Gå til innhold

Bare en myte at gutter liker litt eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv er ikke akkurat ei eldre dame, men er 30år og faller nok helst for litt eldre menn. Har alltid blitt sett på av gutter tidlig i 20årene. Er det helt normalt å like damer som er 10år eldre? For meg høres det mye ut ift damer om liker 10år eldre menn.

Noen som er der? 

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Self. Vi er forskjellige. Også er vel gutter i den alderen i en fase der de har et økt lyster og ønsker. ;)

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må skille mellom sex og forhold her 😂 De fleste unge gutter sier ja til sex med eldre damer, men nei til forhold. 

Anonymkode: 6be6d...de2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må skille mellom sex og forhold her 😂 De fleste unge gutter sier ja til sex med eldre damer, men nei til forhold. 

Anonymkode: 6be6d...de2

Hva mener du med eldre damer da? Gutt på 21 har sexfantaserer om damer i 30årene? Eller snakker du 40-50 åringer? Da kan det plutselig bli morsrolle her😝

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med eldre damer da? Gutt på 21 har sexfantaserer om damer i 30årene? Eller snakker du 40-50 åringer? Da kan det plutselig bli morsrolle her😝

Anonymkode: a6aef...e73

Eldre = eldre enn gutten / mannen 🙂

For en gutt på 21 er ei dame på 30 så absolutt eldre. Det finnes selvsagt gutter på 21 som er i forhold med damer på 30, men det er jo ekstremt sjelden. Bortsett fra på KG, her er slikt vanlig 🤭

Anonymkode: 6be6d...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eldre = eldre enn gutten / mannen 🙂

For en gutt på 21 er ei dame på 30 så absolutt eldre. Det finnes selvsagt gutter på 21 som er i forhold med damer på 30, men det er jo ekstremt sjelden. Bortsett fra på KG, her er slikt vanlig 🤭

Anonymkode: 6be6d...de2

Jepp, jeg føler meg også gammel for en gutt på 21år - er selv 30😄 Utrolig hvor mye som skjer mellom de årene der. Tror alikavel ikke ei på 30år er ei gammel røy for de. Det er nok ei moden dame,tenker jeg. 🤭

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er da ikke noen hemmelighet at menn ser etter damer nedover i alder og sikler etter dem. Andre veien er nok mer unntakene. 

Anonymkode: e198d...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er da ikke noen hemmelighet at menn ser etter damer nedover i alder og sikler etter dem. Andre veien er nok mer unntakene. 

Anonymkode: e198d...83f

For eldre/modne menn, ja.  Men ikke for yngre, der har det snudd mye de siste tiårene. Eller blitt mer åpent. Foregikk nok litt av hvert før også, men mer i det skjulte. 

Du burde ta deg en tur på en skikkelig bygdefest/pub ute i distriktsnorge.  (Ikke flere Grande-Skei vitser nå Takk, er oppbrukt)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer disse trådene så ofte opp? Alder betyr da vitterlig ikke noe særlig

Jeg har hatt sex med alt mellom 22 og 45 og det er jaggu ikke store forskjellen på dere damer hva gjelder alder. Så lenge damene på 40 er slanke og veltrente kan de være vel så flotte som de på 25. I tillegg setter de pris på å bli pult skikkelig, fremfor å ligge der og vente på orgasmen...

Anonymkode: c5576...5a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer disse trådene så ofte opp? Alder betyr da vitterlig ikke noe særlig

Jeg har hatt sex med alt mellom 22 og 45 og det er jaggu ikke store forskjellen på dere damer hva gjelder alder. Så lenge damene på 40 er slanke og veltrente kan de være vel så flotte som de på 25. I tillegg setter de pris på å bli pult skikkelig, fremfor å ligge der og vente på orgasmen...

Anonymkode: c5576...5a5

De på 40 kan være stramme i fisken, men hud og hår vil jo forfalle etter hvert som man blir eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer disse trådene så ofte opp? Alder betyr da vitterlig ikke noe særlig

Jeg har hatt sex med alt mellom 22 og 45 og det er jaggu ikke store forskjellen på dere damer hva gjelder alder. Så lenge damene på 40 er slanke og veltrente kan de være vel så flotte som de på 25. I tillegg setter de pris på å bli pult skikkelig, fremfor å ligge der og vente på orgasmen...

Anonymkode: c5576...5a5

Ja, men det finnes ei grense der ofså. Reiner med 50+ blir for gammelt. Trossalt ikke sex som gjelder for damer i den alderen der overgangsalderen er tilstede. 

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei dame på 30-31 er jo omtrent like stram som ei på 22. 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det finnes ei grense der ofså. Reiner med 50+ blir for gammelt. Trossalt ikke sex som gjelder for damer i den alderen der overgangsalderen er tilstede. 

Anonymkode: a6aef...e73

Eeehh .... for noen damer i den alderen tenker jeg vi sier (kremt)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, bullehurk skrev:

Eeehh .... for noen damer i den alderen tenker jeg vi sier (kremt)

Nå tenker jeg i en 20år gammel ung guttunge, så er 50+ gammelt. Det er vel også få 50åringer som sikler og vil ha sex med tenåringsgutter . 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tenker jeg i en 20år gammel ung guttunge, så er 50+ gammelt. Det er vel også få 50åringer som sikler og vil ha sex med tenåringsgutter . 

Anonymkode: a6aef...e73

Din alder er for ung men 35-40 er fin alder fir min del..

dame 50+

Anonymkode: 61233...2cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din alder er for ung men 35-40 er fin alder fir min del..

dame 50+

Anonymkode: 61233...2cf

Den ser jeg 🙂

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ei dame på 30-31 er jo omtrent like stram som ei på 22. 

Anonymkode: a6aef...e73

Mange tjueåringer som sikler etter 30år gamle modne damer. 🤩

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...