Gå til innhold

Vita og Wanda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffamei, nå ble det brudd og det var jo helt uforventet…. Så da bruker vi penger på privat psykolog og trøsteshopper Chanel, og deler bilde dagen etter med «har ikke orket åpne den engang». 
mistorstå meg rett - jeg vet at brudd er vondt. Jeg klarer bare ikke ha så mye sympati med V når hun bare prøver å sanke den på den måten🥲

• Liker 7
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny runde med dobbeltmoralskhet:

w: klager på at V klager på kjøpet hennes av ny Garmin klokke, når V selv har kjøpt Chanel støvler til «en halv mnd lønn». 
w senere: på vei til Hermes for å se på ny veske vi skal ønske (😂😂😂) oss.

orker ikke….

• Liker 2
Skrevet
Februarbarn skrev (På 12.8.2025 den 16.27):

Ny runde med dobbeltmoralskhet:

w: klager på at V klager på kjøpet hennes av ny Garmin klokke, når V selv har kjøpt Chanel støvler til «en halv mnd lønn». 
w senere: på vei til Hermes for å se på ny veske vi skal ønske (😂😂😂) oss.

orker ikke….

Hva er greia med Hermes for tiden, egentlig? Det blir jo ikke så spesielt når "alle" skal ha veske derfra 🙊 Nei, ikke misunnelig, synes bare det er kjekt å ha noe ikke alle andre har 😃

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Diamond skrev (16 timer siden):

Hva er greia med Hermes for tiden, egentlig? Det blir jo ikke så spesielt når "alle" skal ha veske derfra 🙊 Nei, ikke misunnelig, synes bare det er kjekt å ha noe ikke alle andre har 😃

Hermes har nok vært en greie siden 90-tallet(?) Da Birkin tok av. Grunnen til at det virker som at alle har det nå er vel at folk får råd til å handle nok på hermes til at de får kjøpe veske derfra. Og kanskje litt fordi reselgere av hermes og andre luksusmerker har bøtte populært på tiktok

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ekkokammeret fortsetter ved at de regelrett sier de ikke bryr seg om folk som skriver på snap at de ønsker å være anonyme, selvom det er helt uskyldige og hyggelige kommentarer/spørsmål folk kommer med. 

Makan til trangsynthet og lite evne til å se forbi egen nesetipp skal man faktisk lete langt etter. Det kan være gode grunner til at folk ikke ønsker at snapnavn/Bitmoji ikke skal synes, og uavhengig av grunnen burde de vel ha respekt nok for følgerne sine til å godta deres ønsker om anonymitet slik andre influensere gjør på snap?

Synes det er så mye selvsentrert tankegang og mangel på empati og å sette seg inn i andres menneskers perspektiver og liv, særlig da Wanda som har vært mest aktiv nå den siste tiden. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Kun tråder her inne jeg ser på noen ganger. Har bare bestemt meg at ikke noen av disse skal få noe klikk. Skal virkelig ikke bli med på gi noen av disse penger. Dette gjelder alle som henter inn store summer fra Snapchat . Sykt hele opplegget.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...