Gå til innhold

Espadrillos - er de gode å gå i?


lillesky

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et par espadrillos (ikke så høye som på bildet), er de gode å gå mye med? Eller bør jeg ta med meg joggeskoene istedenfor?

Er det forresten et annet navn på espadrillos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Munter i dag, borghild? ;)

Jeg er ikke sikker på hva du mener med å ta med deg, lillesky, tenker du på ferietur? Da ville jeg definitvit ha med begge deler, et par sko er ikke nok, vettu!

Synes espadrillos er kanonkult! Fikk lyst til å bestille selv. Passer bohem stilen som er så trendy nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De err sikkert gode å gå med' date=' men fryktelig harry spør du meg!![/quote']

Det spurte jeg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munter i dag, borghild? ;)

Jeg er ikke sikker på hva du mener med å ta med deg, lillesky, tenker du på ferietur? Da ville jeg definitvit ha med begge deler, et par sko er ikke nok, vettu!

Synes espadrillos er kanonkult! Fikk lyst til å bestille selv. Passer bohem stilen som er så trendy nå.

Espadrillos er in. :) De var sikkert in i fjor også, men da fikk jeg ikke kjøpt, for plutselig var det utsolt. Så i år har jeg sikret meg et par. :sjarmor:

Jeg skal ha med meg vanlige sandaler, som er gode å gå i, tror det holder med sandaler og espadrilloer da, kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Vet du ikke spurte om dette heller, men de var kjempefine! :) Aner ikke om de er gode å gå i da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De err sikkert gode å gå med, men fryktelig harry spør du meg!!

Rosenknoppen slår til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...