Gå til innhold

Disney World i Paris

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har lyst til å dra til Disney World i Paris til sommeren/tidlig høst. Hvilket reisebyrå er det lurest å bruke? Noen som vet sånn ca hvor mye det vil komme på, har tenkt å være der i ca 4-5 dager på et av hotellene som har normal standard. Har nemlig ikke peiling på hvor mye vi må regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

vi var i Disneyland Paris for to år siden, to voksne og to barn. Vi reiste med Bridge, og betalte 10.000,- for reise og opphold. (Tror nok det var et tilbud de hadde den gangen.) Vi fikk også gratis buss billettter fra flyplassen fram og tilbake og inngangsbillettene i parken tror jeg også var inkludert i prisen, (hvis jeg ikke husker helt feil.) Alle hotellene som hører til parken ligger i gangavstand, og jeg tror muligens at standarden øker litt etter hvor nærmt parken du bor. Regn med at det går endel penger i parken(e) selv om attraksjonene er gratis, det er mange fristelser i butikkene, og ALT er Disney - fikk litt overdose til slutt. Uansett, kan trygt anbefales på det sterkeste - vi hadde det veldig gøy, og ungene var i ekstase. De maser fremdeles om vi ikke kan ta en tur til.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...