AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #581 Del Skrevet 12. november 2020 Er det noe forskjell? Jobber på. Anonymkode: d27bb...323 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #582 Del Skrevet 12. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe forskjell? Jobber på. Anonymkode: d27bb...323 Bra jobbet! Nå vet ikke jeg hva som et målet ditt eller hva utgangspunktet ditt før.... Men jeg ser forskjell på bildene. Hvor lenge er det imellom bildene? Anonymkode: 0da87...ad1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #583 Del Skrevet 12. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra jobbet! Nå vet ikke jeg hva som et målet ditt eller hva utgangspunktet ditt før.... Men jeg ser forskjell på bildene. Hvor lenge er det imellom bildene? Anonymkode: 0da87...ad1 Gått ned 11 kg. Håper å gå ned ca 5 kg til og gjerne forme litt. Er begynt med noe øvelser siden det andre bilde. Håper det hjelper. Kan ihvertfall ikke skade, Anonymkode: d27bb...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #584 Del Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gått ned 11 kg. Håper å gå ned ca 5 kg til og gjerne forme litt. Er begynt med noe øvelser siden det andre bilde. Håper det hjelper. Kan ihvertfall ikke skade, Anonymkode: d27bb...323 Litt mer enn en mnd i mellom. Anonymkode: d27bb...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 12. november 2020 #585 Del Skrevet 12. november 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe forskjell? Jobber på. Anonymkode: d27bb...323 Wow!! Bra jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #586 Del Skrevet 13. november 2020 Gått ned ca 20kg. 26 år. ingen barn. 😊 Anonymkode: 76151...d15 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giftmann30 Skrevet 13. november 2020 #587 Del Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gått ned ca 20kg. 26 år. ingen barn. 😊 Anonymkode: 76151...d15 Er ikke relevant om man har født barn, bare en myte at dette går utover kroppen. Men bra jobbet 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #588 Del Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, Giftmann30 skrev: Er ikke relevant om man har født barn, bare en myte at dette går utover kroppen. Men bra jobbet 😀 Det er ikke bare en myte... Jeg synes det er relevant. Mange blir tilnærmet som før, men de fleste får forandringer i større eller mindre grad. Mange kan feks få delte magemuskler som ikke er reversible uten et kirurgisk inngrep. Mange får store strekkmerker som kan gi de kreppete hud- noe de fleste ikke har dersom man ikke er gjennomgått et svangerskap. Anonymkode: 0da87...ad1 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 13. november 2020 #589 Del Skrevet 13. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe forskjell? Jobber på. Anonymkode: d27bb...323 Definitivt en forskjell, men du bør ha trusa like høyt på begge bildene, eventuelt bruke samme type truse til sånn sammenligning. Jo nærmere navlen en svart ugjennomsniktig truse kommer, jo slankere ser man ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #590 Del Skrevet 13. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare en myte... Jeg synes det er relevant. Mange blir tilnærmet som før, men de fleste får forandringer i større eller mindre grad. Mange kan feks få delte magemuskler som ikke er reversible uten et kirurgisk inngrep. Mange får store strekkmerker som kan gi de kreppete hud- noe de fleste ikke har dersom man ikke er gjennomgått et svangerskap. Anonymkode: 0da87...ad1 Jeg kan legge ut bilde av meg selv som eksempel selv om jeg ikke har fått strekkmerker. Anonymkode: 0da87...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #591 Del Skrevet 13. november 2020 Begge er meg, med 15 år og to unger i imellom. Selv om magen er blitt ganske flat igjen, ser er den på langt nær like fast, og det kommer den aldri til å bli selv om jeg trenger. Når jeg sitter så tyter all den mindre elastiske huden ut til bilringer, noe den ikke gjorde før da huden var stram. Og dette er pga svangerskapene. Som dere også kan se så har også navelen forandret seg. Anonymkode: 0da87...ad1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #592 Del Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge er meg, med 15 år og to unger i imellom. Selv om magen er blitt ganske flat igjen, ser er den på langt nær like fast, og det kommer den aldri til å bli selv om jeg trenger. Når jeg sitter så tyter all den mindre elastiske huden ut til bilringer, noe den ikke gjorde før da huden var stram. Og dette er pga svangerskapene. Som dere også kan se så har også navelen forandret seg. Anonymkode: 0da87...ad1 Glemte også å fortelle at før ( slik jeg var på det gamle bildet ) aldri trente og spiste og drakk ekstremt usunt og i store mengder. I dag så tenker jeg over kostholdet og spiser normalt sunt og trener litt. Anonymkode: 0da87...ad1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #593 Del Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, Chomsky89 skrev: Definitivt en forskjell, men du bør ha trusa like høyt på begge bildene, eventuelt bruke samme type truse til sånn sammenligning. Jo nærmere navlen en svart ugjennomsniktig truse kommer, jo slankere ser man ut Takk for det 😊 Skal ta det med meg for videre sammenligning. Takk. Anonymkode: d27bb...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #594 Del Skrevet 13. november 2020 19 timer siden, Giftmann30 skrev: Wow!! Bra jobbet Tusen takk 😊 Anonymkode: d27bb...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #595 Del Skrevet 13. november 2020 Post bilder da folkens!! Jo flere jo bedre Anonymkode: d2525...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 13. november 2020 #596 Del Skrevet 13. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan legge ut bilde av meg selv som eksempel selv om jeg ikke har fått strekkmerker. Anonymkode: 0da87...ad1 Strekkmerkene har ingen ting å si. Noen får det, andre ikke. De fleste gjennomgår likevel forandring med kroppen og dessverre har det en del å si om man har fått barn eller ikke. Hormoner i kroppen setter en "ubalanse" selv om kvinner er skapt for det genetisk og det er faktisk forskjell på en kvinne som har fått barn og en som ikke har det. Jeg f.eks gikk også opp noen cm i omkrets både rundt ribbeinsområdet og hofteomrdet. Samme fettprosent som sist, men omkretsen er større og hormonmessig ER det vanskeligere for en post-gravid kvinne som ellers er frisk enn en ikke tidligere gravid kvinne som ellers er frisk å oppnå vektforandring. Huden har faktisk også vanskeligere (kun noen %) for å stramme seg opp like fort uavhengig av strekkmerker. Jeg har svært lite strekkmerker, kun noen få rundt navlen og noen få på innsiden av lårene helt oppe ved trusekanten. Har snakket med overlege om disse tingene jeg nevner, så merkelig påstand fra deg ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 13. november 2020 #597 Del Skrevet 13. november 2020 Hmmm 🙈 regner med noen kjenner meg igjen da dette ligger et annet sted også, men aldri prøvd å være anonym 😜🤟 trener lett, holder meg aktiv og har både frivillig og ufrivillig gått ned i vekt. Mye shit som har skjedd i år, mista flere nære og ja.. men, smil og gjør det beste ut av situasjonen så lenge du kan. ☺️ (ja, dårlig kvalitet på bildet.. Tatt med nettbrettet som er flere år gammelt.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #598 Del Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Glemte også å fortelle at før ( slik jeg var på det gamle bildet ) aldri trente og spiste og drakk ekstremt usunt og i store mengder. I dag så tenker jeg over kostholdet og spiser normalt sunt og trener litt. Anonymkode: 0da87...ad1 Forskjellen er jo bare hudfargen... Anonymkode: 9b2b0...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 14. november 2020 #599 Del Skrevet 14. november 2020 Masse flotte mennesker her som gjør en beundringsverdig innsats med å få en sunnere og mer attraktiv kropp. La meg slå et slag for den eldre garde. Andre som tør? Fra en som har en god del kilo for mye og ikke har trent på noen titalls år. Ønsker å gå ned ti kilo, orker ikke å stresse mer, og begynne å trene. Har såvidt begynt. Løpe i trapper i stedet for heis. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #600 Del Skrevet 14. november 2020 På 19.9.2019 den 23.37, Haimlich skrev: Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver. Fin kropp Jeg synes også at hjemmet ditt er fint Anonymkode: 783a3...0f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå