Gå til innhold

Anttall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange sexpartnere har dere hatt? Har dere hatt mange one night stands for eksempel, eller er det generelt sett folk dere har datet?

Hiv gjerne med alderen deres også :)

Dette er av nysgjerrighet, ikke for å dømme eller sammenligne med hva som er "riktig". Tenker alle kvinner kan ligge med de dem selv ønsker, uten at det skal bli noe stort oppstyr rundt det. Nevner det for å unngå den diskusjonen i denne tråden.

Anonymkode: 9af69...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne på 30, rundt 40 sexpartnere. 10 av dem var kjærester, og vil anta 15-20 av dem var sånne jeg traff ofte for å se om vi passet som kjærester, og inni der hadde jeg faste sexpartnere uten romantiske følelser/kompiser jeg plutselig oppdaget at jeg ville teste i senga. Resten er ONS. Ble veldig høyt antall fra jeg var 16-21år, etter det har jeg truffet mye mindre menn/hatt eksklusive sexpartnere over lengre tid.

Anonymkode: 45ac4...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 27, har hatt sex med 3. To ons i ungdomstida, og deretter kun med mannen min. 

Anonymkode: a283c...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 21 sexpartnere, noen kjærester, noen jeg datet og noen få ons. Jeg er 26 år gammel og kvinne. 

Anonymkode: 49174...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 50 år,  ca 20 sexpartnere, gift i over 20 år, så ingen nye. Ca. halvparten av sexpartnerne har vel vært ONS, resten kjærester. Og enkelte kjærester begynte som ONS ;) 

Anonymkode: 439c2...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 37. 5 partnere, to av dem langvarige forhold (hhv. 6 år og 12+ år), de andre tre var dater som jeg etterhvert dumpet. Ingen ONS. 

Anonymkode: ead24...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 44. 4 partnere. Et langt forhold over 10 år. En ons og en ff. Og en noe pågang med nå. 

Anonymkode: e7e28...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 40, 3 sexpartnere, ingen ONS, ett langt forhold på 20 år. 

Anonymkode: 57384...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 40, kanskje rundt 100 partnere? Har vært i en håndfull langvarige forhold, datet litt over tid, ellers er det mest swinging og ulike FWB-forhold, både menn, kvinner og ikke-binære. 

Anonymkode: 96ecf...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...