Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.11.2020 den 1.18, Mons skrev:

Masse flotte mennesker her som gjør en beundringsverdig innsats med å få en sunnere og mer attraktiv kropp.

La meg slå et slag for den eldre garde. Andre som tør? Fra en som har en god del kilo for mye og ikke har trent på noen titalls år. Ønsker å gå ned ti kilo, orker ikke å stresse mer, og begynne å trene. Har såvidt begynt. Løpe i trapper i stedet for heis.

Serbia, Nis.jpg

Du må ha trent litt de siste årene? Du har grei skulderbredde,  og bra deltoids, og ellers utviklet skuldermuskulatur. Hvis vi ser vekk fra mageregionen din, som har en del fett (er nesten alltid der det legger seg), så har du ganske bra kropp. Om ikke du har trent siste årene, har du tidligere løftet vekter? Ihvertfall er det bra, Mons. :) Veldig bra skulderparti.

Anonymkode: 76ad3...69c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde kled å legge på deg litt, kjempe fin kropp, men du hadde kled en 6-7 kg+

Anonymkode: fe621...641

Takk for det, men tror ikke at jeg hadde vært komfortabel med 6-7 kg ekstra 😅 men godt mulig jeg hadde kledd det ja🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde kled å legge på deg litt, kjempe fin kropp, men du hadde kled en 6-7 kg+

Anonymkode: fe621...641

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde kled å legge på deg litt, kjempe fin kropp, men du hadde kled en 6-7 kg+

Anonymkode: fe621...641

 

9 timer siden, Maggi2 skrev:

Screenshot_20201121_225422.thumb.jpg.2b67653daa6a715160763f46f17e959c.jpg

38 år, to barn. Er ganske fornøyd, men liker ikke den "skyggen" over navlen. Usikker på om den kan trenes bort eller om den er for alltid 🤔🥳

Det er nok en bitteliten muskelskade etter svangerskap der som lager den skyggen, er nok ikke så mye å gjøre med. Du burde gå opp 3-6 kg synes jeg å da har du faktisk ganske perfekt kropp 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kaneel skrev:

 

 

Det er nok en bitteliten muskelskade etter svangerskap der som lager den skyggen, er nok ikke så mye å gjøre med. Du burde gå opp 3-6 kg synes jeg å da har du faktisk ganske perfekt kropp 

Takk for oppklarende svar, har lurt på hva det kunne skyldes 😃 Men det spørs om jeg har tenkt meg noe særlig opp 😅🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillemy36 skrev:

Sliter med angst og depresjon men gått ned fra 80 til 55kg 🙂

Screenshot_20200630_021556_com.android.gallery3d.jpg

Oi, hvordan har du unngått løshud? 

Anonymkode: d0499...d6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Begge er meg, med 15 år og to unger i imellom. Selv  om magen er blitt ganske flat igjen, ser er den på langt nær like fast, og det kommer den aldri til å bli selv om jeg trenger. Når jeg sitter så tyter all den mindre elastiske huden ut til bilringer, noe den ikke gjorde før da huden var stram. Og dette er pga svangerskapene. Som dere også kan se så har også navelen forandret seg.

13035D63-297B-417E-BFD3-C0600310AF8E.jpeg

0AD62E4E-7A23-4ED9-931B-270A9B58AF9F.jpeg

Anonymkode: 0da87...ad1

Du ser fantastisk bra ut!!!! Wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Maggi2 skrev:

Screenshot_20201121_225422.thumb.jpg.2b67653daa6a715160763f46f17e959c.jpg

38 år, to barn. Er ganske fornøyd, men liker ikke den "skyggen" over navlen. Usikker på om den kan trenes bort eller om den er for alltid 🤔🥳

En vakker kropp, ikke hør på de som sier du burde/må legge på deg. Folk er så påvirka av kroppspositivitister at de mener alle skal se lubne og tykke ut. Du ser sunn og flott ut, skjønner godt at du er fornøyd med deg selv. Elegante skuldre. Jeg skulle ønske jeg kun hadde en skygge over navlen å bekymre meg for..... 

Anonymkode: d0499...d6c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vakker kropp, ikke hør på de som sier du burde/må legge på deg. Folk er så påvirka av kroppspositivitister at de mener alle skal se lubne og tykke ut. Du ser sunn og flott ut, skjønner godt at du er fornøyd med deg selv. Elegante skuldre. Jeg skulle ønske jeg kun hadde en skygge over navlen å bekymre meg for..... 

Anonymkode: d0499...d6c

Tusen takk, så hyggelig skrevet ❤️🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha trent litt de siste årene? Du har grei skulderbredde,  og bra deltoids, og ellers utviklet skuldermuskulatur. Hvis vi ser vekk fra mageregionen din, som har en del fett (er nesten alltid der det legger seg), så har du ganske bra kropp. Om ikke du har trent siste årene, har du tidligere løftet vekter? Ihvertfall er det bra, Mons. :) Veldig bra skulderparti.

Anonymkode: 76ad3...69c

Jeg er smigret! Som gutt rodde jeg endel. I tenårene trente jeg push ups og med Bullworker. Da jeg var rundt tyve trente jeg et år hardt med vekter. Ikke for å bli stor eller råsterk. Løp også mye. Selvforsvar, variert.

Hele sannheten er at da bildet ble tatt i fjor hadde jeg trent et halvt år på Sats. Tok en pause, og så kom pandemien. Nå har jeg fått inspirasjon til å fortsette😃

Takker også andre for hyggelige tilbakemeldinger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En vakker kropp, ikke hør på de som sier du burde/må legge på deg. Folk er så påvirka av kroppspositivitister at de mener alle skal se lubne og tykke ut. Du ser sunn og flott ut, skjønner godt at du er fornøyd med deg selv. Elegante skuldre. Jeg skulle ønske jeg kun hadde en skygge over navlen å bekymre meg for..... 

Anonymkode: d0499...d6c

Dette. 

@Maggi2 ser faktisk helt fantastisk ut. Perfekt. Fit. Stram. Dem som sier du må legge på deg muligens gjerne overvektige selv.  Jeg blir iallefall provosert av dem. At du er 38 år og har 2 barn er jo helt vanvittig. Du har jo en kropp som en 22-åring uten barn (kompliment altså!) :) At du i tillegg føler deg sprek og sterk styrker jo enda poenget om at du er helt perfekt. Du har all grunn til å være stolt av kroppen din! Jeg er stolt av kroppen din på dine vegne! :fnise:

Men jeg skjønner dog godt at folk i tråden er grønn av misunnelse! ;) 

Anonymkode: f0201...b42

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette. 

@Maggi2 ser faktisk helt fantastisk ut. Perfekt. Fit. Stram. Dem som sier du må legge på deg muligens gjerne overvektige selv.  Jeg blir iallefall provosert av dem. At du er 38 år og har 2 barn er jo helt vanvittig. Du har jo en kropp som en 22-åring uten barn (kompliment altså!) :) At du i tillegg føler deg sprek og sterk styrker jo enda poenget om at du er helt perfekt. Du har all grunn til å være stolt av kroppen din! Jeg er stolt av kroppen din på dine vegne! :fnise:

Men jeg skjønner dog godt at folk i tråden er grønn av misunnelse! ;) 

Anonymkode: f0201...b42

Misunnelse er noe vi ser mye av her inne. Tenk om vi kunne glede oss på andres vegne isteden.

Anonymkode: e3511...576

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Gått ned 20 kg på 5,5 mnd med keto. Nå er jeg 69

IMG_20200118_002614.jpg

Anonymkode: fd630...efd

Så bra jobbet! Vil med ca 20 kg selv. Hvordan gikk det med huden når du gikk ned 20 kg på 5,5 mnd? Ble den løsere eller tilpasset den seg etterhvert? 

Anonymkode: 02503...918

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette. 

@Maggi2 ser faktisk helt fantastisk ut. Perfekt. Fit. Stram. Dem som sier du må legge på deg muligens gjerne overvektige selv.  Jeg blir iallefall provosert av dem. At du er 38 år og har 2 barn er jo helt vanvittig. Du har jo en kropp som en 22-åring uten barn (kompliment altså!) :) At du i tillegg føler deg sprek og sterk styrker jo enda poenget om at du er helt perfekt. Du har all grunn til å være stolt av kroppen din! Jeg er stolt av kroppen din på dine vegne! :fnise:

Men jeg skjønner dog godt at folk i tråden er grønn av misunnelse! ;) 

Anonymkode: f0201...b42

Tusen takk ❤️❤️

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lillemy36 skrev:

Sliter med angst og depresjon men gått ned fra 80 til 55kg 🙂

Du ser helt fantastisk ut! Og sykt bra jobba i en tung stund! Respekt til deg! Vær stolt av deg selv, både når det kommer til hvordan du ser ut og for den jobben du har gjort. Bøyer meg i støvet :)

Anonymkode: f0201...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Snart 33.

Anonymkode: a866b...2af

Nice, du er veldig deilig.

Anonymkode: 5867d...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillemy36 skrev (På 22.11.2020 den 3.30):

Sliter med angst og depresjon men gått ned fra 80 til 55kg 🙂

Screenshot_20200630_021556_com.android.gallery3d.jpg

Du er rå! Sykt bra jobba, og trenger vel ikke fortelle deg at du ser fantastisk ut 💪

Anonymkode: f7f16...97c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy36 skrev (På 22.11.2020 den 3.30):

Sliter med angst og depresjon men gått ned fra 80 til 55kg 🙂

Screenshot_20200630_021556_com.android.gallery3d.jpg

Synd at du sliter med angst og depresjon, håper du blir bedre snart! Kroppen din ser iallefall tilnærmet perfekt ut etter min smak! :)

Anonymkode: 52faa...3ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...