Ninaen Skrevet 13. juli 2024 #461 Del Skrevet 13. juli 2024 Lykkeligper skrev (1 time siden): Var innom profilen til Wanda på Tise i dag og ser at hun selger et Chanel silkesjal (som ble delt ut gratis av butikken) for over 6000kr. Flaut. Hun har fått den i gave av butikken og selger den for over 6000kr på tise. Så måtte jeg innom profilen til Vita og de Chanel loaferne hun selger koster 17600kr i butikk. Var å så på de i svart i dag. Men siden Vita har svettet i de, så mener hun at hun kan ta 23000 kr for de. 😂 17600kr for et par sko?!?!?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izhldorf Skrevet 13. juli 2024 #462 Del Skrevet 13. juli 2024 Lykkeligper skrev (11 timer siden): Var innom profilen til Wanda på Tise i dag og ser at hun selger et Chanel silkesjal (som ble delt ut gratis av butikken) for over 6000kr. Flaut. Hun har fått den i gave av butikken og selger den for over 6000kr på tise. Så måtte jeg innom profilen til Vita og de Chanel loaferne hun selger koster 17600kr i butikk. Var å så på de i svart i dag. Men siden Vita har svettet i de, så mener hun at hun kan ta 23000 kr for de. 😂 Wow, flaut!! Og hvis man spør om dette, så skal de svare så spydig tilbake… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 13. juli 2024 #463 Del Skrevet 13. juli 2024 Izhldorf skrev (36 minutter siden): Wow, flaut!! Og hvis man spør om dette, så skal de svare så spydig tilbake… Gjør det den som tør😂😂 mye vil ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 17. juli 2024 #464 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva det er som gjør at disse to har følgerne. De er null inspirerende, og bare frekke og slemme mot følgerne sine. 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terskel Skrevet 18. juli 2024 #465 Del Skrevet 18. juli 2024 Antar at en god del følger influencere fordi det er underholdende tidsfordriv og ikke nødvendigvis fordi de er så inspirerende at det gjør noe. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 19. juli 2024 #466 Del Skrevet 19. juli 2024 Tittet også på Tisebrukeren til en av tvillingene og nesten alle klær er jo i small, XS osv. De er jo ikke så små at de går inn i small klær? Jeg er selv en small og mye smalere og mindre enn tvillingene. Noen ganger bruker jeg M fordi det blir for trangt. Stusser over at de ser større ut men har klær i small. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 19. juli 2024 #467 Del Skrevet 19. juli 2024 44 minutter siden, miamiamia said: Tittet også på Tisebrukeren til en av tvillingene og nesten alle klær er jo i small, XS osv. De er jo ikke så små at de går inn i small klær? Jeg er selv en small og mye smalere og mindre enn tvillingene. Noen ganger bruker jeg M fordi det blir for trangt. Stusser over at de ser større ut men har klær i small. Forskjellige merker har forskjellige størrelser. Min erfaring er at luksusmerker blir merka ned i størrelse, så en vanlig medium er en small i lulsusmerker. Når det er sagt så kan disse tvillingene å kle seg i klær som passer kroppene deres og i mye av det de bruker vil jeg si at jo de er s/xs. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. juli 2024 #468 Del Skrevet 21. juli 2024 Dupers skrev (På 19.7.2024 den 20.03): Forskjellige merker har forskjellige størrelser. Min erfaring er at luksusmerker blir merka ned i størrelse, så en vanlig medium er en small i lulsusmerker. Når det er sagt så kan disse tvillingene å kle seg i klær som passer kroppene deres og i mye av det de bruker vil jeg si at jo de er s/xs. Dette har jeg aldri opplevd. Opplever de fleste luksusmerker har har vært borti som like store som andre merker. Noen mindre, men kan ikke komme på ett high-end merke som er stort i størrelsen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 21. juli 2024 #469 Del Skrevet 21. juli 2024 miamiamia skrev (På 19.7.2024 den 19.17): Tittet også på Tisebrukeren til en av tvillingene og nesten alle klær er jo i small, XS osv. De er jo ikke så små at de går inn i small klær? Jeg er selv en small og mye smalere og mindre enn tvillingene. Noen ganger bruker jeg M fordi det blir for trangt. Stusser over at de ser større ut men har klær i small. Har du sett dem i virkeligheten, eller baserer du bredden deres på bilder? Bilder kan lyve veldig pga figuren. En med rette hofter/ingen hofter kan være mange cm bredere enn en med tydelige hofter, men den uten hofter vil på bilder ofte oppfattes som mye smalere. Er de ikke litt lave? Det er veldig vanlig at lave mennesker har smalt skjelett og fettet og de kvinnelige formene blir derfor ekstra synlige. På bilder vil de dermed se større ut enn de er, fordi de ser formfulle ut, samtidig som man ikke klarer å se hvor smale og små de er når det ikke står ved siden av en større person. Smalt skjelett = liten klesstørrelse. Jeg har selv et veldig smalt skjelett og ser minst ut som en str M på bilder, mens jeg i realiteten er en str XXS/XS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. juli 2024 #470 Del Skrevet 21. juli 2024 snute skrev (På 11.7.2024 den 16.18): Mulig de er gode forbilder når det kommer til trening og kosthold, men jeg syns de har ett helt sinnsykt forbruk av klær! Ser på Tise at de ofte selger masse klær som knapt er brukt, og det bare kort tid etter at de omtaler det som «drømmebuksen» ol. Tror også at de er veldig dårlige på å merke reklame. Virker som de får en del Hoka sko hvertfall, men det er aldri merket. Dette antar jeg at i stor grad er klær de har fått sponset/rabattert av samarbeidspartnere. Det er ikke normalt å kjøpe halve kolleksjonen til f.eks Envelope, for så å selge den ubrukt/bruke én gang på Tise. Å selge plagg de har fått/fått rabattert er forresten noe jeg ser at mange influensere gjør. Sikkert en grei biinntekt. Ofte selger de det langt dyrere enn andre legger ut tilsvarende varer for også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. juli 2024 #471 Del Skrevet 21. juli 2024 Variert skydekke skrev (3 timer siden): Har du sett dem i virkeligheten, eller baserer du bredden deres på bilder? Bilder kan lyve veldig pga figuren. En med rette hofter/ingen hofter kan være mange cm bredere enn en med tydelige hofter, men den uten hofter vil på bilder ofte oppfattes som mye smalere. Er de ikke litt lave? Det er veldig vanlig at lave mennesker har smalt skjelett og fettet og de kvinnelige formene blir derfor ekstra synlige. På bilder vil de dermed se større ut enn de er, fordi de ser formfulle ut, samtidig som man ikke klarer å se hvor smale og små de er når det ikke står ved siden av en større person. Smalt skjelett = liten klesstørrelse. Jeg har selv et veldig smalt skjelett og ser minst ut som en str M på bilder, mens jeg i realiteten er en str XXS/XS. Godt poeng. Jeg er motsatt. Ikke en petit person fra naturens side, men lav vekt pga sykdom ergo lite fett og former. Folk kommer med «du må jo ha 34-36» eller «du må jo ha XS», særlig i bukser og jakker. Jeg har bredt skjelett over både hofter og skuldre/rygg, putter du på meg en jakke i XS/S eller 36 får jeg ikke brukt armene😂 Og bukser i 36 eller S eller under 28 tommer stopper greit midt på låret et sted. Jeg bruker samme str på BMI-spenn på 2 (eks fra 16,5-18,5 eller 18,5-20,5) klærne sitter bare litt dårligere med lavere vekt. Og jeg kommer aldri inn i mindre størrelse enn det jeg bruker med BMI 18-18,5, fordi skjelettet blir jo ikke borte. Folk skjønner ikke det der. Andre jeg kjenner med samme BMI/samme grad av undervekt kan kjøpe bukser i barneavdelinga liksom. (Ikke at det er et mål altså! Bare for å illustrere denne forskjellen). 2 personer med lik velkt/BMI og som i tillegg ser ganske like ut, kan bruke helt ulik str. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. juli 2024 #472 Del Skrevet 22. juli 2024 Trist at lille Wilma døde 🐶💔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 23. juli 2024 #473 Del Skrevet 23. juli 2024 Tough cookie skrev (11 timer siden): Trist at lille Wilma døde 🐶💔 Dette er interessant. Som hundeeier til flere hunder selv stusser jeg over hvordan sosiale medier har latt oss vrenge sjela innsiden ut når det kommer til personlige opplevde tragedier. Jeg mener ikke at sorgen ikke er ekte, eller bør skjules. Men det er en helt vill deling av absolutt alle livets følelser til en hver tid. Og det tar jo ingen ende. Jeg har en hund på 13 år som jeg ser snart må avlives. Har en hund som knakk benet rett av i fjor og måtte avlives ila. et døgn. Jeg kunne aldri funnet på å brettet ut den opplevelsen på snap slik de gjør nå, i samme styrke og kraft. Det tar jo fullstendig av, veldig intense greier å følge med på. 13 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. juli 2024 #474 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) Jeg synes det er positivt at de viser den råe og upolerte siden når det kommer til hvor vondt det gjør å miste et dyr. Dèt kan andre ha godt av å se. Men. Det er SÅ frekt å drukne seg i sorgen til en annen eier! Får virkelig bitter smak i munnen. Hvor går meldingene til Wilma sine opprinnelige eiere, i dette "vm'et i sorg?" De må ha det minst hèlt for jævlig 💔 Ja, til sårbarhet. Nei til å høste sympati over en privat sorg. Det tar seg ikke ut. Kynisme lenge leve 🙈 (Når Bjarne, hunden til Niklas og Benjamin dør, blir det vel landesorg med V og W i spissen.... Da blir det enda mer aggressiv sørging.... ) (Nåde den som kommer med et hint. Kjent stil...) Endret 23. juli 2024 av Tradegy 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. juli 2024 #475 Del Skrevet 23. juli 2024 Tradegy skrev (3 timer siden): Jeg synes det er positivt at de viser den råe og upolerte siden når det kommer til hvor vondt det gjør å miste et dyr. Dèt kan andre ha godt av å se. Men. Det er SÅ frekt å drukne seg i sorgen til en annen eier! Får virkelig bitter smak i munnen. Hvor går meldingene til Wilma sine opprinnelige eiere, i dette "vm'et i sorg?" De må ha det minst hèlt for jævlig 💔 Ja, til sårbarhet. Nei til å høste sympati over en privat sorg. Det tar seg ikke ut. Kynisme lenge leve 🙈 (Når Bjarne, hunden til Niklas og Benjamin dør, blir det vel landesorg med V og W i spissen.... Da blir det enda mer aggressiv sørging.... ) (Nåde den som kommer med et hint. Kjent stil...) Var ikke Wilma deres hund? Jeg lurte på hvem den blonde damen som holdt Wilma på bildet var, men tenkte det var en venninne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. juli 2024 #476 Del Skrevet 23. juli 2024 (endret) 10 minutter siden, Tough cookie said: Var ikke Wilma deres hund? Jeg lurte på hvem den blonde damen som holdt Wilma på bildet var, men tenkte det var en venninne. Nei, det var en hund de passet. Skal sies at de har hatt henne mye. Men ja, hun var en lånehund. (Wanda har i det minste vett til å tagge eierne.... ) men bruker likefullt "min", som søsteren sin... Endret 23. juli 2024 av Tradegy 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. juli 2024 #477 Del Skrevet 23. juli 2024 M.G.E skrev (På 2.5.2024 den 20.09): Jeg ville jo nedjustert 6 dager i uken med løping + 3\4 dager med tung styrke som twinsa holder på med! Men de har ikke en 08-16 jobb, ikke 2-3 barn å holde styr på, så det handler om en toltalbelastning… Men de har en smartere tilnærming er CBE og mannen! Og jeg har aldri lest eller hørt power ekteparet «snakke» om restitusjon eller at hvile er en veldig stor del av progresjon! Handler bare om å knuse på- hele tiden. og cbe sine «lette» turer er btw alltid med en stor muskelbunt av en hund som drar henne! jeg har hund, mye mindre og ikke den dra evnen, men når jeg løper med henne er farten betraktelig høyere i lavsone øktene.. Hele bildet blir helt feil!!! Som v og w sine sinnsyke mølleøkter som de tydeligvis ikke kalibrerer på klokken etter økten! Fort å bli overtrent, utbrent og få skader med den treningsmengden der. Ganske sikker på at de hadde fått bedre tider på løpinga hvis de tok restitusjon mer alvorlig. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 24. juli 2024 #478 Del Skrevet 24. juli 2024 Reise til Syden for å dyrke sorgen sammen med mammaen til Wilmus.. Altså, har de slått seg? Å prate om dyrene sine som om de er barn..det er så forstyrrende. Man er ikke foreldre til kjæledyr, man er eiere. Dette tar kaka, det er så sykt spesielt. Jadajada, man blir glad i kjæledyrene sine, men dette blir for meget. Nå må jeg ta en pause fra de til sorgperioden er forbi... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 24. juli 2024 #479 Del Skrevet 24. juli 2024 Synes de fremstår som to dramaberter som aldri ble ferdig med videregående når det kommer til samtaleemner, overdreven sminke, interesser og oppførsel. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 24. juli 2024 #480 Del Skrevet 24. juli 2024 11 hours ago, Magdaolga said: Reise til Syden for å dyrke sorgen sammen med mammaen til Wilmus.. Altså, har de slått seg? Å prate om dyrene sine som om de er barn..det er så forstyrrende. Man er ikke foreldre til kjæledyr, man er eiere. Dette tar kaka, det er så sykt spesielt. Jadajada, man blir glad i kjæledyrene sine, men dette blir for meget. Nå må jeg ta en pause fra de til sorgperioden er forbi... Nå kjenner jo ikke følgerne hele livet til disse tvillingene og siden de er så mye hundepassere så kan det vøre at de har slitt med noe mentalt som hundene har hjulpet de gjennom. Det er mange som naturlig nok går gjennom en sorgprosess etter de mister et kjæledyr, og om wilma (og bjarne) har hjulpet tvillingene gjennom noen tunge stunder er det veldig naturlig å ta det tungt. Nå tolka jeg det som at de allerede skulle til syden, men ikke ville etterlate veninna si alene i sorgen og derfor spanderte turen på henne slik at de heller kunne være sammen. Noe som er kjenpebra, selv om det "bare" var et kjæledyr. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå