganger fler og større, jeg får linjer på siden av nesa ned mot munnen som jeg ikke ser i speilet, og listen fortsetter.

Hvorfor??😫 det er jo helt håpløst å ta bilde av meg. Skjønner ikke at det er mulig å ikke se dette i virkeligheten når det åpenbart er sånn jeg ser ut? 

Anonymkode: 84474...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser i speilet synes jeg huden ser jevn og fin ut, lite rynker og generelt greit utseende. 

Men på bilder kommer alt frem som jeg ikke ser i speilet! Alle ujevnheter i huden, rynkene  jeg ikke trodde jeg hadde blir ti ganger fler og større, jeg får linjer på siden av nesa ned mot munnen som jeg ikke ser i speilet, og listen fortsetter.

Hvorfor??😫 det er jo helt håpløst å ta bilde av meg. Skjønner ikke at det er mulig å ikke se dette i virkeligheten når det åpenbart er sånn jeg ser ut? 

Anonymkode: 84474...4b7

Fordi belysningen rundt speil ofte er "flat" (kommer delvis forfra, og fra begge sider). Det gjør at alle skrukkene og utvekstene i fjeset ditt ikke kaster skygge. Ute i solen blir det f.eks mye mer lys og skygge i ansiktet.

Det er likt for alle, så ikke vær lei deg.

Anonymkode: 71dd3...9ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...