Gå til innhold

Anttall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 36, 20 partnere. To av dem var kjærester, en liten håndfull one night stands. De aller fleste et sted mellom der.

Anonymkode: 8bc2f...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 28. 3 forhold i løpet av livet og har rett og slett kun hatt sex med de :P Sykdomsfri i hvert fall ;)

Anonymkode: 52946...782

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Er dame selv 😉 Ser faktisk ned på de som har hatt mange sexpartnere, sier selvfølgelig aldri noe, men tenker mitt.

Anonymkode: 16218...b74

Samme her. Er kvinne og blir sjokkert over at folk har over 20 sex partnere....

Anonymkode: 0d344...030

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Samme her. Er kvinne og blir sjokkert over at folk har over 20 sex partnere....

Anonymkode: 0d344...030

Jeg og. De aller færreste er slik da, det er bare det at de stikker seg veldig frem på et seksualforum. 

Anonymkode: 540d5...66f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Er dame selv 😉 Ser faktisk ned på de som har hatt mange sexpartnere, sier selvfølgelig aldri noe, men tenker mitt.

Anonymkode: 16218...b74

Mann her, og jeg ser ned på de som ser ned på de som har hatt mange partnere.

Er oppe i 4 stk. selv på snaue 50 år, og flere blir det neppe (siste nye var for 22 år siden).

Anonymkode: a0704...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 44, ikke over 150 ikke under 100.

2 samboere, 4 kjærester. Hadde en liten singelperiode med mange ons og ff, kanskje 30 partnere på 1 år. Resten utroskap. Utro 3-5 ganger i året. 

Offisielt ligget med 20

Anonymkode: f1f50...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, og jeg ser ned på de som ser ned på de som har hatt mange partnere.

Er oppe i 4 stk. selv på snaue 50 år, og flere blir det neppe (siste nye var for 22 år siden).

Anonymkode: a0704...5b2

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk skal se ned på andre som har hatt mange partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36, har hatt ca 200 partnere, jeg har hatt perioder i livet med mange, blir lett kåt og har hatt min del av Tinder dates

Anonymkode: d7a1f...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bandit skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk skal se ned på andre som har hatt mange partnere.

Det er da fortsatt lov å ha moral og egne meninger.?  Promiskuøse mennesker må bare hore rundt så mye de vil, men jeg forakter slik oppførsel og grenseløshet og vil ikke ha noe påvirkning av dette i mitt liv. Promiskuøse mennesker er folk uten ryggrad og karakter siden de ikke klarer å styre sine impulser og lyster.  Men kun lever for sine egne lyster uten noen om tanke for andre enn seg selv..

Anonymkode: 0d344...030

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da fortsatt lov å ha moral og egne meninger.?  Promiskuøse mennesker må bare hore rundt så mye de vil, men jeg forakter slik oppførsel og grenseløshet og vil ikke ha noe påvirkning av dette i mitt liv. Promiskuøse mennesker er folk uten ryggrad og karakter siden de ikke klarer å styre sine impulser og lyster.  Men kun lever for sine egne lyster uten noen om tanke for andre enn seg selv..

Anonymkode: 0d344...030

Meninger skal du få lov til å ha, men din karakteristikk av mennesker du ikke kjenner er ikke bra. Når du i tillegg så og si hevder at du er moralens vokter så blir det bare patetisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bandit skrev:

Meninger skal du få lov til å ha, men din karakteristikk av mennesker du ikke kjenner er ikke bra. Når du i tillegg så og si hevder at du er moralens vokter så blir det bare patetisk. 

Jeg synes ikke at det er patetisk å ha selvkontroll og seksual moral. Men deg om det.

Anonymkode: 0d344...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke at det er patetisk å ha selvkontroll og seksual moral. Men deg om det.

Anonymkode: 0d344...030

Legg fra deg bibelen og les det jeg skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 40 og har hatt 25-30 ca. Flest ONS, 4 kjærester og 4-5 elskere. 

Anonymkode: 6e812...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Mann 44, ikke over 150 ikke under 100.

2 samboere, 4 kjærester. Hadde en liten singelperiode med mange ons og ff, kanskje 30 partnere på 1 år. Resten utroskap. Utro 3-5 ganger i året. 

Offisielt ligget med 20

Anonymkode: f1f50...cfa

Hvorfor lyver du sånn?

Anonymkode: b95d1...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Det er da fortsatt lov å ha moral og egne meninger.?  Promiskuøse mennesker må bare hore rundt så mye de vil, men jeg forakter slik oppførsel og grenseløshet og vil ikke ha noe påvirkning av dette i mitt liv. Promiskuøse mennesker er folk uten ryggrad og karakter siden de ikke klarer å styre sine impulser og lyster.  Men kun lever for sine egne lyster uten noen om tanke for andre enn seg selv..

Anonymkode: 0d344...030

a) Hvilken moral snakker du om og hvem har fasiten på dette? Er det du som har bestemt det? Hvem har egentlig makten over et sånt spørsmål, er det deg? Nei, tror ikke det. Gud? Lol.

b) Hvorfor MÅ man styre sine seksuelle impulser når dette hverken går ut over deg, meg eller andre i samfunnet så lenge sexen er ved samtykke av begge parter? Har du bestemt at sånn skal det være? Hvilken uskreven lov er dette? Gud sin? 

c) Alle mennesker er egoistiske, alle valg vi tar tar vi først og fremst for oss selv, uansett om man tror man gjør det eller ikke. Og sex er et av behovene våre, vi er skapt sånn av evolusjonen og noen har mer behov enn andre. Er DU egoistisk fordi du velger å f.eks, ta deg ferie, spise god mat, kjøpe noe fint til deg selv, drikke noen glass vin når du føler for det, osv.osv?

Skal vi se ned på alle som gir etter for sine lyster? Eller er det bare sex som er feil?

Hva da med: sjokolade på en hverdag, brus i stedet for vann, ikke alltid trene, ikke alltid studere hardt, aldri hvite løyner, aldri kjøpe noe ekstra på kjøpesenteret, aldri se en ekstra episode av en serie på kvelden, skippe den oppvasken, spise et ekstra kakestykke, jeg kunne fortsatt, on and on.

Herregud la mennesker få leve livene sine som de vil, så kan du leve livet ditt som du vil. Så forholder vi oss til høflighet mot andre, lover og regler.

Og ellers kan vi styre som vi vil.

#kardemommeloven 

"Amen"

Anonymkode: ba803...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 25 med 8 partnere. 3 var one night stands, 2 var faste forhold og 3 var FF over en periode.

Anonymkode: e0639...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

a) Hvilken moral snakker du om og hvem har fasiten på dette? Er det du som har bestemt det? Hvem har egentlig makten over et sånt spørsmål, er det deg? Nei, tror ikke det. Gud? Lol.

b) Hvorfor MÅ man styre sine seksuelle impulser når dette hverken går ut over deg, meg eller andre i samfunnet så lenge sexen er ved samtykke av begge parter? Har du bestemt at sånn skal det være? Hvilken uskreven lov er dette? Gud sin? 

c) Alle mennesker er egoistiske, alle valg vi tar tar vi først og fremst for oss selv, uansett om man tror man gjør det eller ikke. Og sex er et av behovene våre, vi er skapt sånn av evolusjonen og noen har mer behov enn andre. Er DU egoistisk fordi du velger å f.eks, ta deg ferie, spise god mat, kjøpe noe fint til deg selv, drikke noen glass vin når du føler for det, osv.osv?

Skal vi se ned på alle som gir etter for sine lyster? Eller er det bare sex som er feil?

Hva da med: sjokolade på en hverdag, brus i stedet for vann, ikke alltid trene, ikke alltid studere hardt, aldri hvite løyner, aldri kjøpe noe ekstra på kjøpesenteret, aldri se en ekstra episode av en serie på kvelden, skippe den oppvasken, spise et ekstra kakestykke, jeg kunne fortsatt, on and on.

Herregud la mennesker få leve livene sine som de vil, så kan du leve livet ditt som du vil. Så forholder vi oss til høflighet mot andre, lover og regler.

Og ellers kan vi styre som vi vil.

#kardemommeloven 

"Amen"

Anonymkode: ba803...f93

Meget godt innlegg, applaus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Mann(52). Ca 40 sexpartnere, tre langvarige forhold på tilsammen 25 år. Resten korte forhold, flings og onser. 

Føler jeg har fått brukt tiden godt og utviklet meg med et mangfold kvinner og noen få menn. Ville gjerne gjort det samme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...