Gå til innhold

Vita og Wanda

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uffamei, nå ble det brudd og det var jo helt uforventet…. Så da bruker vi penger på privat psykolog og trøsteshopper Chanel, og deler bilde dagen etter med «har ikke orket åpne den engang». 
mistorstå meg rett - jeg vet at brudd er vondt. Jeg klarer bare ikke ha så mye sympati med V når hun bare prøver å sanke den på den måten🥲

• Liker 8
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny runde med dobbeltmoralskhet:

w: klager på at V klager på kjøpet hennes av ny Garmin klokke, når V selv har kjøpt Chanel støvler til «en halv mnd lønn». 
w senere: på vei til Hermes for å se på ny veske vi skal ønske (😂😂😂) oss.

orker ikke….

• Liker 3
Skrevet
Februarbarn skrev (På 12.8.2025 den 16.27):

Ny runde med dobbeltmoralskhet:

w: klager på at V klager på kjøpet hennes av ny Garmin klokke, når V selv har kjøpt Chanel støvler til «en halv mnd lønn». 
w senere: på vei til Hermes for å se på ny veske vi skal ønske (😂😂😂) oss.

orker ikke….

Hva er greia med Hermes for tiden, egentlig? Det blir jo ikke så spesielt når "alle" skal ha veske derfra 🙊 Nei, ikke misunnelig, synes bare det er kjekt å ha noe ikke alle andre har 😃

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Purple Diamond skrev (16 timer siden):

Hva er greia med Hermes for tiden, egentlig? Det blir jo ikke så spesielt når "alle" skal ha veske derfra 🙊 Nei, ikke misunnelig, synes bare det er kjekt å ha noe ikke alle andre har 😃

Hermes har nok vært en greie siden 90-tallet(?) Da Birkin tok av. Grunnen til at det virker som at alle har det nå er vel at folk får råd til å handle nok på hermes til at de får kjøpe veske derfra. Og kanskje litt fordi reselgere av hermes og andre luksusmerker har bøtte populært på tiktok

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ekkokammeret fortsetter ved at de regelrett sier de ikke bryr seg om folk som skriver på snap at de ønsker å være anonyme, selvom det er helt uskyldige og hyggelige kommentarer/spørsmål folk kommer med. 

Makan til trangsynthet og lite evne til å se forbi egen nesetipp skal man faktisk lete langt etter. Det kan være gode grunner til at folk ikke ønsker at snapnavn/Bitmoji ikke skal synes, og uavhengig av grunnen burde de vel ha respekt nok for følgerne sine til å godta deres ønsker om anonymitet slik andre influensere gjør på snap?

Synes det er så mye selvsentrert tankegang og mangel på empati og å sette seg inn i andres menneskers perspektiver og liv, særlig da Wanda som har vært mest aktiv nå den siste tiden. 

• Liker 10
Gjest Maiken2025
Skrevet

Kun tråder her inne jeg ser på noen ganger. Har bare bestemt meg at ikke noen av disse skal få noe klikk. Skal virkelig ikke bli med på gi noen av disse penger. Dette gjelder alle som henter inn store summer fra Snapchat . Sykt hele opplegget.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da var Kokkeskolen i gang med Wanda. Merker meg to ting så langt:

1) Liker fortsatt Vita bedre enn Wanda. Wanda er mer kvass og «frekk».

2) Begge to framstår mye bedre når de er hver for seg, og er langt mer sympatiske og «spiselige» da. Du ser jo hvordan de påvirkes positivt av rolige og solide/trygge «voksenpersoner», genuint ros på egenskaper og ferdigheter osv. Viser jo hvordan både de påvirker hverandre negativt når de er «oppå hverandre» hele tida, og at SoMe hvor det heies på drittungeatferd på ingen måte er positivt for dem. 
Også viser det jo på generelt grunnlag hvordan vi mennesker ikke bare er én ting, hvordan vi påvirkes og formes av andre rundt oss, og at vi har potensiale. 

Skrevet
Ninaen skrev (På 14.9.2025 den 10.12):

Da var Kokkeskolen i gang med Wanda. Merker meg to ting så langt:

1) Liker fortsatt Vita bedre enn Wanda. Wanda er mer kvass og «frekk».

2) Begge to framstår mye bedre når de er hver for seg, og er langt mer sympatiske og «spiselige» da. Du ser jo hvordan de påvirkes positivt av rolige og solide/trygge «voksenpersoner», genuint ros på egenskaper og ferdigheter osv. Viser jo hvordan både de påvirker hverandre negativt når de er «oppå hverandre» hele tida, og at SoMe hvor det heies på drittungeatferd på ingen måte er positivt for dem. 
Også viser det jo på generelt grunnlag hvordan vi mennesker ikke bare er én ting, hvordan vi påvirkes og formes av andre rundt oss, og at vi har potensiale. 

Veldig enig i punkt 2! Liker de overraskende godt hver for seg, og begge gjorde/gjør gode figurer i Kokkeskolen 😊

• Liker 2
Skrevet
Lillemy23 skrev (På 26.8.2025 den 2.54):

Ekkokammeret fortsetter ved at de regelrett sier de ikke bryr seg om folk som skriver på snap at de ønsker å være anonyme, selvom det er helt uskyldige og hyggelige kommentarer/spørsmål folk kommer med. 

Makan til trangsynthet og lite evne til å se forbi egen nesetipp skal man faktisk lete langt etter. Det kan være gode grunner til at folk ikke ønsker at snapnavn/Bitmoji ikke skal synes, og uavhengig av grunnen burde de vel ha respekt nok for følgerne sine til å godta deres ønsker om anonymitet slik andre influensere gjør på snap?

Synes det er så mye selvsentrert tankegang og mangel på empati og å sette seg inn i andres menneskers perspektiver og liv, særlig da Wanda som har vært mest aktiv nå den siste tiden. 

Jeg er enig med det du skriver, de fremstår helt ekstremt høye på seg selv om de ikke en gang kan lage en liten rabbel over navn og Bitmoji. Men, om man har "gode grunner" for at navn og bilde ikke skal vises på snap, bør man heller la være å skrive noe. 

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 6.7.2025 den 16.26):

Ganske sikker på at de har sagt at de skriver mye av på firmaet. F.eks. juletrepyntinga, ettersom det er noe de kan bruke som en del av «jobben», enten som rekvisitt eller som direkte reklame. Når man lever av å selge hverdagen sin på some så er det plutselig mye som kan skrives av. Husker en episode av bloggerne for mange herrens år siden, da så man hvordan Caroline Berg Eriksen var helt febrilsk opptatt av å ha kontroll på kvitteringen etter å ha kjøpt is til familien. Det kom jo fram at det var fordi fruen tok bilder av isen (noe unicorn extra extra med stash som sikkert kostet 100kr pr is) og skulle legge ut på Instagram/snap/bloggen og da kunne hun skrive det av på skatten ettersom det ble innkjøpt til bedriftsformål. Poenget mitt er bare at sammenblandingen av livsstil og levebrød gjør at man nesten kan livnære seg via bedriften og det som blir tatt ut i lønn gjerne går til å dekke ting som vanskelig lar seg avskrive som boliglån, strøm osv

Hvilket firma? Mashadi AS? Det går jo med underskudd så det suser, har tapt egenkapital og masse kortsiktig gjeld. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Oi, det var blodrøde tall.  
Likevel er det tatt ut godt og vel 2 mill i lønn ila 2024. 
Forbruket er åpenbart litt i høyeste laget. 

• Liker 1
Skrevet

Lørdagen vars såpass hektisk mtp jobb at de måtte droppe 30-årsdagen til en venn… ifølge some startet dagen med sen frokost, innom en blomsterbindingsbutikk for å lage et par buketter til leiligheten og deretter videre til en interiørbutikk for å velge nytt sofatrekk. Deretter var det muligens litt jobb (?) før middag med en venn på kvelden… Kunne de ikke heller droppet noen av disse andre tingene hvis det var så sykt hektisk og mye jobb som måtte unna, og dermed bli med i bursdagen? 😂 for all del, de styrer jo selv hva de er med på eller ikke, men når de deler alle disse tingene med følgerne sine så klarer jeg ikke la være å blande meg… for meg høres dette mest ut som en vanlig lørdag med mange private gjøremål, for deretter litt jobb da de kom hjem eller noe? 

• Liker 12
  • 3 uker senere...
Skrevet

Gøy at Punk Royale skal forby telefoner ved bordet nå, rett etter VW var der og fikk servering med lommelykt

• Liker 4
Skrevet

Hvordan er disse 2 Persiske høyglansfjesene fortsatt relevante? Ikke at hvor de kommer fra betyr noe!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

De var gøy å følge med på NrK serien, podcasten var veldig slitsom. 
Men føler de begge klarer å vise seg bedre frem når de er hver for seg i program. 
følger ikke med på de i some fordi det blir for mye ( veldig mange det blir for mye med ) 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har Wanda barbert bort fem cm av hårfestet eller noe? 

Skrevet

De skal få søt hund! ❤️❤️❤️

Skrevet

Jeg er vanligvis ikke en person som legger ut bilder av andre, men det er noe som skurrer så voldsomt med dette bildet, uten at jeg klarer å sette fingeren på det! Er det noen andre som klarer å se spesifikt hva som er «feil»? 
Hun ser nesten kortvokst ut? Rare proporsjoner mellom overkropp og ben. 

IMG_3613.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...