AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #281 Del Skrevet 4. mars 2020 På 19.9.2019 den 23.37, Haimlich skrev: Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver. Dette hjemmet kan jo bli lett å gjenkjenne? Anonymkode: ed431...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #282 Del Skrevet 4. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette hjemmet kan jo bli lett å gjenkjenne? Anonymkode: ed431...95c Hun var jo ikke veldig lettkledd da ☺️ Anonymkode: 3b527...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 4. mars 2020 #283 Del Skrevet 4. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette hjemmet kan jo bli lett å gjenkjenne? Anonymkode: ed431...95c Men det gjør vel ingenting? Hun har klær på seg og bøtte på hodet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #284 Del Skrevet 4. mars 2020 De som kjenner igjen hjemmet og dermed også finner ut hvem det er, har nok med stor sannsynlighet sett henne før så det er vel ikke så farlig 🤷♀️ Anonymkode: 2f006...87d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 4. mars 2020 #285 Del Skrevet 4. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du snakker om hengepupper som om det er en negativ ting. Du gjør som du vil, men når du skriver på et offentlig forum må du forvente reaksjoner på det du skriver, uansett hvem du er og hva du skriver. Silikonpupper er ikke noe noen som helst trenger, det er noe man "monterer" om man sliter med selvbildet. At du syns resten av kroppen din er fin men at puppene ikke henger med, sier faktisk sitt. Og du bryr deg jo om hva andre syns ettersom du forklarer deg slik til punkt og prikke, hadde du vært 100% trygg på det du skal gjøre og deg selv og din kropp så hadde du ikke orka diskutere med en anonym på nettet. Det er min mening iallefall. Personlig har jeg hengepupper og jeg elsker de. Har jeg vurdert å operere selv? Ja. Men det har vært fordi jeg ikke har likt hvordan de ser ut. Har med årene lært meg å like de og syns de er utrolig deilige å ta på, myke og gode. Tanken på å legge inn fremmedlegemer i kroppen min som kan påvirke meg enormt negativt om noen år, er helt ufattelig.... De fleste aner ikke hva de gjør når de putter ting inn i kroppen (både rumpe og pupper). Og tro ikke at den industrien du blir en del av er så ufattelig seriøs og proff. De vil bare tjene penger på deg. Søk litt rundt angående langvarige komplikasjoner, hvordan det påvirker kroppen etter rundt 10-20 år (til og med kortere). Hvordan huden eldes etterhvert, og hvordan puppene vil forandre seg jo eldre du blir. Igjen, jeg fatter ikke at folk tør! Anonymkode: d0499...d6c Det handler da ikke om at jeg ikke tåler at andre har en annen mening. Det er klart det kommer an på personen (angående blant anna «du har ikke stemmerett...» kommentaren som da var til ei jeg kjenner godt) Dette er ikke hengepupper, det er bokstavelig talt to små lærposer. Sett sånne gamle skinn/lærposer de oppbevarte penger i for mange hundre år sia? Slike. På størrelse med de «allmennheten» hadde, altså små og igjen ikke hengepupper en gang. Gamle naboen min har litt hengepupper (ikke spør😂) og hun er flott! 😊 ja, jeg bryr meg om hva andre syns til en viss grad samtidig som at hvis noen syns mine pupper er små er det for det første riktig og for det andre ikke noe som går inn på meg direkte. Ingen skal se meg naken uansett, men vil for MIN egen del kunne gå i bikini uten å bekymre meg for om puppen vises fordi ingen bikini passer. Samme med bh.. Jeg forklarer ikke i hue og rævva på grunn av det, jeg er ganske sikker på at om jeg svarer «fordi jeg vil» osv er det like feil som om jeg skriver et langt svar. Det er faktisk ikke så mange som får disse komplikasjonene. Men, hvorfor bryr du deg sånn egentlig om dette når du hverken skal ha, syns noe særlig om det og mener at det kun går på psyken? Om man har problem med psyken fordi man i en eller annen grad bryr seg om hva andre syns vil vel 95% av oss ha et problem med psyken. Det er når det blir et omfattende og hemmende problem fordi man ikke kan gå ut døra før man er perfekt man har et problem med psyken... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #286 Del Skrevet 4. mars 2020 33 minutter siden, Nuka skrev: Det handler da ikke om at jeg ikke tåler at andre har en annen mening. Det er klart det kommer an på personen (angående blant anna «du har ikke stemmerett...» kommentaren som da var til ei jeg kjenner godt) Dette er ikke hengepupper, det er bokstavelig talt to små lærposer. Sett sånne gamle skinn/lærposer de oppbevarte penger i for mange hundre år sia? Slike. På størrelse med de «allmennheten» hadde, altså små og igjen ikke hengepupper en gang. Gamle naboen min har litt hengepupper (ikke spør😂) og hun er flott! 😊 ja, jeg bryr meg om hva andre syns til en viss grad samtidig som at hvis noen syns mine pupper er små er det for det første riktig og for det andre ikke noe som går inn på meg direkte. Ingen skal se meg naken uansett, men vil for MIN egen del kunne gå i bikini uten å bekymre meg for om puppen vises fordi ingen bikini passer. Samme med bh.. Jeg forklarer ikke i hue og rævva på grunn av det, jeg er ganske sikker på at om jeg svarer «fordi jeg vil» osv er det like feil som om jeg skriver et langt svar. Det er faktisk ikke så mange som får disse komplikasjonene. Men, hvorfor bryr du deg sånn egentlig om dette når du hverken skal ha, syns noe særlig om det og mener at det kun går på psyken? Om man har problem med psyken fordi man i en eller annen grad bryr seg om hva andre syns vil vel 95% av oss ha et problem med psyken. Det er når det blir et omfattende og hemmende problem fordi man ikke kan gå ut døra før man er perfekt man har et problem med psyken... Å kalle puppene sine for to små "lærposer" er heller ikke innafor. Ikke rart du ikke liker puppene dine når du snakker de ned på den måten. Det er faktisk en del som får disse komplikasjonene, jo, etter 10-15 år. Men du får gjøre egen research, men husk at du skal ikke bare høre på utelukkende positive erfaringer. Å luke ut det som kan være farlig/negativt fordi du ikke vil høre/se sannheten, er skummelt, spesielt med tanke på at du skal legge deg under kniven. Jeg bryr meg fordi det kan være unge mennesker på forumet her som ikke er ferdigutvikla og som vurderer å legge seg under kniven. Jeg bryr meg fordi folk tror de må operere seg fordi de har hengepupper. Jeg bryr meg fordi jeg mener plastisk kirurgi så og si aldri er løsningen. Jeg bryr meg fordi mange ikke gjør ordentlig research i forkant av plastisk kirurgi og ender opp med komplikasjoner/dårlig resultat fordi de har tenkt billigst, mest lettvint osv. At de fleste av oss har problemer med psyken er ikke noe sjokk. Folk er jo helt tullete som driver å legger inn og fyller på de flotte kroppene og ansiktene sine. Det er ikke annet enn forferdelig trist. Mange flotte, nydelige jenter der ute som ødelegger seg selv. Normaliseringen av plastisk kirurgi er kvalm. "Det er når det blir et omfattende og hemmende problem fordi man ikke kan gå ut døra før man er perfekt man har et problem med psyken"....... Øh, nei. Folk kan ha problemer selv om de går ut døra... Anonymkode: d0499...d6c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyo Skrevet 4. mars 2020 #287 Del Skrevet 4. mars 2020 Da har det gått litt siden sist jeg delte første bildet. Spiser regelmessig og ganske sunt, laks, grønt, ting generelt som er lite karbohydrater i. Gått ned 7kg og magen er fastere. (Hovedsaklig den jeg vil ha strammere/vekk, da fettet gir meg komplekser.) nå kommer heldigvis våren/sommeren, og da blir det en del fysisk arbeid i skogen 👌🏻 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #288 Del Skrevet 4. mars 2020 9 minutter siden, Toyo skrev: Da har det gått litt siden sist jeg delte første bildet. Spiser regelmessig og ganske sunt, laks, grønt, ting generelt som er lite karbohydrater i. Gått ned 7kg og magen er fastere. (Hovedsaklig den jeg vil ha strammere/vekk, da fettet gir meg komplekser.) nå kommer heldigvis våren/sommeren, og da blir det en del fysisk arbeid i skogen 👌🏻 Har du bilde forfra? Anonymkode: 4e683...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #289 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De som kjenner igjen hjemmet og dermed også finner ut hvem det er, har nok med stor sannsynlighet sett henne før så det er vel ikke så farlig 🤷♀️ Anonymkode: 2f006...87d Det er ikke poenget! De ser at hun er på kg! Anonymkode: ed431...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. mars 2020 #290 Del Skrevet 5. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke poenget! De ser at hun er på kg! Anonymkode: ed431...95c ... OG SÅ? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. mars 2020 #291 Del Skrevet 5. mars 2020 På 27.9.2019 den 8.39, AnonymBruker skrev: Gått ned fra 85 kg til 62 kg siden januar med endring av kosthold og trening. 5 kg igjen til målet et nådd, men de kiloene er seeeige 😝 Stolt av egen innsats, vært en hard reise 😊 Anonymkode: 7d36a...124 Du bør revurdere målet. Du er i mål allerede 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 5. mars 2020 #292 Del Skrevet 5. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Å kalle puppene sine for to små "lærposer" er heller ikke innafor. Ikke rart du ikke liker puppene dine når du snakker de ned på den måten. Det er faktisk en del som får disse komplikasjonene, jo, etter 10-15 år. Men du får gjøre egen research, men husk at du skal ikke bare høre på utelukkende positive erfaringer. Å luke ut det som kan være farlig/negativt fordi du ikke vil høre/se sannheten, er skummelt, spesielt med tanke på at du skal legge deg under kniven. Jeg bryr meg fordi det kan være unge mennesker på forumet her som ikke er ferdigutvikla og som vurderer å legge seg under kniven. Jeg bryr meg fordi folk tror de må operere seg fordi de har hengepupper. Jeg bryr meg fordi jeg mener plastisk kirurgi så og si aldri er løsningen. Jeg bryr meg fordi mange ikke gjør ordentlig research i forkant av plastisk kirurgi og ender opp med komplikasjoner/dårlig resultat fordi de har tenkt billigst, mest lettvint osv. At de fleste av oss har problemer med psyken er ikke noe sjokk. Folk er jo helt tullete som driver å legger inn og fyller på de flotte kroppene og ansiktene sine. Det er ikke annet enn forferdelig trist. Mange flotte, nydelige jenter der ute som ødelegger seg selv. Normaliseringen av plastisk kirurgi er kvalm. "Det er når det blir et omfattende og hemmende problem fordi man ikke kan gå ut døra før man er perfekt man har et problem med psyken"....... Øh, nei. Folk kan ha problemer selv om de går ut døra... Anonymkode: d0499...d6c Du har da ingen ting med hva jeg kaller mine egne pupper. Nå er det absolutt greit å være uenige, men jeg syns det begynner å bli litt drøyt når du tydelig ser hvordan ting henger sammen. De ser bokstavelig talt ut som to lærposer. Selv om de var i minste laget fra jeg begynte å utvikle de til det plutselig stoppa og og aldri ble noe mer enn en liten b-cup syns jeg fortsatt de var fine. Det virker som du misforstår med vilje, vrir på ting jeg skriver og dytter på meg meninger jeg ikke har eller som ikke stemmer med virkeligheten for å være ærlig. Ja, det sitter unge mennesker her inne og jeg syns også det er forderdelig trist å se (unge) flotte mennesker fylle det ene og det andre, fettsuge og legge inn silikon i allerede flotte bryster. Jeg mener fortsatt at det er forståelig for de som har ikke-eksisterende eller fryktelig små bryster og heller ikke får større når de har gått gjennom et/to svangerskap. Den ser jeg, man bør absolutt(!) gjøre grundig sjekk i forkant på alt. Lese seg opp om ruptur, kapsel, arrdannelse, avvisning og alt anna som kan skje, vite risikoen og være langt over 19-20 år. Jeg syns det er hårreisende at alle klinikkene har myndighetsalder på slikt, men er man myndig så et man myndig. Nå råder de fleste kirurgene unge kvinner til å vente og flere nekter å operere dersom problematikken ikke er virkelig reell. (18-20 år med så å si flatt bryst) Du misforstår jo med vilje!!! Ja, jeg ble ordentlig provosert av siste svaret ditt fordi du vrir så veldig på det og tar det helt ut av kontekst! Nettop DERFOR var jeg ikke kort i svaret mitt første gangen. Problemet oppstår lenge før dette, folk kan ha alt fra lett angst det enkelte situasjoner er ubehagelige, men overkommelige og likevel et problem som skal respekteres og i andre enden av skalaen sitter folk som ikke tør å gå ut døra i det hele tatt. Det er da bare en av mange psykiske problemer i verden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #293 Del Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, Nuka skrev: Du har da ingen ting med hva jeg kaller mine egne pupper. Nå er det absolutt greit å være uenige, men jeg syns det begynner å bli litt drøyt når du tydelig ser hvordan ting henger sammen. De ser bokstavelig talt ut som to lærposer. Selv om de var i minste laget fra jeg begynte å utvikle de til det plutselig stoppa og og aldri ble noe mer enn en liten b-cup syns jeg fortsatt de var fine. Det virker som du misforstår med vilje, vrir på ting jeg skriver og dytter på meg meninger jeg ikke har eller som ikke stemmer med virkeligheten for å være ærlig. Ja, det sitter unge mennesker her inne og jeg syns også det er forderdelig trist å se (unge) flotte mennesker fylle det ene og det andre, fettsuge og legge inn silikon i allerede flotte bryster. Jeg mener fortsatt at det er forståelig for de som har ikke-eksisterende eller fryktelig små bryster og heller ikke får større når de har gått gjennom et/to svangerskap. Den ser jeg, man bør absolutt(!) gjøre grundig sjekk i forkant på alt. Lese seg opp om ruptur, kapsel, arrdannelse, avvisning og alt anna som kan skje, vite risikoen og være langt over 19-20 år. Jeg syns det er hårreisende at alle klinikkene har myndighetsalder på slikt, men er man myndig så et man myndig. Nå råder de fleste kirurgene unge kvinner til å vente og flere nekter å operere dersom problematikken ikke er virkelig reell. (18-20 år med så å si flatt bryst) Du misforstår jo med vilje!!! Ja, jeg ble ordentlig provosert av siste svaret ditt fordi du vrir så veldig på det og tar det helt ut av kontekst! Nettop DERFOR var jeg ikke kort i svaret mitt første gangen. Problemet oppstår lenge før dette, folk kan ha alt fra lett angst det enkelte situasjoner er ubehagelige, men overkommelige og likevel et problem som skal respekteres og i andre enden av skalaen sitter folk som ikke tør å gå ut døra i det hele tatt. Det er da bare en av mange psykiske problemer i verden. Jeg fikk operert inn brystimplantater da jeg var 28 år. Hadde alltid hatt komplekser for de små og litt tubulære brystene mine. Min kjære mor sa alltid til meg at de ville vokse etter hvert som jeg la på med med alderen. Vel, jeg la aldri på meg. Etter en graviditet ble de fulle av strekkmerker, dette igjen førte til at puppene mine ikke bare var små mer, men de var rynkete i tillegg. Jeg ble lei av å forsøke å jobbe med det mentale. Har en sterk, slank og veltrent kropp, men savnet det å ha pupper. Jeg er svært fornøyd med mine nåværende pupper. 220 gram i hver, og ingen ser det. Nå trenger jeg ikke være redd for å trene så mye jeg vil. Før ble de enda mindre og enda mer rynkete hvis fettprosenten gikk litt ned. Jeg koser meg med de vakre puppene mine, og det gjør samboeren min også. Anonymkode: ada84...7c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #294 Del Skrevet 5. mars 2020 7 timer siden, Nuka skrev: Du har da ingen ting med hva jeg kaller mine egne pupper. Nå er det absolutt greit å være uenige, men jeg syns det begynner å bli litt drøyt når du tydelig ser hvordan ting henger sammen. De ser bokstavelig talt ut som to lærposer. Selv om de var i minste laget fra jeg begynte å utvikle de til det plutselig stoppa og og aldri ble noe mer enn en liten b-cup syns jeg fortsatt de var fine. Det virker som du misforstår med vilje, vrir på ting jeg skriver og dytter på meg meninger jeg ikke har eller som ikke stemmer med virkeligheten for å være ærlig. Ja, det sitter unge mennesker her inne og jeg syns også det er forderdelig trist å se (unge) flotte mennesker fylle det ene og det andre, fettsuge og legge inn silikon i allerede flotte bryster. Jeg mener fortsatt at det er forståelig for de som har ikke-eksisterende eller fryktelig små bryster og heller ikke får større når de har gått gjennom et/to svangerskap. Den ser jeg, man bør absolutt(!) gjøre grundig sjekk i forkant på alt. Lese seg opp om ruptur, kapsel, arrdannelse, avvisning og alt anna som kan skje, vite risikoen og være langt over 19-20 år. Jeg syns det er hårreisende at alle klinikkene har myndighetsalder på slikt, men er man myndig så et man myndig. Nå råder de fleste kirurgene unge kvinner til å vente og flere nekter å operere dersom problematikken ikke er virkelig reell. (18-20 år med så å si flatt bryst) Du misforstår jo med vilje!!! Ja, jeg ble ordentlig provosert av siste svaret ditt fordi du vrir så veldig på det og tar det helt ut av kontekst! Nettop DERFOR var jeg ikke kort i svaret mitt første gangen. Problemet oppstår lenge før dette, folk kan ha alt fra lett angst det enkelte situasjoner er ubehagelige, men overkommelige og likevel et problem som skal respekteres og i andre enden av skalaen sitter folk som ikke tør å gå ut døra i det hele tatt. Det er da bare en av mange psykiske problemer i verden. Get over it, lag din egen tråd. Dette har absolutt ingenting med tråden å gjøre. Vi driter i både lærposene og plastikkpuppene dine så lenge du ikke poster et bilde av din kropp. Som er trådens tema. Anonymkode: 052c8...b0b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 5. mars 2020 #295 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk operert inn brystimplantater da jeg var 28 år. Hadde alltid hatt komplekser for de små og litt tubulære brystene mine. Min kjære mor sa alltid til meg at de ville vokse etter hvert som jeg la på med med alderen. Vel, jeg la aldri på meg. Etter en graviditet ble de fulle av strekkmerker, dette igjen førte til at puppene mine ikke bare var små mer, men de var rynkete i tillegg. Jeg ble lei av å forsøke å jobbe med det mentale. Har en sterk, slank og veltrent kropp, men savnet det å ha pupper. Jeg er svært fornøyd med mine nåværende pupper. 220 gram i hver, og ingen ser det. Nå trenger jeg ikke være redd for å trene så mye jeg vil. Før ble de enda mindre og enda mer rynkete hvis fettprosenten gikk litt ned. Jeg koser meg med de vakre puppene mine, og det gjør samboeren min også. Anonymkode: ada84...7c1 Veldig lik erfaring på dette vi og det er blant annet slike tilfeller jeg forstår så godt at ønsker å operere og gjerne gjør det. Om problemene er uforbederlige bør man ikke rakkes ned på for å ønske det i ung alder, men man bør vente til man er minst 24/25 år mener jeg likevel om man da ikke har skjellig grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 5. mars 2020 #296 Del Skrevet 5. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Get over it, lag din egen tråd. Dette har absolutt ingenting med tråden å gjøre. Vi driter i både lærposene og plastikkpuppene dine så lenge du ikke poster et bilde av din kropp. Som er trådens tema. Anonymkode: 052c8...b0b Sorry, absolutt ikke meningen å «kuppe tråden» med motspørsmål til personen som var kritisk så fort det kom frem at ene her inne som postet bilde av kroppen sin hadde sillikon. Jeg svarte og det ble en unødvendig diskusjon, så beklager det. Nå har jeg riktignok postet bilder i tråden her av fremgang uten sillikon og med tildekkede lærposer da jeg ikke har tatt sillikon. (enda) og blir nok fortsatt å poste et par da jeg igjen om litt begynner å trene aktivt etter at vi nå har starta å legge om kosthold fra mye burger og pølser 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 5. mars 2020 #297 Del Skrevet 5. mars 2020 På 4.3.2020 den 0.29, Nuka skrev: Les hva jeg skriver igjen så har du svaret ditt. Det jeg faktisk ikke trenger er at du som ikke kjenner meg forteller hva jeg skal/bør/trenger. Det er faktisk ikke alt som handler kun om psyke. Med to små «lærposer» som henger, slank og grei mage, grei rumpe som blir ordentlig fin med litt mer trening, fine bein, rygg og ansikt har jeg faktisk langt fra et forvrengt bilde av meg selv. Å jobbe med sjøltillit rundt et par hengepupper som kom etter første svangerskap når jeg runda 22 er som å pisse i snøen å vente på at den skal bli hvit igjen uten tiltak. Spesielt når de var tilnærmet ikke-eksisterende i forkant. Jeg har alltid vært veltrent slank og flott, brystene er faktisk det eneste som ikke henger sammen med resten. Er ikke snakk om at jeg skal ha DEEE Pamela-puppene, jeg ønsker (og skal legge inn) en flott C-størrelse. Ingen D, DD eller E. 😊 Jeg er straks 30 år og vet akkurat hvor jeg står i livet. Jeg har sett sånne pupper som du beskriver. Kan ikke si annet enn at jeg skjønner at du vil fikse dem! Jeg fikk så innmari vondt av venninnen min når hun viste meg sine! Det må være en fryktelig følelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #298 Del Skrevet 5. mars 2020 23 timer siden, Toyo skrev: Da har det gått litt siden sist jeg delte første bildet. Spiser regelmessig og ganske sunt, laks, grønt, ting generelt som er lite karbohydrater i. Gått ned 7kg og magen er fastere. (Hovedsaklig den jeg vil ha strammere/vekk, da fettet gir meg komplekser.) nå kommer heldigvis våren/sommeren, og da blir det en del fysisk arbeid i skogen 👌🏻 Flott kropp! Anonymkode: d0499...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyo Skrevet 5. mars 2020 #299 Del Skrevet 5. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flott kropp! Anonymkode: d0499...d6c Tusen takk! Kjekt å høre 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #300 Del Skrevet 5. mars 2020 38 minutter siden, Toyo skrev: Tusen takk! Kjekt å høre 🥰 Vær så god ❤️❤️ Anonymkode: d0499...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå