Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Masterveilederen min, å hallelujah. I går tror jeg han må ha hørt at jeg ble ting i pusten. Er en så sinnsyk dragning der. Men han er smart og kjekk mens jeg er uintelligent og stygg.

Anonymkode: 72399...315

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Masterveilederen min, å hallelujah. I går tror jeg han må ha hørt at jeg ble ting i pusten. Er en så sinnsyk dragning der. Men han er smart og kjekk mens jeg er uintelligent og stygg.

Anonymkode: 72399...315

Tung!

Anonymkode: 72399...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Bruttern. ;)

Anonymkode: e9020...18a

Æsjjjjjjjjj 

Anonymkode: ecb12...de1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsjjjjjjjjj 

Anonymkode: ecb12...de1

Herregud, det var jo tull. Har ikke bror ei gang😄

Anonymkode: e9020...18a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å ha sex med en bussjåfør. Han er så inderlig kjekk og det flotte smilet. Han jobber også med noe annet i tillegg, så han har deee flotte arbeidsmusklene! 😍 Blir helt, ååååh!! 

Røff sex med han... Ja takk! Kommer vel aldri til å skje...men jeg tenker mye på han..mest seksuelt.. 🥰🙈

Vi har en seksuell spenning mellom oss når vi møtes. Den seksuelle spenningen kan kjennes i lufta. Så klar og skarp. Jeg har aldri hatt det sånn, ikke før  jeg så han for første gang. En magisk, deilig og fin følelse, men også frustrerende. 

Vi har flørta før, men ingen av oss gjør noe med det..enda.. Men hver bidige gang jeg ser han kjenner jeg den spenningen. Like deilig hver gang...den forsvinner ikke... 

Men nå har jeg kjæreste, som jeg er veldig glad i, men fantaserer om bussjåføren ofte.  Om det er gjensidig fra hans side vet jeg ikke, men det føltes sånn.. 

Jeg får drømme videre.. 🙊☺️

Anonymkode: b4b98...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigersøster.... helt sant. Kommer aldri til å skje, men har hatt mange omganger med henne i tankene :)

Anonymkode: 44615...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt et "crush on" min lege jeg hadde for noen år tilbake. Så sinnsykt deilig!! 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Ikke når han ikke jobber som fastlege lengre... 

Anonymkode: e9020...18a

Jo, han risikere å miste jobben så lege han jobber som lege. Spiller ingen rolle at han har sluttet som fastlege eller pasienten har slutta å gå til han.

Det er totalforbud innen helsevesenet å innlede forhold med pasienter og tidligere pasienter. Faktisk en av de groveste overtredelsene man kan gjøre i det yrket. Og det er lett å forstå.

Anonymkode: 44615...461

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, han risikere å miste jobben så lege han jobber som lege. Spiller ingen rolle at han har sluttet som fastlege eller pasienten har slutta å gå til han.

Det er totalforbud innen helsevesenet å innlede forhold med pasienter og tidligere pasienter. Faktisk en av de groveste overtredelsene man kan gjøre i det yrket. Og det er lett å forstå.

Anonymkode: 44615...461

Hvorfor er det så mange her inne som er så nazi på det der? Det florerer av forhold mellom helsepersonell og pasienter.

Ja, det finnes tydelige retningslinjer mot slike forhold og ja, det finnes lover som regulerer grove tilfeller (dvs at helsepersonellet tydelig misbruker sin stilling). Men nei, det finnes ikke et totalforbud.

Anonymkode: 72399...315

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange her inne som er så nazi på det der? Det florerer av forhold mellom helsepersonell og pasienter.

Ja, det finnes tydelige retningslinjer mot slike forhold og ja, det finnes lover som regulerer grove tilfeller (dvs at helsepersonellet tydelig misbruker sin stilling). Men nei, det finnes ikke et totalforbud.

I praksis er det totalforbud for f.eks. en lege å innlede et forhold til en pasient eller tidligere pasient. Blir dette oppdaget, er han/hun ferdig på dagen. Enkelt og greit. Dette er ingen påstand, det et faktum, og jeg kjenner godt til dette regelverket. Det er flere sykepleiere og leger som mister sine lisenser hvert år p.g.a. dette, de færreste blir skrevet om i media, så folk vet bare ikke om det.

Hvis folk tenker seg om, så skjønner de godt hvorfor. Hvis en lege innleder et forhold til en pasient, er det altså i en lege-pasient-relasjon de møtes. Man kan lage en uendelig lang liste over grunner til at dette ikke aksepteres. Legen kjenner pasientens sykdomshistorie, for noen svært intime detaljer som til og med er unaturlig å dele med noen andre enn legen sin, ikke engang sin nærmeste. Så kan man jo tenke seg ved f.eks. et brudd i forholdet, der legen sitter på informasjon om "hele livet" til sin eks...sprengstoff.

Vi er bare mennesker. Selvsagt er det fullstendig uakseptabelt at dette skjer, og jeg begriper ikke hvordan folk kan påstå at det er "helt normalt" at en lege har sex med sine pasienter.

Så kan man se på de som jobber i psykiatrien; deres pasienter er enda mer sårbare. Selvsagt ligger ikke legen med dem!

Anonymkode: 44615...461

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I praksis er det totalforbud for f.eks. en lege å innlede et forhold til en pasient eller tidligere pasient. Blir dette oppdaget, er han/hun ferdig på dagen. Enkelt og greit. Dette er ingen påstand, det et faktum, og jeg kjenner godt til dette regelverket. Det er flere sykepleiere og leger som mister sine lisenser hvert år p.g.a. dette, de færreste blir skrevet om i media, så folk vet bare ikke om det.

Hvis folk tenker seg om, så skjønner de godt hvorfor. Hvis en lege innleder et forhold til en pasient, er det altså i en lege-pasient-relasjon de møtes. Man kan lage en uendelig lang liste over grunner til at dette ikke aksepteres. Legen kjenner pasientens sykdomshistorie, for noen svært intime detaljer som til og med er unaturlig å dele med noen andre enn legen sin, ikke engang sin nærmeste. Så kan man jo tenke seg ved f.eks. et brudd i forholdet, der legen sitter på informasjon om "hele livet" til sin eks...sprengstoff.

Vi er bare mennesker. Selvsagt er det fullstendig uakseptabelt at dette skjer, og jeg begriper ikke hvordan folk kan påstå at det er "helt normalt" at en lege har sex med sine pasienter.

Så kan man se på de som jobber i psykiatrien; deres pasienter er enda mer sårbare. Selvsagt ligger ikke legen med dem!

Anonymkode: 44615...461

Det er absolutt ikke et faktum at det i praksis er totalforbud og at tilfeller der det blir oppdaget ender i avskjed på dagen. 

Anonymkode: 72399...315

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke et faktum at det i praksis er totalforbud og at tilfeller der det blir oppdaget ender i avskjed på dagen. 

Anonymkode: 72399...315

Enig. Jeg sendte melding til lommelegen Brynjar, han har vært allmenlege i mange mange år.(😂 Jeg måtte ha et svar fra en som vet) Nytter ikke her på KG. Han sa i noen tilfeller var det lov å innlede et forhold med tidligere pasient. Jo lengre tid det har gått, desto bedre. Hvis lege/pasient foholdet ikke inneholdt psykiske relasjoner var det lovlig. Iallefall i mitt tilfelle. 

Anonymkode: e9020...18a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 11.9.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Ei venninne av kona, har sett henne i bikini og badedrakt flere ganger. Veldig luren på hva som er under siden jeg har sett antydningen til brystknopper og cameltoe.  

Anonymkode: f257a...85c

 

På 11.9.2019 den 20.30, kisskissbangbang skrev:

Gjetter pupper og kjønn. 

Setter alle pengene mine på det samme. All in her! Sjelden jeg bruker denne, men nå må den fram::hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg sendte melding til lommelegen Brynjar, han har vært allmenlege i mange mange år.(😂 Jeg måtte ha et svar fra en som vet) Nytter ikke her på KG. Han sa i noen tilfeller var det lov å innlede et forhold med tidligere pasient. Jo lengre tid det har gått, desto bedre. Hvis lege/pasient foholdet ikke inneholdt psykiske relasjoner var det lovlig. Iallefall i mitt tilfelle. 

Anonymkode: e9020...18a

Du er altså såååååå forelsket.😉

Anonymkode: 94089...454

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er flere eldre kvinner som jeg synes er sexy... trenger bare dem ringer meg, så vi får kontakt.

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er altså såååååå forelsket.😉

Anonymkode: 94089...454

Hehe, huff ja😏 Kunne jeg bare truffet han ute på byen eller noe. Ble fort litt stivt på legekontoret den gang😝

Anonymkode: e9020...18a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, huff ja😏 Kunne jeg bare truffet han ute på byen eller noe. Ble fort litt stivt på legekontoret den gang😝

Anonymkode: e9020...18a

Yeah! Lettere ordne seg et kyss i fylla... Det første kysset bør være ved et utsiktspunkt mot legekontoret.😂

Anonymkode: 94089...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...