Gå til innhold

Jeg er redd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde min første svake positiv test i morges. Brunt utflod/blod på papiret de siste timene. Noen som har erfaring med det? Er det vanlig eller er håpet ute? 15 dpo i dag. 

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde min første svake positiv test i morges. Brunt utflod/blod på papiret de siste timene. Noen som har erfaring med det? Er det vanlig eller er håpet ute? 15 dpo i dag. 

Anonymkode: 0b114...31e

Hmm ta en ny test. Om den er sterkere er det positivt hvis ikke kan det ha hvert en falsk positiv evt. en kjemisk. Men noen har litt mens selv om de er gravide. 

Anonymkode: 0ec9e...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i 1 mnd etter positiv test, så kan være renselse av kjeden. Tok test hver dag for var livredd, så det var veldig betryggende å gjøra.. også TUL i uke 5-6 og 9-10 ish.

Anonymkode: 9bdd2...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde i 1 mnd etter positiv test, så kan være renselse av kjeden. Tok test hver dag for var livredd, så det var veldig betryggende å gjøra.. også TUL i uke 5-6 og 9-10 ish.

Anonymkode: 9bdd2...021

Å nå fikk jeg håp igjen! Takk!

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er ikke ute. Jeg hadde brunt blod i noen dager rundt da jeg ventet mensen i begge de svangerskapene som varte. Det kan gå begge veier, men det er håp så lenge mensen ikke har kommet for fullt/streken på testen ikke blir borte igjen. Lykke til :) 

Anonymkode: 09f61...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke alt håpet ute, men mest sannsynlig så er det noe galt når det er blod. Ville innstilt meg på at dette ikke gikk rette veien, dessverre. 

Anonymkode: daff7...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håpet er ikke ute. Jeg hadde brunt blod i noen dager rundt da jeg ventet mensen i begge de svangerskapene som varte. Det kan gå begge veier, men det er håp så lenge mensen ikke har kommet for fullt/streken på testen ikke blir borte igjen. Lykke til :) 

Anonymkode: 09f61...8fb

Takk! Får bare vente og se. 

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke alt håpet ute, men mest sannsynlig så er det noe galt når det er blod. Ville innstilt meg på at dette ikke gikk rette veien, dessverre. 

Anonymkode: daff7...ad3

Ja, prøver å holde gleden nede. Får bare vente og se. 

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, prøver å holde gleden nede. Får bare vente og se. 

Anonymkode: 0b114...31e

15 dpo burde du vel uansett ha fått en sterk strek, ikke en svak positiv. Med mindre eggløsning har vært senere selvfølgelig. 

Anonymkode: daff7...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da streken svakere i dag. Da går d vel bare en vei. Skal jeg vente en større blødning nå? Hvordan er der med syklusen da, vil el være rundt den tida sen ville vært hvis jeg fikk vanlig mensen? Eller vil den telle på ny fra evt blødning?

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da streken svakere i dag. Da går d vel bare en vei. Skal jeg vente en større blødning nå? Hvordan er der med syklusen da, vil el være rundt den tida sen ville vært hvis jeg fikk vanlig mensen? Eller vil den telle på ny fra evt blødning?

Anonymkode: 0b114...31e

Så dumt :( Det er nok ingen sikker fasit, men jeg har i hvert fall blødd som en vanlig mens som kom litt forsinket når jeg har opplevd dette. Den dagen du får ordentlig blødning (ikke bare spotting) teller som mensen/dag 1 i neste syklus. Jeg tror ikke det pleier å bli noe særlig krøll når det går galt så tidlig, men det kommer sikkert litt an på hvor mye tid det går før blødningen kommer. Jeg ble gravid i syklusen etter nå siste gangen jeg opplevde det, og er kommet til uke 21. 

Anonymkode: 09f61...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Puny skrev:

Har du smerter? Jeg ville gått til legen og målt om HCG stiger eller synker. 

Det er ganske unødvendig når man er rett rundt forventet mens og testen blir svakere. Da avventer man noen dager før man løper til lege. 

Anonymkode: daff7...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske unødvendig når man er rett rundt forventet mens og testen blir svakere. Da avventer man noen dager før man løper til lege. 

Anonymkode: daff7...ad3

Det er jo ikke det når Ts har tatt to(!) tester. Hvis det var tilstrekkelig hadde man jo aldri trengt å måle HCG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske unødvendig når man er rett rundt forventet mens og testen blir svakere. Da avventer man noen dager før man løper til lege. 

Anonymkode: daff7...ad3

Var ikke rett rundt mens. Er ca. 6 dager over forventet mens. Men rare ting skjer. Tok en ny test kl 12. Den var sterkere igjen. Så nå skjønner jeg ingenting. Har hatt en del smerter. Men får bare vente og se. Ikke så mye å gjøre. Kommer nok til å dra til legen neste uke hvis dette fortsetter. 

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt :( Det er nok ingen sikker fasit, men jeg har i hvert fall blødd som en vanlig mens som kom litt forsinket når jeg har opplevd dette. Den dagen du får ordentlig blødning (ikke bare spotting) teller som mensen/dag 1 i neste syklus. Jeg tror ikke det pleier å bli noe særlig krøll når det går galt så tidlig, men det kommer sikkert litt an på hvor mye tid det går før blødningen kommer. Jeg ble gravid i syklusen etter nå siste gangen jeg opplevde det, og er kommet til uke 21. 

Anonymkode: 09f61...8fb

Takk for svar. Fikk en sterkere test nå. Må bare vente og se om det skjer noe. 

Anonymkode: 0b114...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...