Gå til innhold

Om det å snakke rett fra levra.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest borghild

Jeg er kjent for å snakke rett fra levra som det så fint heter. Liker du folk som snakker rett fra levra eller syns du vi er litt for ærlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg er nok av dem som ikke snakker rett fra levra i enhver situasjon - jeg tenker meg nok godt om først, i såfall! :wink:

Om jeg liker folk som snakker rett fra levra - ja, det kommer an på personen og kjemien vår ellers.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ærlig og snakke rett fra leveren er en ting - men når ting bare sies for å såre eller være ubehagelig er noe ganske annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker rett fra leveren,og ønsker det samme i retur.

Det er ikke hva som blir sagt som betyr stort.Det er måten det blir sagt på.

Det er mange pene måter å være ærlig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med LilleBille!

Jeg sier det jeg mener, men prøver å være saklig og ikke såre noen! Synes det er viktig at folk vet hvor de har meg. Jeg er ærlig når jeg er uenig, og ærlig når jeg roser noen. Da blir det mer troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Ja, jeg liker det, men folk som går inn for å være ufine og usaklige, og som attpåtil ikke har greie på det de snakker om, er en ganske annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å være ærlig og snakke rett fra leveren er en ting - men når ting bare sies for å såre eller være ubehagelig er noe ganske annet.

Enig. Det er ikke alt man burde si heller, man må vurdere situasjonen og personen man snakker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg er for å si det en mener, men av og til lønner det seg til å tie stille også. :wink: Klarer man det er alt bra, men må en alltid si sin mening, da har en et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å være ærlig, men jeg synes man bær tenkte to ganger over det man skriver. Det kan være sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

hater det når folk pakker det inn, eller sier en ting til en part, og en helt annen til den andre! det blir stress, og ender opp med at jeg går og ergrer meg over personer, og aldri helt vil få vite hva som skjedde.

Så ja, jeg liker å få ting servert som de er! Så får folk heller såre meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Jeg liker de mye bedre enn de som er falske i hvertfall, men en mellomting er best, det går ann å si ting på en mindre offensiv måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde K S

Om jeg ikke kan si det jeg mener så holder jeg kjeft.

Jeg liker ikke når noen alltid er enig med sist talende person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel liten vits hvis alle skal prate den de prater med der og da etter munnen? DET er iallefall det verste jeg vet! :frustrert:

Så lenge man ikke går inn for å være ærlig for å såre, er det beste å prate rett fra levra, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest porselen

jeg liker ikke lever...

Jo folk kan godt snakke rett fra levra for min del så lenge de tåler å få det samme tilbake. Enkelte personer er veldig flinke til å snakke rett fra levra, men veldig dårlig til å takle det samme tilbake.

Jeg vet stort sett hvem jeg kan si ting rett ut til, og hvem jeg bør pakke det litt mere inn til. Og det er også viktig synes jeg, å respektere at vi ikke er like. Det er ikke snakk om å jatte med, men det finnes flere måter å snakke rett fra levra på. Det går an å si hva man mener uten å kjøre over den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Merkelig hvor mange her inne som I TEORIEN liker at folk er dønn ærlige. Men hvis noen sier rett ut det de mener på KG, kommer alle forsvarerne pilende og piper ut stakkaren.

Teori og praksis er to forskjellige ting. Hvis jeg føler at jeg ikke kan si rett ut hva jeg mener, holder jeg heller kjeft, for å unngå å bli pepet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...