AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #21 Del Skrevet 16. september 2019 På 13.9.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev: Om du mener el-bil eller bensin/diesel, så sier jeg bensin/diesel. Hadde aldri orket å stoppe i en evighet på lengre turer for å lade. Vi har hybrid bil som hovudbil, perfekt, holder akkurat til og fra jobb på batteri. Kunne godt hatt en el bil som bil nr 2, for å ha til pendling til og fra jobb, samt småkjøring på ettermiddag. Vi har en 16 - åring i hus som skal lærekjøre, da ble el-bil ikke et alternativ siden de ikke finnes med manuell gir. Anonymkode: 1ad25...f3f For meg er det mye bedre å bruke 10 min lenger tid på å fylle strøm enn å fylle bensin på langtur enn å måtte innom en bensinstasjon hver eneste uke for å fylle bensin i all slags vær. Selv om det skulle bli en ekstra lading på 20 min i tillegg er det ikke i nærheten av hva jeg sparer på å slippe den turen på bensinstasjon i hverdagen. Det er virkelig en del av bensinbillivet jeg ikke savner. Men nå får vi også snart øvelseskjører i hus, så da vurderer vi også om vi må kjøpe inn noe med forbrenningsmotor og manuell kasse... Anonymkode: d1d22...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå