Gå til innhold

Vita og Wanda

WhiteSwan

Anbefalte innlegg

Stalltips til V og W: legg ut et innlegg om at ja dere ble flaue, det taklet dere ikke så bra og så tok det dessverre litt av. Beklag omtalen av bartenderen. Så hanker dere kanskje inn bitte litt av et dårlig omdømme. 

• Liker 41
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Stalltips til V og W: legg ut et innlegg om at ja dere ble flaue, det taklet dere ikke så bra og så tok det dessverre litt av. Beklag omtalen av bartenderen. Så hanker dere kanskje inn bitte litt av et dårlig omdømme. 

I utgangspunktet kunne de vært litt bitchy, butthurt og generelt ufyselige, som de pleier, for så å legge seg flate og innrømme at de tok feil. Men de tar det så til de grader til nye høyder, de er rett og slett helt grusomme i oppførselen. Når de i tillegg kommenterer flere ganger at de ikke bryr seg og ler hele veien til banken, da føler jeg det er et point of no return. Jeg tror uansett ikke de evner å innrømme feil, iallefall ikke legge seg flate.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (39 minutter siden):

I utgangspunktet kunne de vært litt bitchy, butthurt og generelt ufyselige, som de pleier, for så å legge seg flate og innrømme at de tok feil. Men de tar det så til de grader til nye høyder, de er rett og slett helt grusomme i oppførselen. Når de i tillegg kommenterer flere ganger at de ikke bryr seg og ler hele veien til banken, da føler jeg det er et point of no return. Jeg tror uansett ikke de evner å innrømme feil, iallefall ikke legge seg flate.

Av det lille jeg har sett av dem får jeg assosiasjoner til  filmen "What Ever Happened to Baby Jane?" 😅

Må legge til artikkel der dette falt meg inn, de fremstår altså så dårlig, divanykker og så oppblåste ego at jeg sjeldent har sett maken:

https://www.nettavisen.no/kjendis/grotto-far-massiv-stotte-etter-blitskrangel-vita-og-wanda-har-vart-nyttige-idioter/s/5-95-2230509

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at også NRK kommer på banen, syntes jeg. Å si at de må «jekkes ned» er en underdrivelse. Håper flere nå ser det jeg selv har gjort i alle år - hvor lite tolerante, ydmyke og umodne disse to er. De viser til eget AS ved spørsmål om de kan få seg en ordentlig jobb. Skulle likt å se de jobbe «på gulvet» permanent og få en ordentlig realitetssjekk. 

https://www.nrk.no/ytring/mange-synes-det-er-ok-nar-influensere-blir-jekket-ned-1.17204527

Endret av Februarbarn
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om noen tv program vil ta de inn med det første🥺 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (58 minutter siden):

Spørs om noen tv program vil ta de inn med det første🥺 

Evne til å lage drama rundt seg selv er dessverre en god søknad for de fleste tv- programmer som involverer kjendiser. AnneMa, Cristian Brennhovd, Sebastian Solberg, Caroline Nitter, Frank Løke... listen over kjente mennesker som ikke akkurat kan sies å ha en diplomatisk karakter er lang, likevel blir de stadig vekk brukt i diverse realityserier. Selv narkotika, vold og åpenbart ustabil psykisk helse ser ikke ut til å være noe hinder, for drama på tv er verdt masse penger. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 minutt siden):

Evne til å lage drama rundt seg selv er dessverre en god søknad for de fleste tv- programmer som involverer kjendiser. AnneMa, Cristian Brennhovd, Sebastian Solberg, Caroline Nitter, Frank Løke... listen over kjente mennesker som ikke akkurat kan sies å ha en diplomatisk karakter er lang, likevel blir de stadig vekk brukt i diverse realityserier. Selv narkotika, vold og åpenbart ustabil psykisk helse ser ikke ut til å være noe hinder, for drama på tv er verdt masse penger. 

Dessverre er det nok ikke lenge før vi ser dem i en «restaurantkonsept-reality». 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (3 minutter siden):

De speiler også en målgruppe som er mye verdt for medieplattformene. De påvirkes mer, shopper mer, blir lettere avhengige, scroller mer, ser mer. Tydelig at det er denne typen mennesker som rekrutteres til reality, og som så blir influensere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe absurd over at Herr Lodemann-Rosenkrone & tvillingene har spist på samme sted :knegg: 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje NRK og andre "influenservaskere" bør tenke seg litt om hvem de drasser inn i studio og hausser opp til "kjendiser". NRK har vel hatt to serier med disse to damene, uten at det er noe annet en promotering. De har vel også deltatt i flere NRK-programmer som "kjendiser". Synes seriøse medier bør kutte ut å gi dem legitimitet. I alle fall nå, når de i til de grader oppfører seg ufyselig. Det verste at et de drar rasismekortet, samtidig som de ler, fordi de får mer penger i banken. Det er til å spy av.

La oss håpe de kan få seg en vaskejobb når "karrieren" deres er over, om de har udanning nok til det. Det vet jeg lite om - men kanksje de kan komme til nytte.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johan uten land skrev (14 minutter siden):

Kanskje NRK og andre "influenservaskere" bør tenke seg litt om hvem de drasser inn i studio og hausser opp til "kjendiser". NRK har vel hatt to serier med disse to damene, uten at det er noe annet en promotering. De har vel også deltatt i flere NRK-programmer som "kjendiser". Synes seriøse medier bør kutte ut å gi dem legitimitet. I alle fall nå, når de i til de grader oppfører seg ufyselig. Det verste at et de drar rasismekortet, samtidig som de ler, fordi de får mer penger i banken. Det er til å spy av.

La oss håpe de kan få seg en vaskejobb når "karrieren" deres er over, om de har udanning nok til det. Det vet jeg lite om - men kanksje de kan komme til nytte.

Jeg husker jeg reagerte sterkt på den serien. Begge hadde så overfylte lepper at de ikke kunne snakke ordentlig, de var utrolig utseendefokusert, og NRK fulgte dem vel på reise der de opererte nesene sine begge to? Skulle skamme seg NRK. De har vært med på dette:

https://www.nettavisen.no/nyheter/voldsom-okning-i-plastisk-kirurgi-stor-forskjell-mellom-disse-gruppene/s/5-95-2225370

"Forskerne fant flere tydelige sammenhenger mellom kvinnene som ønsket å gjennomføre kirurgiske inngrep.

Kvinner som har gjennomgått kosmetisk operasjon eller ønsker kirurgi, har ofte lavere utdanningsnivå, er mindre fornøyde med egen kropp og utseende og bruker ofte utseendefokuserte sosiale medier oftere enn andre."

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så screenshot på reddit av at Grotto nå blir beskyldt for å ha «connections» innen media, og at det er derfor det blir laget sak. 

De selv, som har medvirket i flere kjendis-realityprogrammer av ulike slag må da selv ha rimelig bra med «connections»?

Jeg får inntrykk av at de prøver å vinkle det som om Grotto er den som sitter med makten i denne saken, fordi dekningen ikke er i deres favør.

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffaloDuck skrev (Akkurat nå):

Så screenshot på reddit av at Grotto nå blir beskyldt for å ha «connections» innen media, og at det er derfor det blir laget sak. 

De selv, som har medvirket i flere kjendis-realityprogrammer av ulike slag må da selv ha rimelig bra med «connections»?

Lurer på om de prøver å vinkle det som om Grotto er den som sitter med medie-makten i denne saken, kun fordi de merker dekningen ikke går deres vei?

Det kan virke som om disse to kvinnene ikke er særlig godt likt. Rett og slett. Kan forstå det, av det jeg har sett siste dagene. "Connections" er en ting. Men respekt og høflighet er viktigere. Det slår meg at de er ganske rævva på det.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffaloDuck skrev (3 minutter siden):

Virker på meg som om de prøver å vinkle det som om Grotto er den som sitter med makten i denne saken, kun fordi de merker dekningen ikke går deres vei?

Hvorfor bruker de ordet connection når det heter forbindelser? Dårlig ordforråd?

Endret av Honey Dew
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruJohansen skrev (40 minutter siden):

Synd det er slik😢

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (6 minutter siden):

Det kan virke som om disse to kvinnene ikke er særlig godt likt. Rett og slett. Kan forstå det, av det jeg har sett siste dagene. "Connections" er en ting. Men respekt og høflighet er viktigere. Det slår meg at de er ganske rævva på det.

Hadde dette vært Grotto vs ukjent privatperson med 215 følgere hadde jeg også hevdet at det var et ujevnt maktforhold. 

Mwn tvillingene har 100k følgere hver på Instagram, og Grotto har 20k.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (12 minutter siden):

Hvorfor bruker de ordet connection når det heter forbindelser? Dårlig ordforråd?

Må presisere at det var kommentaren de svarte på som snakket om at Grotto hadde «connections når det gjelder journalister». 

Mitt poeng var at jeg antar at de har rikelig med forbindelser i media selv etter så mange år. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffaloDuck skrev (3 minutter siden):

Må presisere at det var kommentaren de svarte på som snakket om at Grotto hadde «connections når det gjelder journalister». 

Mitt poeng var at jeg antar at de har rikelig med forbindelser i media selv etter så mange år. 

Det har de garantert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...