Gå til innhold

Jente 28 + dame på 53


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er litt i villrede og så sinnsykt betatt av ei dame på 53(!!!) år :/ vi rota på en fest for nøyaktig to år siden.. det ble stille etterpå, da hun er hetero og jobber med svigerinna mi. Ringte henne i fylla i helga, og snakka litt om det som skjedde for noen år tilbake, hun mente vi kunne møtes igjen for en «date»... blir helt frustrert. Jeg vil jo møte henne som f.... men usikker på om det var bare fylleprat. Er jo ikke normalt at en dame på hennes alder vil ha en på 28?! Og jeg skjønner jo selvsagt at det aldri kan bli oss.. men nå klarer jeg ikke tenke på annet. Det er noe helt sykt med henne, det bare var så tenning mellom oss når vi rota sammen.. og det samme kjenner jeg når jeg tenker på henne. 

 

Blir veldig glad om noen vil gi meg noe råd :-) eller bare respondere... hilsen fortvilt jente 

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er begge voksne damer. Hun er hetero, men vil bruke deg som en rus i en kjedelig hverdag. Pul om du vil, men ikke regn med hus og hytte sammen.

Anonymkode: 04524...8bb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville ikke pult ei så gammel dame, men om hun tenner deg så bare nyt det og kos deg.

Anonymkode: 5167a...c09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke jente når du er hele 28 år gammel!! Du er kvinne.

 

Og hvorfor ikke gå på den daten? Hva er du redd for?

Anonymkode: be12c...cb2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig ville ikke pult ei så gammel dame, men om hun tenner deg så bare nyt det og kos deg.

Anonymkode: 5167a...c09

Okei, kan jeg spørre hvorfor når dama er dritlekker og sexy? 🙂 bare ren nysgjerrighet 

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke jente når du er hele 28 år gammel!! Du er kvinne.

 

Og hvorfor ikke gå på den daten? Hva er du redd for?

Anonymkode: be12c...cb2

Ja okei, sorry! Mente jente i forhold til hennes alder. Fordi jeg lurer på hvordan ta opp kontakten igjen. Vi ringtes jo i fylla, så begge kan vel “gjemme” seg bak det. Vet ikke nå om hun mente det liksom.

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei, kan jeg spørre hvorfor når dama er dritlekker og sexy? 🙂 bare ren nysgjerrighet 

Anonymkode: b333a...fb1

Syns bare det blir for stor forskjell i alder, :)

Anonymkode: 5167a...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns bare det blir for stor forskjell i alder, :)

Anonymkode: 5167a...c09

Joda, men again, hvis dama er hot er det vel lite å si med alderen 😛 ? Det er jo det ytre som tenner en. Skal være enig i at det er laaangt i mellom damer på den alderen som er sexy, men de finnes! :)

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men again, hvis dama er hot er det vel lite å si med alderen 😛 ? Det er jo det ytre som tenner en. Skal være enig i at det er laaangt i mellom damer på den alderen som er sexy, men de finnes! :)

Anonymkode: b333a...fb1

Nå har jeg aldri møtt ei som er skikkelig hot og sexy i den alderen da 😉

Anonymkode: 5167a...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri møtt ei som er skikkelig hot og sexy i den alderen da 😉

Anonymkode: 5167a...c09

Kan jeg spørre om du er mann eller dame ? :)
Hva tenker du om å ta opp kontakten igjen uten at det blir kleint da? hehe.. Vi hadde jo trossalt ikke snakka sammen på over to år når jeg ringte henne i helga. Litt kleint å skal følge opp kjenner jeg.

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du å tape? Går du på denne daten kan du jo finne ut om det er dette du vil eller ikke? Du får jo garantert muligheten til å hoppe til køys med henne, men om det blir bare med det er jo helt og holdent opp til dere. En annen ting, er det totalt umulig at dere kan bli sammen? Alder er jo for faen bare et tall. Liker du dama så gutse på! Uansett, lykke til 🙂

 

Mvh mann

Anonymkode: c8dd2...dd3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du å tape? Går du på denne daten kan du jo finne ut om det er dette du vil eller ikke? Du får jo garantert muligheten til å hoppe til køys med henne, men om det blir bare med det er jo helt og holdent opp til dere. En annen ting, er det totalt umulig at dere kan bli sammen? Alder er jo for faen bare et tall. Liker du dama så gutse på! Uansett, lykke til 🙂

 

Mvh mann

Anonymkode: c8dd2...dd3

Takk for svar :) Jeg kunne veldig gjerne gått på den daten. Men problemet mitt nå er : "var det bare fyllerør?" og hvordan skal jeg følge det opp uten at det blir pinlig? 
Jeg vet ikke, som jeg sier så er hun jo "hetero" men på en annen side vet jeg at hun oppsøker kvinner når hun har drukket. Hun sa vel også noe sånt som at det er få personer hun "klikker" på den måten med, og jeg var en av de. Jeg kunne ikke brydd meg mere om alder, men tror hun har barn osv å ta hensyn til. 

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jente på 28 🙄

Anonymkode: ea6c9...df1

Jada jeg vet :) hehe.. Vil holde på jentetittelen så lenge det går. Men forstår jo nå at jeg burde endre den 😄 hehe

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er kvinne, ikke jente. Kvinner på 53år kan også bli kalt jente, på lik linje som du. Du nærmer deg dine 30år, så kjør på med hva dere ønsker. Hver sine lyster. 

Jeg liker menn i 40åra, selv er jeg 31 år gammel kvinne. 

Anonymkode: 04312...dd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en melding da vel? Foreslå å møtes på byen. Alder er jo bare et tall! Dersom hun sier nei og du føler det blir klein, så gjør jo ikke det noe. Du trenger ikke ha noe med henne å gjøre.

Anonymkode: c9e76...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Send en melding da vel? Foreslå å møtes på byen. Alder er jo bare et tall! Dersom hun sier nei og du føler det blir klein, så gjør jo ikke det noe. Du trenger ikke ha noe med henne å gjøre.

Anonymkode: c9e76...182

Blir bare så kleint om vi skulle møtes på fest hos svigerinna mi igjen da vettu..... 

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne, ikke jente. Kvinner på 53år kan også bli kalt jente, på lik linje som du. Du nærmer deg dine 30år, så kjør på med hva dere ønsker. Hver sine lyster. 

Jeg liker menn i 40åra, selv er jeg 31 år gammel kvinne. 

Anonymkode: 04312...dd7

Jada forstår det der nå :) jeg er ikke jente..... men av kjønn er jeg jo det da! hehe.

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...