Gå til innhold

Hva anser du som trashy/tacky/harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For mye solarium. Operert rompe. Push-up bh. firkanta sorte øyenbryn. Botox og restylane. Nei det er aldri pent, jeg kjenner nok av folk som har det. Har naturlig mellomstore lepper selv og ser med en gang om noen har tatt restylane. 

Anonymkode: 58598...c65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 18.31, AnonymBruker skrev:

For mye solarium. Operert rompe. Push-up bh. firkanta sorte øyenbryn. Botox og restylane. Nei det er aldri pent, jeg kjenner nok av folk som har det. Har naturlig mellomstore lepper selv og ser med en gang om noen har tatt restylane. 

Anonymkode: 58598...c65

Ser du hvilke av disse som har restylane og ikke? nope you don't. Man ser det ikke med mindre det er overdrevent. Folk som sier "det er så fælt, ser det med EN GANG!!!" er som regel de som legger minst merke til det

 

 

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.20.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.31.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.45.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 06.00.14.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 06.00.43.png

Anonymkode: 1d79b...fe4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du hvilke av disse som har restylane og ikke? nope you don't. Man ser det ikke med mindre det er overdrevent. Folk som sier "det er så fælt, ser det med EN GANG!!!" er som regel de som legger minst merke til det

 

 

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.20.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.31.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 05.58.45.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 06.00.14.png

Skjermbilde 2019-09-20 kl. 06.00.43.png

Anonymkode: 1d79b...fe4

Nettopp! Helt latterlig at noen tror de ser alle som har tatt Restylane og botox. 

Anonymkode: e65f8...37f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som voksen er det lite utseendebaserte ting jeg ser på som harry, men om noe så må det være støvletter som går over knærne og voksne folk med overdreven bruk av sminke, restylane, vipper osv. Synes ikke det er harry på samme måte når folk under 25 har det. 

Det jeg derimot synes er utrolig harry, er alle som sitter og fornekter klimakrisen og kun kommer med tomme argumenter om at avokado er verre enn kortreist kjøtt. Det å tenke at "det er ikke mitt ansvar", synes jeg er veldig harry. 

Anonymkode: 9265d...e7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Helt latterlig at noen tror de ser alle som har tatt Restylane og botox. 

Anonymkode: e65f8...37f

Enig. Ja, man ser lett om noen har tatt restylane om det er veldig overdrevent og to much, men man ser sjeldent om det er tatt lite. En venninne har restylane i leppene og ser veldig naturlig ut 👍 Ingen ser det er restylane 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Helt latterlig at noen tror de ser alle som har tatt Restylane og botox. 

Anonymkode: e65f8...37f

Ser det lett på ytterkanten på overleppen spesielt. Og at leppen står ut i profil. Alle i familien min har naturlig store lepper og da ser jeg veldig lett hva som er naturlig og ikke. Veldig få som får et pent resultat som ikke er synlig og som i tillegg ser naturlig ut. Jeg så at en kollega hadde tatt det og da sto hun i andre enden av rommet. Kjenner henne så godt at jeg kunne spørre og hun ble overrasket fordi hun trodde det ikke var synlig. 

Anonymkode: 58598...c65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor tungt sminket med masse brunkrem, veldig lange påsatte negler, menn med oppkneppet skjorte og gull/sølvsmykke, magetopp, operert rompe, for mye silikon, tykke sorte øyenbryn, restylane. Og 80 tallsklær. Vet det er på moten men helt forferdelig mener jeg

 

Anonymkode: 58598...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Altfor tungt sminket med masse brunkrem, veldig lange påsatte negler, menn med oppkneppet skjorte og gull/sølvsmykke, magetopp, operert rompe, for mye silikon, tykke sorte øyenbryn, restylane. Og 80 tallsklær. Vet det er på moten men helt forferdelig mener jeg

 

Anonymkode: 58598...c65

Enig at menn med dette er ganske harry😂🤣

Anonymkode: cb196...8d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det som skrives her, må jo også tilskrives kroppen det sitter på.

Jeg ser helt sikkert harryharryharry ut i minimini med dyremønster, men det trenger ikke være harry på en annen jente med en annen kropp.

Jeg DIGGER thights og tunika! Og kunne ikke brydd meg mindre med om noen syns det er harry. Jeg passer bare på å dekke rompa da jeg vet de kan være gjennomsiktig. Tror faktisk ikke jeg eier ett par jeans engang... ville aldri i verden brukt de uansett.

Jeg syns også støveletter ser bra ut på rette jenter, det samme med stiletter. Det eneste er at man må kunne gå i de for at de skal se bra ut. Vakler man må man gå ned på høyden eller ut på bredden av stiletten. Det er også mange jenter som ser både bra og VELDIG søt ut i små ballerinasko etc f.eks. Andre ville ikke kledd de.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2019 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Ser det lett på ytterkanten på overleppen spesielt. Og at leppen står ut i profil. Veldig få som får et pent resultat som ikke er synlig og som i tillegg ser naturlig ut. 

Anonymkode: 58598...c65

Som regel ser man det på andre når man har noe større lepper selv. Jeg ser på samme måte men mest når personen bøyer seg fremover.

Det som står her er og relevant: http://blog.candylipz.com/what-are-pouty-lips/

Anonymkode: 179f1...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store utringninger.

Glidelåser uten funksjon.

Slitne sko med hæler hvor hun som går har overpronasjon eller underpronasjon (?) - slik at skoen/hælen liksom er skjev innover eller utover når hun går.

Eller slitne høyhælte sko med hvor stoffet eller skinnet på hælen er hullete/slitt. Eller hælen liksom er gått ned, slik at den er helt frynsete nederst. 

Synlig påtegnede øyenbryn.

Stereotypiske «Nelly-kjoler»

Støpte, lange negler

Når man kan se tapen til extensions

 

 

 

 

Anonymkode: eda03...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke forstår ; for noen virker harry til å være negativt, for andre så er harry bare anderledes. Så folk har forskjellig syn på det å være harry. 

 

Anonymkode: 05ef5...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg ikke forstår ; for noen virker harry til å være negativt, for andre så er harry bare anderledes. Så folk har forskjellig syn på det å være harry. 

 

Anonymkode: 05ef5...3cb

Folk legger nok ulike ting i det, men per definisjon som betyr "harry" smakløs eller vulgær. 

https://snl.no/harry

https://www.naob.no/ordbok/harry_1

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=harry&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymus Notarius skrev:

Folk legger nok ulike ting i det, men per definisjon som betyr "harry" smakløs eller vulgær. 

https://snl.no/harry

https://www.naob.no/ordbok/harry_1

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=harry&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Ja smakløs er et dekkende ord.  Folk nevner jo ofte rååsabloggere her og folk i crogs, tights, oggebukse ol.  De er ofte smakløse, rååsabloggere fordi de alle ser kliss like ut derav smakløs og de andre fordi de driter i hva de har på seg og ser derfor smakløse ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som følger moter og trender. Blir små kopier av bloggere og hverandre. 

Anonymkode: 8d5d9...e12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...