Dupers Skrevet 19. desember 2025 #1001 Skrevet 19. desember 2025 Queen19 skrev (47 minutter siden): Jeg er vanligvis ikke en person som legger ut bilder av andre, men det er noe som skurrer så voldsomt med dette bildet, uten at jeg klarer å sette fingeren på det! Er det noen andre som klarer å se spesifikt hva som er «feil»? Hun ser nesten kortvokst ut? Rare proporsjoner mellom overkropp og ben. Ser ut som at hun kjører 2010-pose. Altså at hun svaier for mye med ryggen for at thighgap skal se større ut. Det kombinert med vinkelen biødet er tatt i får kroppen til å se uproporsjonal ut 1
BuffaloDuck Skrevet 21. desember 2025 #1002 Skrevet 21. desember 2025 (endret) Dupers skrev (På 19.12.2025 den 15.32): Ser ut som at hun kjører 2010-pose. Altså at hun svaier for mye med ryggen for at thighgap skal se større ut. Det kombinert med vinkelen biødet er tatt i får kroppen til å se uproporsjonal ut I tillegg ser det ut som om veggen mellom hjørnet og dørkarm er smalere nederst enn øverst. Endret 21. desember 2025 av BuffaloDuck
Queen19 Skrevet 21. desember 2025 #1003 Skrevet 21. desember 2025 BuffaloDuck skrev (9 timer siden): I tillegg ser det ut som om veggen mellom hjørnet og dørkarm er smalere nederst enn øverst. Ser også ut som det er veldig blurry rett over dørhåndtaket.
Februarbarn Skrevet 4. januar #1004 Skrevet 4. januar (endret) Under en uke med valp, og de må gråte litt på snap fordi valpen fremdeles ikke er stueren? Stakkars dem - dette tar knekken på dem, visstnok… godt de kan avlaste hverandre og få dratt på trening i denne tunge tiden. Endret 4. januar av Februarbarn 15 3
Durancell Skrevet 4. januar #1005 Skrevet 4. januar Queen19 skrev (På 19.12.2025 den 14.44): Jeg er vanligvis ikke en person som legger ut bilder av andre, men det er noe som skurrer så voldsomt med dette bildet, uten at jeg klarer å sette fingeren på det! Er det noen andre som klarer å se spesifikt hva som er «feil»? Hun ser nesten kortvokst ut? Rare proporsjoner mellom overkropp og ben. Kanskje hun er 1.40 høy🤷♀️😆
Durancell Skrevet 4. januar #1006 Skrevet 4. januar Februarbarn skrev (21 minutter siden): Under en uke med valp, og de må gråte litt på snap fordi valpen fremdeles ikke er stueren? Stakkars dem - dette tar knekken på dem, visstnok… godt de kan avlaste hverandre og få dratt på trening i denne tunge tiden. Vi dreiv i flere måneder før vår var stueren. Lykke til etter 1 uke😆😆 3 1
rundtfingern Skrevet 4. januar #1007 Skrevet 4. januar Durancell skrev (4 timer siden): Vi dreiv i flere måneder før vår var stueren. Lykke til etter 1 uke😆😆 Vår ble det i oktober, da var han 6 måneder😅 Blir mindre og mindre av det etter hvert som tiden går. Men de går jo for kladder inne? Det er jo ikke helt heldig? Gir jo signaler om at det helt greit å tisse inne. Oppdretteren de har kjøpt fra er Miwok (blandingsrasen Cockapoo). Jeg har lest på nettsiden deres og det er så useriøst. De lager valper etter hvor mange som er på valpeliste, du får ikke helsepapirer på mor eller far (blandingshund), du må gå kurs før du får møte valpene første gang og skal besøke valpene annenhver uke fra de er fire uker minst tre til fire timer hver gang. Ikke minst: hunden skal aldri være hjemme alene, de selger ikke til folk med barn under 7 år, barn skal ikke ha ansvar (en ungdom er fair, synes jeg da) for hunden… I tillegg er det en obligatorisk valpepakke på 5000kr i tillegg til hunden til 30 000kr… Du får med bruksanvisning (!!!) på 50 sider om hunden. Det er faen meg en hund? Et levende individ?? Ikke et IKEA-møbel?! Jeg betalte 30 000 kr for en renraset hund som er NKKS -registrert i år fra et seriøst og etisk oppdrett. 11 1
refill Skrevet 4. januar #1008 Skrevet 4. januar (endret) Jeg følger dem ikke, men har måttet se litt på valp fordi.. valp 🥰 De fikk han på torsdag, dette var da i går lørdag. Er det mulig? Min første var kjapp ren, mens nummer to tok mere tid. De kommer jo til å få knekken fullstendig om dette tar mange måneder 🫣 Vita sin snap. Endret 4. januar av refill Skrev feil søster
rundtfingern Skrevet 6. januar #1009 Skrevet 6. januar Faren skal visst passe valpen i helgen fordi «de trengte avlastning»… De har hatt han i FEM DAGER!!! Fy faen, hadde ikke trodd at de to skulle være verre enn SE… 22 3
HerKommerMummi Skrevet 6. januar #1010 Skrevet 6. januar Spent på hvor lenge de kommer til å ha hunden... 10
rundtfingern Skrevet 6. januar #1011 Skrevet 6. januar HerKommerMummi skrev (57 minutter siden): Spent på hvor lenge de kommer til å ha hunden... Er en poll på Jodel. De fleste mener at de ikke holder ut til påske😅 5 1
Karpe Skrevet 7. januar #1012 Skrevet 7. januar Kan de værsåsnill begynne å holde valpen skikkelig? Lærte ikke den «seriøse» oppdretteren dem det? fordi de skal posere med den konstant så henger den uten støtte bak 2 1
Svartfugl Skrevet 7. januar #1013 Skrevet 7. januar refill skrev (På 4.1.2026 den 20.40): Jeg følger dem ikke, men har måttet se litt på valp fordi.. valp 🥰 De fikk han på torsdag, dette var da i går lørdag. Er det mulig? Min første var kjapp ren, mens nummer to tok mere tid. De kommer jo til å få knekken fullstendig om dette tar mange måneder 🫣 Vita sin snap. Sånn erdet når man er uhyre selvopptatt men skal likevel ha enten kjæledyr eller barn. Ser det med mange influensere som får barn. De er så selvopptatte og så lite vant med å gjøre et gram innsats for andre at til og med et kjæledyr blir et sjokk. Så fort ungen er ute av magen tørstes det etter alenetid. Et behov de fleste mødre kanskje kjenner etter først noen måneder eller mer. Det hjelper sikkert ikke å ha huset fullt av svindyrt ræl som valpen kan tisse på eller ødelegge heller. For folk som ikke må helsparkle fjeset, prøve 10 ulike antrekk og ta bilde av det, er det ikke så mye "rigg" for å komme seg ut. 9 3
Svartfugl Skrevet 7. januar #1014 Skrevet 7. januar rundtfingern skrev (17 timer siden): Faren skal visst passe valpen i helgen fordi «de trengte avlastning»… De har hatt han i FEM DAGER!!! Fy faen, hadde ikke trodd at de to skulle være verre enn SE… Skulle ønske det var en latterfjesknapp her på kg. For det blir bare komisk. Skulle tro de hadde ansvaret for et dement familiemedlem med atferdsproblemer eller noe. 11 3
Mediocre Skrevet 8. januar #1015 Skrevet 8. januar Hadde nok vært bedre om de adopterte en voksen, husren og ferdig opplært hund. De er ikke vant til å jobbe med andre/annet enn seg selv, klart det blir tunge tak med en valp da 🙃 12 4
Februarbarn Skrevet 10. januar #1016 Skrevet 10. januar Og alle som forsøker å komme med konstruktiv kritikk, blir blokkert. Lange motsvar der alt projiseres over på følgerne. «Alle her inne kommer med positive, snille kommentarer». Ja, det de du ønsker å ha. En følger hadde påpekt at «en uke med valp og dere er ødelagte, selv om dere er to». Og det hevdet de og aldri ha ytret. Men har de ikke gjort nettopp dette, bare uten å bruke selve ordet «ødelagt»? For noen umodne, patetiske mennesker de er. 18
Mediocre Skrevet 11. januar #1017 Skrevet 11. januar Februarbarn skrev (På 10.1.2026 den 9.50): Og alle som forsøker å komme med konstruktiv kritikk, blir blokkert. Lange motsvar der alt projiseres over på følgerne. «Alle her inne kommer med positive, snille kommentarer». Ja, det de du ønsker å ha. En følger hadde påpekt at «en uke med valp og dere er ødelagte, selv om dere er to». Og det hevdet de og aldri ha ytret. Men har de ikke gjort nettopp dette, bare uten å bruke selve ordet «ødelagt»? For noen umodne, patetiske mennesker de er. Alle som ikke er positive blir blokkert, fordi man ønsker at snap skal være "et positivt sted" - kanskje på tide å følge sine egne råd? Og nå sier de at valpen skulle til faren fordi de hadde planer/er bortreist, tidligere i uken var det fordi de måtte ha en pause🤔 3
elisabeth30 Skrevet 11. januar #1018 Skrevet 11. januar Mediocre skrev (30 minutter siden): Alle som ikke er positive blir blokkert, fordi man ønsker at snap skal være "et positivt sted" - kanskje på tide å følge sine egne råd? Og nå sier de at valpen skulle til faren fordi de hadde planer/er bortreist, tidligere i uken var det fordi de måtte ha en pause🤔 De har aldri tatt noen form for kritikk, heller ikke konstruktiv, på en positiv måte. 2 1
Kosemose Skrevet 11. januar #1019 Skrevet 11. januar Mediocre skrev (7 timer siden): Og nå sier de at valpen skulle til faren fordi de hadde planer/er bortreist, tidligere i uken var det fordi de måtte ha en pause🤔 Uansett; Utrolig dårlig og useriøst å «ha planer» som betyr å sette bort valpen etter så kort tid. Det er tøft og slitsomt med valp men hvor lite ryggrad er det mulig å ha? Stakkars valp! 7 3
Mediocre Skrevet 12. januar #1020 Skrevet 12. januar elisabeth30 skrev (22 timer siden): De har aldri tatt noen form for kritikk, heller ikke konstruktiv, på en positiv måte. Helt enig. Og nå når de klager mye og er sliten pga valp, så er ikke akkurat snap et "positivt sted" som de gir uttrykk for å ønske seg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå