Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg tror så absolutt ikke at det er vanlig at kvinner fantaserer om tenåringsjenter….

Anonymkode: 1a025...02c

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 0ca7a...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det kan vel ikke være så unormalt heller?

De er i den alderen da kroppen er ferdig utviklet og før gravitasjonskreftene har begynt å slå inn.

Vi er programmert til å se dette som vakkert.

Det er sånn vi er skrudd sammen, eller?

Anonymkode: 6e707...4c1

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Fordi vi selv vet hvor sårbar en tenåringsjente er. Vi kvinner bør ha noen instinkt som gir følelse av omsorg fremfor kåthet når vi ser tenåringer. 

Jeg er 30 og har ikke sett noe seksuelt i tenåringer siden jeg selv var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi vi selv vet hvor sårbar en tenåringsjente er. Vi kvinner bør ha noen instinkt som gir følelse av omsorg fremfor kåthet når vi ser tenåringer. 

Moral, med andre ord.

Ja, du kan jo prøve å overstyre seksuell tenning med moral og idealisme, og se hvor langt du kommer, fremfor å fryktløst ta på alvor hva mennesker tenner på. 

Det er det jo ingen som har gjort før deg, så det kan sikkert fungere fint :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ene venninna til datteren min. Hun henger her ganske mye, og innimellom er det litt distraherende.

Hun har et helt nydelig ansikt og smil, og kroppen er perfekt og stram på alle de rette stedene.

Hun er bare såvidt 16 år, og det er selvfølgelig uaktuelt for meg å gjøre tilnærmelser til noen i min datters omgangskrets.

Jeg vet ikke en gang om hun liker damer.

Anonymkode: 768a1...0c6

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette kan jeg relatere til!

Har selv hatt gleden av å være mentor for en jente i denne alderen, men kunne ikke gjort det med datters venner.

Det ville bare vært rart og kleint.

Er først og fremst mor.

Tror fantasien er veldig vanlig da.

Jeg tror også fantasien er veldig vanlig, det samme med å fantasere om eldre kvinner når man selv er ung. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kollega.. godt gift men han spiser meg opp med blikket sitt når han går forbi 😅

Anonymkode: 9bb88...83b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble flørtet med av en venn av eksen min for mange år siden. Flørtingen tok helt av og vi hadde camsex. Treftes flere ganger hen hadde munnsex på meg to ganger, det var en helt sinnssyk seksuell spenning mellom oss, har aldri vært så kåt som den gang. Vi fant ut at vi fikk avslutte mens leken var god, men den dag i dag så fantaserer jeg om hen og at vi har sex sammen. Begge er nå i forhold, men fikk en sms av hen for litt siden og kjente det fortsatt pirret noe sykt i kroppen. Ble ikke noe mer nå heller, men tror faktisk jeg hadde gått hele veien om hen hadde tatt initiativet i dag😆

Anonymkode: 633ae...33d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kollega.. godt gift men han spiser meg opp med blikket sitt når han går forbi 😅

Anonymkode: 9bb88...83b

Sammme her 😊

Anonymkode: c54d2...aa4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To kvinnelige kolleger. Har skikkelig lyst til å knulle begge to. Spesielt hun ene. Men det blir med fantasien. Kan ikke risikere jobben min. 

Og psykologen min. Men det er en latterlig klisje.

Anonymkode: ec4d2...3b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BeaBae skrev (4 minutter siden):

Egne barn er fortsatt små, men jeg jobber som lærer på ungdomsskole og underviser i blant annet gym.

Med sport, øvelser og utstrekning etterpå blir jeg jo eksponert for jenter med lite og tettsittende klær i mange posisjoner.

Som lærer skal jeg være en rollemodell og en voksenperson som elevene kan stole på.

Derfor holder jeg meg profesjonell, stirrer ikke, fokuserer på det som er min jobb.

Jeg er lykkelig gift med en god mann, og jeg ville ikke risikere jobben min med å gå utover min rolle som lærer for elevene mine.

Og jeg tror ikke jeg ville handlet annerledes om jeg hadde vært singel og hatt en helt annen jobb.

For meg er det noe litt feil med et forhold mellom ei på 16 og ei på 28.

Men jeg dømmer ikke de som tenker annerledes om dette, og hva jeg fokuserer på når jeg tilfredsstiller meg selv angår bare meg, og det skader ingen.

Hva angår selve fantasien så nekter jeg å tro at den er uvanlig eller unormal.

Anonymkode: 53bd6...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

En av barnehageonklene :sjenert:

Anonymkode: 4a169...c8a

Jeg er mann og jobber i barnehagen. Det er bare å ta kontakt ❤️. Kanskje ikke i overleveringsfasen av ungen, men når jeg er alene. En liten flørt og en klem hadde reddet dagen min.

Anonymkode: d7ab9...e64

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men vi er alle forskjellige. Og kåthet og omsorg/kjærlighet ekskluderer vel ikke hverandre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kompisen til samboer, har til og med hatt våte drømmer om han, våkner med dårlig samvittighet.

Anonymkode: 1abfc...d45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To ganske så forbudte:

1) Min kones beste venninne. Det er et eller annet med henne som får meg til å smelte fullstendig og oppføre meg som fnisete fjortis hver gang jeg møter henne. Heldigvis ikke noe jeg tenker på når hun ikke er der og for å være helt ærlig prøver jeg å unngå henne på grunn av dette.

2) Min sjef. Nå høres kanskje ikke det sååå spesielt ut, men saken han er en godt gift mann, jeg er en godt gift mann og jeg har normalt ikke seksuelle tanker om andre menn og har aldri tent på å være submissiv. Av en eller grunn tenner jeg likevel på tanken om suge han og at han knuller meg...

Selvfølgelig ikke noe jeg noen gang vil dele med i den virkelige verden 😂

Anonymkode: 58bc3...68b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vil at tonje brenna skal binde meg fast og misbruke meg og nedverdige meg

Anonymkode: 675c8...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en fantasi om å knulle Kirsti Bergstø, Une Bastholm, Hadia Tajik og Linda Hofstad Helleland i stortingssalen, mens politikerne og kongefamilien sitter og ser på.

Anonymkode: bb506...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Linda Hofstad Helleland i stortingssalen,

Hun er virkelig hot.  Jeg blir kvalm av å tenke på at hun deler seng med den feite rødsprengte grisen.  Hun fortjener virkelig en ung sprek elsker.

Anonymkode: 37684...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...