Gå til innhold

Bare en myte at gutter liker litt eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke bare henne de sikler etter du .. 

Anonymkode: a6aef...e73

Det tror jeg ikke heller. Jeg ser bare hvor mange unge som ser på henne med lyst i øynene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror gutter kan fantasere om litt eldre damer enn de selv (sånn i 30årene) ;) litt erfaring skader ikke 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen runder på Tinder virker det som i hvert fall en del menn i 20-årene fantaserer om flørt/sex med en eldre dame (35+). Jeg er 42 nå og har ingen problem med å matche med noen som er 10-15 år yngre, og de forsvinner ikke etter en natt heller, selv om de fleste ikke er ute etter et seriøst forhold. Selv liker jeg like godt de på min egen alder, men mange av dem er fryktelig satte og/eller tar ikke vare på seg selv (ev. har bikket helt og er treningsnarkomane, som heller ikke er spesielt sjarmerende).

Jeg vet ikke om datingverdenen har endret seg drastisk de senere årene, men jeg har aldri hatt mer draget enn etter jeg ble 40. Jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke kommer til å vare så jeg nyter det så lenge jeg kan :nori:

Anonymkode: 2a818...50a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ofte sjekket opp av mye yngre, noen eldre. Men de som er i slutten av 20- årene tror jeg er yngre også. For min del så foretrekker jeg 5+- selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2019 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

Jeg selv er ikke akkurat ei eldre dame, men er 30år og faller nok helst for litt eldre menn. Har alltid blitt sett på av gutter tidlig i 20årene. Er det helt normalt å like damer som er 10år eldre? For meg høres det mye ut ift damer om liker 10år eldre menn.

Noen som er der? 

Anonymkode: a6aef...e73

Hva mener du med «faller for»? En gutt i 20-årene er stappfull av testosteronet og vil pule hvem som helst. Så lenge du har en vagina har du en sjans med en 20-åring.  Sånn er biologien. 
 

Forhold eller mer enn kun sex er noe helt annet. 

Anonymkode: 5e0cc...ce8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2019 at 7:27 PM, bandit said:

Tror ikke det er en myte. Damen min blir ofte sjekket opp av menn som er 5-10 år yngre enn henne. Hun er jo deilig da, store DDD pupper, blond, falske vipper, deilig rumpe og går alltid i trange bukser som viser formene hennes og høye hæler.

Hun høres veldig deilig ut😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med «faller for»? En gutt i 20-årene er stappfull av testosteronet og vil pule hvem som helst. Så lenge du har en vagina har du en sjans med en 20-åring.  Sånn er biologien. 
 

Forhold eller mer enn kun sex er noe helt annet. 

Anonymkode: 5e0cc...ce8

Tror nok det er individuelt blant tjueåringer også, men at de er plopp full av testosteron er helt sikkert. Tenkte litt mer på lyster og fantasi, ikke forhold da. Jeg blir selv sett på av helt unge gutter i 20-årene og blir 31år her. 

Men nå ser jeg visst litt yngre ut, får stltt og stadig høre at jeg ser ut som 25åring. (Ikke skryt!) Tar det som et kompliment! 

Ts 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis med det du mener at menn flest FORETREKKER eldre damer så ja. Det er en myte

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvis med det du mener at menn flest FORETREKKER eldre damer så ja. Det er en myte

Enig tror d bare fins noen unntak. Akkurat som bifil og homofili etc...

dame 50+ med en på 26 hengende etter meg🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: 61233...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig tror d bare fins noen unntak. Akkurat som bifil og homofili etc...

dame 50+ med en på 26 hengende etter meg🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: 61233...2cf

Er nok mange unntak da, har menge yngre gutter etter meg 🤣

Anonymkode: b17aa...4bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, middagshøyden skrev:

Jeg tror ikke det er en myte. Tvert imot tror jeg det er mer vanlig enn vi vet. At menn liker kvinner en del eldre enn dem selv er nærmest tabu, selv nå i 2019. Derfor snakkes det ikke så mye om det. Disse yngre mennene tar kontakt med eldre kvinner litt sånn i hemmelighet. Det ser vi jo av en del svar i tråden her også, mange nekter for at dette er vanlig og avskriver det som unaturlig.

Jeg har en alder som reflekteres i brukernavnet mitt, og har blitt kontaktet av MYE yngre menn. Men jeg har ingen interesser i den retningen, så jeg takker høflig nei.

Hva vil de ha? Sex? Forhold? Omsorg? Er stabilt liv?

Anonymkode: e198d...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn kan like eldre kvinner som kvinner kan like eldre menn. Skjønner ikke hvorfor det er mer tabu når det er den andre veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 15.39, AnonymBruker skrev:

Eldre = eldre enn gutten / mannen 🙂

For en gutt på 21 er ei dame på 30 så absolutt eldre. Det finnes selvsagt gutter på 21 som er i forhold med damer på 30, men det er jo ekstremt sjelden. Bortsett fra på KG, her er slikt vanlig 🤭

Anonymkode: 6be6d...de2

Jeg er ei dame på 40 år og sammen med en mann på 21. Vi møttes via en datingapp. Han ønska spesifikt ei eldre dame.

Jeg så ikke etter yngre menn. Men jeg var åpen. Oppdaga at menn på min alder ofte ønsker yngre damer, selv er de ofte fedre samtidig som de ikke ønsker flere barn. Jeg ønska å date en mann uten barn men som kanskje kunne være åpen for å få et barn, de er det få av på min alder mens yngre menn ofte ikke har valgt ang barn. Det skal sies at kjæresten ikke framstår som typisk 21 i mine øyne. Da jeg var på hans alder likte jeg en fest i helgene. Han er mer opptatt av å jobbe enn å feste og han eier egen leilighet. Ville tippa han var 32 om jeg ikke visste alderen hans. 

Anonymkode: db70c...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...