Gå til innhold

Jeg ønsker å farge nedre del av håret, må jeg gå til frisør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et begrenset budsjett men jeg ønsker veldig å bleke hårtuppene mine og farge dem . Jeg har litt mørkt hår fra før (mørk brun men ikke veldig mørk) og jeg tenker at jeg vil ha lilla i lengdene. Kanskje jeg kan få en slags ombre med farge. Jeg har alltid hatt lyst på en annerledes farge, men jeg føler jeg bør gjøre det før jeg blir for gammel. :sjenert:
Jeg skjønner jo at best resultat kommer fra frisøren, men det kan jo bli dyrt. Hva tenker dere noe sånt vil koste? 



Eksempler: 

Denne personen har jo lille over hele, men det ser ganske bra ut. 

purple-ends-on-brown-hair-6-molten-lilac

 

ombre-hair-color-pink-and-purple-very-go

 

images?q=tbn:ANd9GcTNfKT_csdbcy-QWDvOvp1

Anonymkode: 93750...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil ha et så pent resultat må du nok gå til frisør og betale hvertfall 1500 kr

Anonymkode: ce34f...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hvis du skal gjøre det selv er det nok enklest å farge hele håret i samme fargen, det har jeg selv gjort med blått for noen år siden og det funket helt fint å gjøre selv. men å få til de gradvise overgangene kan nok bli litt vanskelig, selv om jeg har sett videoer/bilder der en liksom grer fargene inn i hverandre med en børste før en lar de virke. i ditt tilfelle da grer blekingen og deretter fargen litt inn i håret der du vil at fadingen skal være. MEN jeg har ingen erfaring med akkurat det så skal ikke anbefale noe som helst :) se på youtube. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...