Gå til innhold

Disney World i Paris

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har lyst til å dra til Disney World i Paris til sommeren/tidlig høst. Hvilket reisebyrå er det lurest å bruke? Noen som vet sånn ca hvor mye det vil komme på, har tenkt å være der i ca 4-5 dager på et av hotellene som har normal standard. Har nemlig ikke peiling på hvor mye vi må regne med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

vi var i Disneyland Paris for to år siden, to voksne og to barn. Vi reiste med Bridge, og betalte 10.000,- for reise og opphold. (Tror nok det var et tilbud de hadde den gangen.) Vi fikk også gratis buss billettter fra flyplassen fram og tilbake og inngangsbillettene i parken tror jeg også var inkludert i prisen, (hvis jeg ikke husker helt feil.) Alle hotellene som hører til parken ligger i gangavstand, og jeg tror muligens at standarden øker litt etter hvor nærmt parken du bor. Regn med at det går endel penger i parken(e) selv om attraksjonene er gratis, det er mange fristelser i butikkene, og ALT er Disney - fikk litt overdose til slutt. Uansett, kan trygt anbefales på det sterkeste - vi hadde det veldig gøy, og ungene var i ekstase. De maser fremdeles om vi ikke kan ta en tur til.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...