Gå til innhold

Anttall sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne på 50 år og har vel hatt rundt 20-25 tenker jeg. Er ikke noe jeg føler er viktig å holde nøyaktig telling på.

Anonymkode: f8bbc...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne, 46, 14 tror jeg.

2  lange forhold, et varer fremdeles. 4 var ff. 2 var med dater som ikke ble så mye mer enn noen dater. 2 ons. De siste har ikke vært samleie, men det har vært litt kosing, fingring og blowjobs.

Anonymkode: c4cfd...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man passerer 15, er det ikke merkelig å vite nøyaktig hvor mange? Har sikkert hatt over 50 selv, men det er i beste fall et cirkatall. Er mange sexpartnere som er gått i glemmeboken, for å si det sånn. Selv når jeg begynner å tenke etter, så kan vagt huske noen her og der, men det meste er borte vekk fra hukommelsen, heldigvis :)

 

Anonymkode: ae35c...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 50, tror jeg. Er kvinne i begynnelsen av 30-åra. Har alltid vært glad i sex. Jeg har derimot aldri vært utro, om noen skulle tro det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er noe ekkelt med jenter som har hatt mange sexpartnere. Mulig jeg er rar, men det er nå min mening. 

Anonymkode: 16218...b74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er noe ekkelt med jenter som har hatt mange sexpartnere. Mulig jeg er rar, men det er nå min mening. 

Anonymkode: 16218...b74

Damer flest har ligget med mange. Prøv å tenke minst mulig på det. Aldri spør om hvor mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, OnFire skrev:

Damer flest har ligget med mange. Prøv å tenke minst mulig på det. Aldri spør om hvor mange. 

Er dame selv 😉 Ser faktisk ned på de som har hatt mange sexpartnere, sier selvfølgelig aldri noe, men tenker mitt.

Anonymkode: 16218...b74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 30, hatt to. Singel nå så forhåpentligvis blir der flere snart😂

Anonymkode: 93f23...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 38. Flere enn 10, færre enn 20. To lange forhold, to korte, to ONS. Resten har vel vært det man kaller FWB og varianter av det.

Anonymkode: dee33...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Synes det er noe ekkelt med jenter som har hatt mange sexpartnere. Mulig jeg er rar, men det er nå min mening. 

Anonymkode: 16218...b74

Det går helt fint, da kan du date damer som har hatt få. :) Ganske uproblematisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 34 år, 4 samboere, 2-3 kjærester, 3 ons, 4 gøy sex med bekjente 1-3 ganger. 

Anonymkode: 02450...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 39, 9 partnere. 3 lange forhold, 2 affærer, 2 ons og han jeg dater nå (tipper vi blir sammen lenge). 

Anonymkode: b95d1...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M29:

~55-60 stk, 15-20 før forhold, 1 dame i 10 år og over 35 det siste året, nå er jeg litt lei...

kanskje 20 ons, resten 2-10 ganger over 1-6 mnd og en kjæreste

Anonymkode: 5e474...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6, en av de e ons. 

Er 24, og kom ut av et 7 år langt forhold i april :P 

Anonymkode: 49dc9...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Er dame selv 😉 Ser faktisk ned på de som har hatt mange sexpartnere, sier selvfølgelig aldri noe, men tenker mitt.

Anonymkode: 16218...b74

Hva mener du er for mange? :)

Anonymkode: 9af69...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...