Gå til innhold

Bare en myte at gutter liker litt eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutter som liker litt eldre damer...er som de skulle likt storesøstra si. 

Anonymkode: c2295...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bienvilleparish
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre = eldre enn gutten / mannen 🙂

For en gutt på 21 er ei dame på 30 så absolutt eldre. Det finnes selvsagt gutter på 21 som er i forhold med damer på 30, men det er jo ekstremt sjelden. Bortsett fra på KG, her er slikt vanlig 🤭

Anonymkode: 6be6d...de2

Jeg vet faktisk om et par som har den alderen 😅 litt spesielt 

5 år yngre er maks for meg. Er 27. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bullehurk skrev:

For eldre/modne menn, ja.  Men ikke for yngre, der har det snudd mye de siste tiårene. Eller blitt mer åpent. Foregikk nok litt av hvert før også, men mer i det skjulte. 

Du burde ta deg en tur på en skikkelig bygdefest/pub ute i distriktsnorge.  (Ikke flere Grande-Skei vitser nå Takk, er oppbrukt)

Hehe trine skeiv grandis

Anonymkode: 58009...23b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 46 her, og har sex med to menn på 25 og 27 år. De er helt ville etter meg seksuelt, men tviler på at de vil ha noe forhold. Jeg vil iallefall ikke det, bare morro å ha sex med de fordi de er så virile og kåte og ikke så satte og kjedelige som eldre menn

Anonymkode: b17aa...4bf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er en myte. Damen min blir ofte sjekket opp av menn som er 5-10 år yngre enn henne. Hun er jo deilig da, store DDD pupper, blond, falske vipper, deilig rumpe og går alltid i trange bukser som viser formene hennes og høye hæler.

Endret av bandit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Jeg trodde jeg skulle være komplett uinteressant etter å ha blitt 40, men det kommer flere unge menn bort om jeg er på konserter eller ute på byen. Jeg er helt vanlig, trener ikke i det hele tatt (men er ikke overvektig), ikke noe fillere eller noe sånt, og bruker diskret med make-up. Med andre ord - jeg er ingen bimbo med puppene på tørk, som av den grunn skulle fått oppmerksomhet. Om disse mennene tenker "Juhu, en eldre dame, så spennende!" eller om de tenker "hun ser hyggelig ut, hun vil jeg prate med" og ikke har reflektert noe særlig over alderen vet jeg ikke, men oppmerksomheten overrasker meg.

Anonymkode: 8e59a...ed0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, R730 skrev:

Jeg vet faktisk om et par som har den alderen 😅 litt spesielt 

5 år yngre er maks for meg. Er 27. 

Linni maister for eks, hun er med unggutten😊 Men nå er jo ikke hun veldig gammel da. 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ragnar89 skrev:

Er da vel ingen som bryr seg om alderen nå til dags? Hvor gammeldags er dere 🤨

Litt ille om man liker "stemora" si som er 10-11år eldre. 🤪 men ellers er ikke aldersforskjell et problem. 

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ragnar89 said:

Er da vel ingen som bryr seg om alderen nå til dags? Hvor gammeldags er dere 🤨

Tror du bør lære å skille mellom "Jeg bryr meg ikke om alderen" og "Ingen bryr seg om alderen". 

Anonymkode: 0bed9...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Er da vel ingen som bryr seg om alderen nå til dags? Hvor gammeldags er dere 🤨

Tror du har rett i det. Ser hvor mange unge menn som sikler på damen min på jobben hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg møter nye menn jeg tenker er på min alder, er de ofte fra ti år yngre til et par år eldre. Jeg avgjør som oftest om jeg liker dem før jeg aner hvor gamle de er, så hvorfor skulle jeg forandre mening etter å ha fått fasiten? Heldigvis er jeg ikke singel, så jeg trenger ikke tenke på det 😊

Anonymkode: 6b0f0...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en ser bort ifra fyllesex i slutten av tenårene/begynnelsen av 20 årene hører det etter min mening til sjeldenhetene. I den alderen er jo åndedrett hos partner det viktigste.

Har vel sikkert hatt +/- 20 kompiser i oppvekst og skole/studier, og har tilgode at noen har hatt slike preferanser. Mange av dem er i forhold med atskillig yngre kvinner nå.

Anonymkode: 76632...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg møter nye menn jeg tenker er på min alder, er de ofte fra ti år yngre til et par år eldre. Jeg avgjør som oftest om jeg liker dem før jeg aner hvor gamle de er, så hvorfor skulle jeg forandre mening etter å ha fått fasiten? Heldigvis er jeg ikke singel, så jeg trenger ikke tenke på det 😊

Anonymkode: 6b0f0...7c4

Samme her! Alle jeg liker er iallefall ti år yngre enn meg. Så¨får man høre alderen og tenker sitt . Menn på min alder bærer virkelig preg av at de ikke tar vare på seg selv som ofte. Du har noen men de er selvsagt opptatte og om de blir single blir de tatt med engang

Anonymkode: b17aa...4bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starter med dialog, og hverandres nærvær, igjennom der finner man den tonene som tiltrekker hverandre, så det er igrunn uten at man har spekulert på alder. Men kjemien tilfører det som andre ikke gir en. Dermed ender det med at den kontakten man fikk vil man gjøre det beste ut av. 

Anonymkode: 932ed...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj, er du en eldre dame er du jo bare søppel. Eldre mann derimot... rene diamanten. Her har vi samfunnet i et nøtteskall.

Anonymkode: a4b41...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei fysj, er du en eldre dame er du jo bare søppel. Eldre mann derimot... rene diamanten. Her har vi samfunnet i et nøtteskall.

Anonymkode: a4b41...2dc

Ja, hva er eldre for deg da? 30 eller 55? Det er jo helt vesentlig å vite alder ift den andres alder. 

Anonymkode: a6aef...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bandit skrev:

Tror du har rett i det. Ser hvor mange unge menn som sikler på damen min på jobben hennes. 

Er nok ikke bare henne de sikler etter du .. 

Anonymkode: a6aef...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg selv er ikke akkurat ei eldre dame, men er 30år og faller nok helst for litt eldre menn. Har alltid blitt sett på av gutter tidlig i 20årene. Er det helt normalt å like damer som er 10år eldre? For meg høres det mye ut ift damer om liker 10år eldre menn.

Noen som er der? 

Anonymkode: a6aef...e73

Det er en myte. Menn liker generelt sett damer under egen alder.

Anonymkode: d72b8...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg traff mannen min var han 26 og jeg 31.

Nå har vi blitt 37 og 42, og alderen er fremdeles et ikke-problem.  

Anonymkode: 38d44...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...