Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎18‎.‎09‎.‎2019 den 12.16, AnonymBruker skrev:

Min svigersøster.... helt sant. Kommer aldri til å skje, men har hatt mange omganger med henne i tankene :)

Anonymkode: 44615...461

Jeg har faktisk hatt sex med konas lillesøster, flere ganger til og med.

Anonymkode: ef309...91e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. For sent. 

Anonymkode: 94089...454

Aldri.

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stefaren til en venninne. Og de gikk fra tanke til realitet på ferie i Frankrike i sommer. Jeg har nok flørtet litt med ham, og når venninna mi og moren skulle sjekke noen butikker, fikk jeg et par timer alene med ham i ferieleiligheten. Dusjet, før jeg gikk inn til han der han satt og jobbet i stua, og spurte rett ut om han kunne tenke seg å være med på å realisere en hemmelig drøm. Så dro jeg ham med inn på soverommet, og vi hadde den deiligste sexen jeg noensinne har hatt. Det ble egentlig ikke kleint etterpå heller. Har tenkt å sende ham en snap med spørsmål om en reprise, men har holdt meg på matta. 

Anonymkode: 5ae6e...f86

Var du 19 år?

Anonymkode: 4ea7e...a55

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri.

Jo. En annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. En annen.

Hva da annen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da annen? 

Møtt noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var du 19 år?

Anonymkode: 4ea7e...a55

var og er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

var og er 22.

Hva skjedde? Har ikke fulgt med her.😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2019 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Stefaren til en venninne. Og de gikk fra tanke til realitet på ferie i Frankrike i sommer. Jeg har nok flørtet litt med ham, og når venninna mi og moren skulle sjekke noen butikker, fikk jeg et par timer alene med ham i ferieleiligheten. Dusjet, før jeg gikk inn til han der han satt og jobbet i stua, og spurte rett ut om han kunne tenke seg å være med på å realisere en hemmelig drøm. Så dro jeg ham med inn på soverommet, og vi hadde den deiligste sexen jeg noensinne har hatt. Det ble egentlig ikke kleint etterpå heller. Har tenkt å sende ham en snap med spørsmål om en reprise, men har holdt meg på matta. 

Noe lignende for mange år siden. Ikke akkurat stefar, men moras yngre elsker. Han var "Balkanboy", og utrolig het. Jeg "tjuvlånte" ham noen ganger. Han var veldig "på", å vi flørtet litt i smug. Den erotiske tiltrekningen mellom oss var uutholdelig, og vi hadde oss som kaniner i bien hans noen ganger. Forbudt, spennende og pirrende. Og..... min til da, utvilsomt beste sex. Herlige minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasier om en fyr på jobb og en på studiet. Greit med variasjon😂 I fantasiene gjør vi også forskjellige ting hehehe.

Anonymkode: 4913d...ea5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen gutter som har noen deilige fantasier om et menneske?;) 

Du gir deg ikke?! Tror du har behov for og hadde hatt godt av den ville og hemningsløse sexen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i mange år vært kåt på den ene kusina mi. Vi har alltid hatt en god tone, og trives veldig godt i hverandres selskap, og det har alltid vært en viss spenning mellom oss.

En gang, på en fest, ble vi stående tett inntil hverandre. Ingenting ble gjort og ingenting ble sagt. Men det var liten tvil om hva vi begge egentlig ville..... Vi har vært godt etablerte på hver vår kant i mange år nå. Men den lille spenningen mellom oss er der fremdeles når vi en sjelden gang møtes....

Anonymkode: 25610...4e3

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i mange år vært kåt på den ene kusina mi. Vi har alltid hatt en god tone, og trives veldig godt i hverandres selskap, og det har alltid vært en viss spenning mellom oss.

En gang, på en fest, ble vi stående tett inntil hverandre. Ingenting ble gjort og ingenting ble sagt. Men det var liten tvil om hva vi begge egentlig ville..... Vi har vært godt etablerte på hver vår kant i mange år nå. Men den lille spenningen mellom oss er der fremdeles når vi en sjelden gang møtes....

Anonymkode: 25610...4e3

🤩 Det har igrunnen meg og min fetter også, han er kjekk og alt det der, men så faller det litt når jeg vet hvor nært vi er i familie og fulgt hverandre opp siden vi gikk i bleie. Har forøvrig merket hans interesse flere ganger ....;) 

Fantasier er lov og sunt det! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid steinkåt av TV2s Cathrine Fossum, og fantaserer om å bli tvunget til å slikke henne bakfra og kanskje "tilfeldigvis" streife innom anus på hennes kommando. Ikke bare blir jeg kåt av hennes flotte MILF-utseende, men også hvor velartikulerende og smart hun er.

What a woman!

Anonymkode: 82a42...2e1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir alltid steinkåt av TV2s Cathrine Fossum, og fantaserer om å bli tvunget til å slikke henne bakfra og kanskje "tilfeldigvis" streife innom anus på hennes kommando. Ikke bare blir jeg kåt av hennes flotte MILF-utseende, men også hvor velartikulerende og smart hun er.

What a woman!

Anonymkode: 82a42...2e1

Hvor ung er du da? Hun er vel under 40år såvidt jeg vet. Men enig, hun er veldig pen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kusina mi delte leilighet i et par år. Så da hadde vi sex et par ganger i uka. Men ikke nå lenger

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Neonlights skrev:

Det er jo ikke sikkert dere egentig er i slekt, om man skal tro statistikken

Slekt? Æsj. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...