Gå til innhold

MDG-Lan skrur av vannet når hun såper inn kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/62LGo/saa-groenn-er-mdg-lan

Miljøpartiet De Grønnes høyprofilerte politiker Lan Marie Nguyen Berg skrur av vannet i dusjen mens hun såper inn kroppen sin. Dette for å spare energi. For det er vel ikke vits å la vannet renne unødvendig mens du skrubber og såper deg inn? Eller?

Anonymkode: b6ad3...379

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min gjør det.

Anonymkode: 26699...abc

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 716bc...d0e

• Liker 3
Skrevet

Å dusje i dusjen er det dummeste man kan gjøre. Jeg dusjer i badekaret med proppen i slik jeg tar vare på varmen i vannet og bruker det til å varme opp badet.

Anonymkode: f8726...4dc

• Liker 6
Skrevet

Hah! Jeg liker MDG, men ikke f*** om de skal ta fra meg dusjen min! Jeg dusjer varmt, jeg dusjer lenge, og ingen barn i Afrika drar nytte av at jeg kutter ned dusjingen min.

Anonymkode: f5de6...5e0

• Liker 11
Skrevet

Ja og nei. Jeg dusjer vanligvis lynraskt når jeg ikke vasker håret, det er rett inn i dusjen, ta en piruett, såpe inn utsatte områder (under armene, skritt, rumpe), skylle, ut. Tror det tar max to minutter, og da skrur jeg ikke av vannet. 

Når jeg vasker håret væter jeg håret, skrur av vannet, har i sjampo, skrur på vann og skyller, skrur av vannet, har i balsam, såper inn kroppen, skrur på vannet, skyller.

Skal jeg barbere her og der skrur jeg av vannet, såper inn aktuelle kroppsdeler, barberer, skrur på vann. Det hender jeg skrur på vann kort innimellom for å skylle høvelen. 

Jeg skrur alltid av vannet når jeg pusser tennene. 

Jeg har alltid gjort det sånn, fra før mdg ble oppfunnet nesten. 

• Liker 38
Skrevet

Nope, men skrur ned på vannsprutstyrken når jeg barberer.  Jeg bruker svært få sekunder til å såpe meg inn, såper ikke inn hele kroppen ved hver eneste dusj. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hah! Jeg liker MDG, men ikke f*** om de skal ta fra meg dusjen min! Jeg dusjer varmt, jeg dusjer lenge, og ingen barn i Afrika drar nytte av at jeg kutter ned dusjingen min.

Anonymkode: f5de6...5e0

Barna i Afrika????

• Liker 8
Skrevet

Og hvis hun hadde klippet håret kort, hadde hun spart masse vann, samt brukt mindre miljøskadelig shampoo og hårprodukter.

Hykler!

Anonymkode: 61bb2...01b

• Liker 28
Skrevet

Det er jo jeg som betaler for varmtvannet, så jeg skrur vanligvis av når jeg tar shampoo i håret, det tar litt tid.

Anonymkode: cc9a9...f09

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis hun hadde klippet håret kort, hadde hun spart masse vann, samt brukt mindre miljøskadelig shampoo og hårprodukter.

Hykler!

Hva vet du om hun bruker no-poo metoden eller ikke? 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox said:

Hva vet du om hun bruker no-poo metoden eller ikke? 

Et så langt hår krever mye vann uansett.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et så langt hår krever mye vann uansett.

Men de med lang hår vasker det gjerne hver 3. dag sånn ca, de med kortere hår vasker gjerne hver eneste dag. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg gjør det, men jeg har gjort det siden jeg var barn. Skrur også av vannet mens jeg pusser tennene. 

Anonymkode: e08b7...ad7

• Liker 13
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å dusje i dusjen er det dummeste man kan gjøre. Jeg dusjer i badekaret med proppen i slik jeg tar vare på varmen i vannet og bruker det til å varme opp badet.

Anonymkode: f8726...4dc

Jeg tapper nå bare i badekaret jeg.

Skrevet
14 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Men de med lang hår vasker det gjerne hver 3. dag sånn ca, de med kortere hår vasker gjerne hver eneste dag. 

Jepp, Ab01 er kanskje hykler selv...

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Barna i Afrika????

Det er sånn vi kan løse problemet med tørke i Afrika. Eksportere vannet vi sparer til dem.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Det er sånn vi kan løse problemet med tørke i Afrika. Eksportere vannet vi sparer til dem.

:fnise: 

Skrevet

Jeg lar dusjen renne hele dagen jeg, liker å høre det sildre fra badet. 

• Liker 7
Skrevet

Altså.., man sparer strømpenger ved å skru av dusjen innimellom.

Anonymkode: b9dd6...4ac

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...