Gå til innhold

Hva anser du som trashy/tacky/harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig i mye her.

Det verste er andelepper fylt opp med Restylane kombinert med fullsparkla ansikt. 

Syns også store tatoveringer er harry. Hvitbleika hår. Falske vipper. Åletrange og altfor korte skjørt. 

Røyking. Grilldress og Crocs. 

Anonymkode: cbbee...43a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som røyker og snuser. 

Anonymkode: 43574...ac2

Den kan jeg skrive under på. 100%. 

Anonymkode: 2ac2f...768

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er tatoveringer på beina! Kan ikke tenke men noe mer harry enn tatoverte legger og lår.  Ellers er jeg enig i at fylte lepper,  falske vipper og piercinger er harry. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Det verste jeg vet er tatoveringer på beina! Kan ikke tenke men noe mer harry enn tatoverte legger og lår.  Ellers er jeg enig i at fylte lepper,  falske vipper og piercinger er harry. 

Mener du piercing generelt?

Anonymkode: dfa21...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du piercing generelt?

Anonymkode: dfa21...0de

Piercing i munnregionen , lepper, tunge,  og også sånn midt i nesa,  sånn som okser har,  synes jeg er stygt.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyke, snuse, være full og rave gatelangs, tatoveringer, store utringninger på menn og kvinner, dyremønstre, for små klær, overkneetstøvletter, botox, andenebb, firkantøyebryn, for mye sminke, crocks, camping, slitte klær, gjennomsiktige t-skjortet, olajakker, olaskjorter, flanellskjorter, ankelsokker når du har tatt av skoene, det ser skikkelig boms ut. Og superundertøy som bruksplagg uten andre klær over. 

Anonymkode: f4709...3d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Røyke, snuse, være full og rave gatelangs, tatoveringer, store utringninger på menn og kvinner, dyremønstre, for små klær, overkneetstøvletter, botox, andenebb, firkantøyebryn, for mye sminke, crocks, camping, slitte klær, gjennomsiktige t-skjortet, olajakker, olaskjorter, flanellskjorter, ankelsokker når du har tatt av skoene, det ser skikkelig boms ut. Og superundertøy som bruksplagg uten andre klær over. 

Anonymkode: f4709...3d0

Hæ?

Anonymkode: cb196...8d3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Røyke, snuse, være full og rave gatelangs, tatoveringer, store utringninger på menn og kvinner, dyremønstre, for små klær, overkneetstøvletter, botox, andenebb, firkantøyebryn, for mye sminke, crocks, camping, slitte klær, gjennomsiktige t-skjortet, olajakker, olaskjorter, flanellskjorter, ankelsokker når du har tatt av skoene, det ser skikkelig boms ut. Og superundertøy som bruksplagg uten andre klær over. 

Anonymkode: f4709...3d0

Er dette harry?

Image result for kort olajakke

Endret av SupaWoman
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SupaWoman skrev:

Er dette harry?

Image result for kort olajakke

Dette er jo det motsatte av harry. Nedtonet og naturlig. 

Anonymkode: 9e725...fcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo det motsatte av harry. Nedtonet og naturlig. 

Anonymkode: 9e725...fcb

Hun har på seg olajakke, i det innlegget jeg siterte skrev hun at olajakke var harry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk helt lyst hår er vakkert jeg. Mange klarer faktisk å få til helt lyst hår uten at det blir ihjelbleket. Nesten hvitt med litt gult i er helt nydelig, for de som kler det. Skjønner ikke den enorme trangen mange har for å rakke ned på lysblondt hår. Det er jo nesten krampaktig hvor ille enkelte skal slenge dritt om platinablondt. Brunt, svart, rødt, karamell/mørk/mellomblondt, hårfarge er kledelig hvis personen kler fargen. Ellers kan alle disse hårfargene være temmelig stygge dem også hvis de ikke sitter på den rette person. 

Alle i denne tråden er er trashy/harry for noen. Men alle får være den de er. De fleste er ikke ekstreme uansett. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg syntes er Harry/flaut/trashy er:

Pels

Røykere

Solariums-farge/folk som bruker solarium

Lange negler/gule negler

Folk som blir dritings og høylytte

Høye hæler

Syntes faktisk (moderat) restylane og vippeextensions er pent jeg, men hver sin smak (nei, har ikke dette selv).

Unaturlige farger på hår (rosa, blått, knallrødt osv)

Alt av piercinger i ansikt/på kropp (utenom vanlige øre-hull)

Masse tatoveringer på damer (et par søte er nå greit, men sleeve og store ting på armer/ben liker jeg ikke

Folk som ligger rundt/ folk som er utro

Folk som er usunne/ikke tar vare på kropp/hud osv (folk som tydelig har oversola seg og sitter igjen med haugevis av rynker feks)

Oversminking.

Mye utringning

 

Anonymkode: 1d79b...fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Ting jeg syntes er Harry/flaut/trashy er:

Høye hæler

Anonymkode: 1d79b...fe4

youre-joking-right-thumb.jpg

Anonymkode: cb196...8d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Røyking og damer med store tatoveringer, det aller verste er sleeve. 

Anonymkode: e65f8...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

youre-joking-right-thumb.jpg

Anonymkode: cb196...8d3

Altså normal hel er greit, men faktiske høye hæler syntes jeg er stygt og harry. Skadelig for bena og kroppen, de fleste går teit/klarer ikke gå skikkelig - samt er det bare så overpynta, - de velger jo å risikere helsa for å være høyere/få bena til å se bedre ut.

Alle er fine slik de er, man trenger ikke skade kroppen for å se annerledes ut. Fine ballerina-sko/lav hæl er alltids finere - i min mening såklart. Syntes faktisk andenedd er bedre - mindre skade på kropp for å endre utseende.

Anonymkode: 1d79b...fe4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...