AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #41 Skrevet 25. september 2019 På 12.9.2019 den 22.28, AnonymBruker skrev: Du klarte virkelig ikke å lese hele setningen jeg skrev? Dernest er vel polyester, viskose/bambus av de mest miljøvennlige forutsatt at de vaskes i vaskepose. Anonymkode: 7d047...1fc Polyester er et oljeprodukt. Anonymkode: 99388...acb 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #42 Skrevet 25. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg ikke lest hele diskusjonen. Men etter flere veganerdiskusjoner, så har jeg faktisk måtte Google en del. Der kommer det tydelig frem at ja, det er lurt å spise mindre kjøtt. Men det krever enorme områder med dyrket mark. Flere mennesker ville sultet ihjel, dersom vi gikk over til plantebasert kost. Det samme blir jo logisk å tenke om andre naturprodukter? Det krever store områder. Og noen produkter krever veldig mye vann. En fleecegenser er det mest miljøvennlige å bruke dersom du ser på produksjonen. Men så har vi ulempen med mikroplast, dessverre. Anonymkode: f210f...8ec En fleecegenser er laget av plast. Plast kommer fra olje. Er det din påstand at oljeproduksjon er mer miljøvennlig enn ullproduksjon? Anonymkode: 42925...5c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå