Gå til innhold

Jente 28 + dame på 53


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hiv dere på her nå folkens :) jeg vil høre deres meninger. Noen som har opplevd typ samme ting? eller er jeg "alene" om dette cougar prosjektet? :) 

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noe konkret råd å komme med til deg. Trodde det kun gikk andre veien, at yngre jenter søker eldre menn. Og at eldre menn søker yngre jenter. Men jeg ser jo at det kan gå andre veien også. Er vel kanskje mer tabu at kvinner skal like yngre kvinner? Først tabu med den "lesbiske" delen, også i tillegg så mye yngre. Håper det ordner seg for dere da :) Kult av deg å "stå frem" med dette

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og samboer med en mann på 53. Jeg tenkte også at det aldri kunne bli oss, men vi falt pladask for hverandre og klarte ikke glemme hverandre. 

Vi merker ikke noe særlig til aldersforskjellen oss i mellom, men det er selvsagt mange som reagerer på den. 

Anonymkode: c4ae8...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 og samboer med en mann på 53. Jeg tenkte også at det aldri kunne bli oss, men vi falt pladask for hverandre og klarte ikke glemme hverandre. 

Vi merker ikke noe særlig til aldersforskjellen oss i mellom, men det er selvsagt mange som reagerer på den. 

Anonymkode: c4ae8...688

Så herlig å høre :) jeg tenker jo også litt at alder ikke burde ha så mye å si. Men er det ikke noe du legger merke til i forhold til den store forskjellen? Jeg tenker jo at vi er i en helt annen fase i livet, er det utfordrende?
Hvordan tok familiene deres dette? Ser ikke for meg at hun tør å gå så langt at vi skulle blitt sammen.

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skreiv litt lengre opp her, men jeg var altså også sammen med en eldre mann. Jeg var 20år og han var 43😜 Mamma reagerte sterkt på dette frem til jeg ble gravid. Vår datter er idag 10år. (Ikke sammen idag) men jeg alltid likt eldre menn. Du liker eldre damer, tøft og bra gjort å stå frem. 

Lykke til!

Anonymkode: 04312...dd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mennesker. Alder er bare et tall. Føler man kjærlighet, så kjør på! En annen ting, aldri bry deg om hva andre mener. Det er du som skal være lykkelig. 

Anonymkode: c8dd2...dd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skreiv litt lengre opp her, men jeg var altså også sammen med en eldre mann. Jeg var 20år og han var 43😜 Mamma reagerte sterkt på dette frem til jeg ble gravid. Vår datter er idag 10år. (Ikke sammen idag) men jeg alltid likt eldre menn. Du liker eldre damer, tøft og bra gjort å stå frem. 

Lykke til!

Anonymkode: 04312...dd7

Tusen takk :) Vil du si noe om hva som er den største forskjellen å kjenne på med stor aldersforskjell? 

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mennesker. Alder er bare et tall. Føler man kjærlighet, så kjør på! En annen ting, aldri bry deg om hva andre mener. Det er du som skal være lykkelig. 

Anonymkode: c8dd2...dd3

Takk :) jeg er helt enig med deg der. Jeg bare vet ikke helt hvor hun står i forhold til det... en ting er å ha lyst å leve ut sine lyster når man drikker, en annen ting er vel om hun vil det når hun er edru :P det er det som er det big Q. 

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at en dame på 53 vil ha en jente på 28. Det er vanskeligere å forstå det hele fra ditt perspektiv. Jeg vil tro at en på din alder har flere å velge mellom og 53 er jo... om ikke gammelt, så i alle fall på hell. Men er hun uimotståelig så er hun, så det er bare å gi det et forsøk. Du er jo voksen nok til å vite hva du vil :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Jeg forstår godt at en dame på 53 vil ha en jente på 28. Det er vanskeligere å forstå det hele fra ditt perspektiv. Jeg vil tro at en på din alder har flere å velge mellom og 53 er jo... om ikke gammelt, så i alle fall på hell. Men er hun uimotståelig så er hun, så det er bare å gi det et forsøk. Du er jo voksen nok til å vite hva du vil :) 

Ja ingen tvil om det 😛 nå har jeg jo enda ikke vært i buksene hennes da :) hehe.. Men hun tar virkelig vare på sitt ytre, så jeg kan ikke tro at det skulle blitt noe skuffelse om jeg kom så langt.. Det er bare å finne ut på en diskret måte hva hun vil nå da. Uten å dumme meg helt fullstendig ut.

Anonymkode: b333a...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne, ikke jente. Kvinner på 53år kan også bli kalt jente, på lik linje som du. Du nærmer deg dine 30år, så kjør på med hva dere ønsker. Hver sine lyster. 

Jeg liker menn i 40åra, selv er jeg 31 år gammel kvinne. 

Anonymkode: 04312...dd7

Takk for innspill ;)

 

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er litt i villrede og så sinnsykt betatt av ei dame på 53(!!!) år 😕 vi rota på en fest for nøyaktig to år siden.. det ble stille etterpå, da hun er hetero og jobber med svigerinna mi. Ringte henne i fylla i helga, og snakka litt om det som skjedde for noen år tilbake, hun mente vi kunne møtes igjen for en «date»... blir helt frustrert. Jeg vil jo møte henne som f.... men usikker på om det var bare fylleprat. Er jo ikke normalt at en dame på hennes alder vil ha en på 28?! Og jeg skjønner jo selvsagt at det aldri kan bli oss.. men nå klarer jeg ikke tenke på annet. Det er noe helt sykt med henne, det bare var så tenning mellom oss når vi rota sammen.. og det samme kjenner jeg når jeg tenker på henne. 

 

Blir veldig glad om noen vil gi meg noe råd 🙂 eller bare respondere... hilsen fortvilt jente 

Anonymkode: b333a...fb1

Kom igjen. Hun 53 år gamle kvinnen du er forelska i er ikke heterofil. Hadde hun vært heterofil, så hadde hun ikke hatt slik het omgang med deg.

Hun er vel biseksuel, men foretrekker vel menn litt sterkere enn damer. 

Jeg vil nok si at det heller er din dragning på mye eldre damer som er det mest unormale her kontra den andre veien. Du forteller at hun sa ja til å møtes til en date. Da er det vel bare å kvinne seg opp å spørre i edru tilstand om hun mente det.

 

 

Endret av MegHer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Jeg er litt i villrede og så sinnsykt betatt av ei dame på 53(!!!) år 😕 vi rota på en fest for nøyaktig to år siden.. det ble stille etterpå, da hun er hetero og jobber med svigerinna mi. Ringte henne i fylla i helga, og snakka litt om det som skjedde for noen år tilbake, hun mente vi kunne møtes igjen for en «date»... blir helt frustrert. Jeg vil jo møte henne som f.... men usikker på om det var bare fylleprat. Er jo ikke normalt at en dame på hennes alder vil ha en på 28?! Og jeg skjønner jo selvsagt at det aldri kan bli oss.. men nå klarer jeg ikke tenke på annet. Det er noe helt sykt med henne, det bare var så tenning mellom oss når vi rota sammen.. og det samme kjenner jeg når jeg tenker på henne. 

 

Blir veldig glad om noen vil gi meg noe råd 🙂 eller bare respondere... hilsen fortvilt jente 

Anonymkode: b333a...fb1

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har dessverre ikke noe konkret råd å komme med til deg. Trodde det kun gikk andre veien, at yngre jenter søker eldre menn. Og at eldre menn søker yngre jenter. Men jeg ser jo at det kan gå andre veien også. Er vel kanskje mer tabu at kvinner skal like yngre kvinner? Først tabu med den "lesbiske" delen, også i tillegg så mye yngre. Håper det ordner seg for dere da :) Kult av deg å "stå frem" med dette

Anonymkode: b333a...fb1

Når svarer seg selv og gratulerer seg selv med hvor kult det er å stå frem begynner i alle fall jeg å tvile på sannheten i innlegget... :roll:

Anonymkode: 8978e...d09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, MegHer skrev:

Kom igjen. Hun 53 år gamle kvinnen du er forelska i er ikke heterofil. Hadde hun vært heterofil, så hadde hun ikke hatt slik het omgang med deg.

Hun er vel biseksuel, men foretrekker vel menn litt sterkere enn damer. 

Jeg vil nok si at det heller er din dragning på mye eldre damer som er det mest unormale her kontra den andre veien. Du forteller at hun sa ja til å møtes til en date. Da er det vel bare å kvinne seg opp å spørre i edru tilstand om hun mente det.

 

 

du tror ikke hun er hetero altså?:) men noen damer blir jo veldig into andre damer når de har drukket? :)  Ja jeg tenker jo at jeg må "kvinne meg opp" som du sier, er bare ikke helt klar for et avslag 😛 ofte fornuften snakker høyest når man er edru vet du :) 

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du deg selv i tråden? 

Anonymkode: c8585...ca8

det var en miss... skulle bare få innlegget på forsiden :) skape litt oppmerksomhet.

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Loff77 skrev:

Kjør på, ingen ting slår gammel høne;)

Hehe ååå? Så det vet du eller? ;)

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst hadde jeg sett at det kom en eldre dame, som kanskje har opplevd noe ala det samme her?:) eller yngre og andre veien for den saks skyld, men jeg innser jo at jeg kanskje er veldig sær 

Anonymkode: b333a...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

det var en miss... skulle bare få innlegget på forsiden :) skape litt oppmerksomhet.

Anonymkode: b333a...fb1

Hmmm

Anonymkode: 97073...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...