Gå til innhold

Hva anser du som trashy/tacky/harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere ting som går igjen som sees på som trashy og harry, og allikevel..det er SÅ mange jenter som sminker seg slik, kler seg slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silikon

Restylane

Løsvipper

Extensions

Hjelbleika skadet hår

Svette ansikt som har for mye higlighter

Svære  påtegna svarte snegleøyenbryn

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SoWhat? said:

Sorry Ts, men overskriften din er en parodi på seg selv. Å stille sånne spørsmål er skikkelig Harry 😄

 

Nja, ikke nødvendigvis. 

 

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig, ser alt for mange som gjerne også går med helt gjennomsiktige sorte greier, aner ikke hva man kaller det, som man også kan se bhen rett igjennom, kunne liksågodt gått rundt i Bh.. 

Anonymkode: 768b7...c85

Synes det kan være fint med overdeler med gjennomsiktig stoff. Men, da bør ikke plagget være tettsittende.

Anonymkode: da460...20a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddy bukser, fillete, løshår, klor bleket hår, buffalo sko, oversminket

Anonymkode: 6947c...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microbladede bryn, ducklips, påsatte volumvipper, tatoveringer på kvinner, bart, menn med halvlangt pistrete hår, tights og tunika, crogs, skyggelegging i ansiktet på dagtid, 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Beklager, men disse buksene. 

0A4CF629-9F62-461B-960E-D356915262E1.jpeg

Anonymkode: dfa21...0de

Vet du hva harry betyr?Tror ikke det

Anonymkode: ba0e5...fde

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt ting som er overflødige, f.eks mini-beltespenner på skuldrene, gensere med cold shoulders (grøss), lange støvletter, falske negler (dobbelgrøss).

Men det er ofte jeg liker ting som er harry, er litt sånn at når ting er stygt nok så syns jeg det er kjempegøy å gå med det litt sånn ironisk. F.eks Buffalo-sko, kunne jeg gjerne tenkt meg om de ikke var så dyre. 

Også når plagg bare ikke samsvarer med hverandre eller den som går med det, type gul tskjorte med glitter bokstaver, miniskjørt i dongeri og skoletter i svart skinn, topp det gjerne med bleika hår og mørk ettervekst og rosa øyeskygge. Norsk redneck-stil. 

Anonymkode: d27dc...f48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hatsumomo skrev:

Flere ting som går igjen som sees på som trashy og harry, og allikevel..det er SÅ mange jenter som sminker seg slik, kler seg slik.

De driter jo selvsagt i det. Aldri hatt en stil som du har likt selv, som dine nærmeste venner gjerne har likt, men som du vet mange ikke vil like? Noen av mine favorittplagg er akkurat sånn. 

Til spørsmålet: Jeg har alltid vært glad i (old school) tatoveringer, og ment at de skal være store og det kan gjerne være mange av dem, men jeg føler at type sleeve begynner å bli vår tids hockeysveis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva harry betyr?Tror ikke det

Anonymkode: ba0e5...fde

Sitter du med fasiten på hva som er harry? Tror ikke det. 

Jeg er enig med mye her, men syntes at mange tingene kan være fine og ikke harry dersom folk ikke overdriver. Restylane kan være pent om det blir gjort riktig, ducklips derimot, harry herfra og til månen. Jeg kan også syntes at vippeextensions er pent, men ikke når det ser ut som om folk har en feiekost festet på øyet. 

Ellers syntes jeg at sleeve er forferdelig harry. Og store tatoveringer generelt. Ihelbleiket hår som gjerne er litt gult og ikke minst: Trenden med pastellfarget hår... Jeg har sett noen som har kledd det, resten syntes jeg bare er superharry :P

Men dette er jo min mening :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer på fremsiden av låret, har alltid synes det er så... Ja, harry og stygt. 

Anonymkode: 048ff...0d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restylane, falske vipper, alt for lange negler, lys ettervekst på mørkt hår, strømpebukse med mønster, gjennomsiktige topper, menn med klogger, crocs, slitte joggebukser med knær i, militær mønster.

Anonymkode: 88cf7...227

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klær, styling, hår, sminke osv

Anonymkode: 96ad1...837

Harry ting:

1. Push up bh i 2019. Det gikk av mote for et tiår siden, damer. Ingen grunn til å kle seg i stilen «østeuropeisk prostituert» om du ikke er i gruppen

2. Bleket eller stripet hår. Se punktet over.

4. Forstørrede kroppsdeler som pupper, rumpe, lepper etc, enten ved operasjon eller vatt eller silikon - se de to punktene over. Om du ikke lever av å selge kropp, hva er poenget med å bevist se ut som om du gjør det? :klo: Eventuelt er det mange flere prostituerte i Norge enn jeg antar. Selvsagt en mulighet.

4. Falske negler. Altså sånne store greier som både er og ser ut som plast. Synes noen det ser pent ut? «Hei, jeg har limt plast oppå neglene mine, jeg!» :ler: ser ut som sånt småunger som leker med mammas sminkesaker kunne funnet på.

Anonymkode: fd2de...6db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er overdrevet blir jo bare "harry". Enten det gjelder skohæler eller tatoveringer.

Anonymkode: 6494c...cea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva harry betyr?Tror ikke det

Anonymkode: ba0e5...fde

Haha! Folk har forskjellig syn på hva som er harry. 

Anonymkode: dfa21...0de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det meste man ser på campingplasser. 

Leopardmønster

Clogs

Onepiece

Grilldress

Bart

Oversminka hurper

Typiske fritidsklær

 

 

Men nå er det jo slik det skal være. Synes det passer og jeg bruker ikke "Harry" som et negativt ladet ord. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hvite stramme bukser er så sykt harry - vet mange er uenige med meg her men!

Anonymkode: 8723a...03f

Veldig uenig. Det er sexy

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synlige strømpekanter når du sitter fordi kjolen/skjørtet er for kort (trend..?) 

Korte topper som viser bar mage 

Overknee støvletter

Anonymkode: 3ab23...e7b

Overknee støvletter kan være ufattelig sexy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Pels og dyremønster. Botox lepper, silikon, falske vipper/negler, i hjel bleket hår.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...