AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #101 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med alt magefettet.. Har penisen din blitt "mindre" med årene? Anonymkode: db884...5cd Størrelsen er heldigvis den sammen men den ser jo mindre ut. Litt sånn skillpadde. Men generelt så er menn enten en "shower" eller en "grower". Altså man har stor penis som ikke blir så mye større ved ereksjon, kontra en som er mindre men vokser seg tilsynelatende stor. Jeg er i sistnevnte kategori så jeg har alltid vært vant med at penis ikke er så stor i utgangspuktet før den blir hard. TS. Anonymkode: 774e6...f70
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #102 Skrevet 8. september 2019 17 timer siden, Hubbie skrev: Er vekten et sårt tema for deg? Det har jeg ikke tenkt så mye over, men noen ganger ja - det er situasjonsbetinget. Jeg er vanligvis åpen om overvekten min, feks med lege, helsepersonel eller andre mennesker som jeg er komfortabel med. Men situasjonene som er såre er for eksempel dersom et barn på butikken sier til pappaen sin: " hvorfor er den mannen så tjukk" eller "hvorfor har den mannen så stor mage" - da føler man seg litt trist. Det var også en episode i sommer hvor jeg måtte gå ut av en berg og dalbane fordi den metall sperregreien man drar ned i fanget ikke låste seg. Var på flere berg og dal baner i sommer, dette var den eneste som dette skjedde med. Typisk en sår situasjon. TS. Anonymkode: 774e6...f70
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #103 Skrevet 8. september 2019 På 7.9.2019 den 12.16, AnonymBruker skrev: Har du hørt om sparebluss? For noen er det faktisk veldig vanskelig å gå ned i vekt, fordi kroppen holder fast på kiloene uansett. Andre er tynne hele livet selv om de spiser altfor mye, og altfor mye usunn mat. Her kommer fordommene deres inn, der dere tror at alle overvektige er så usunne og spiser så mye. Tror dere også at alle tynne og normalvektige er sunne, da kanskje? Anonymkode: 08b11...617 Man vil selvsagt gå ned i vekt hvis man er i kaloriunderskudd over tid. Anonymkode: 58979...493
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #104 Skrevet 8. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Størrelsen er heldigvis den sammen men den ser jo mindre ut. Litt sånn skillpadde. Men generelt så er menn enten en "shower" eller en "grower". Altså man har stor penis som ikke blir så mye større ved ereksjon, kontra en som er mindre men vokser seg tilsynelatende stor. Jeg er i sistnevnte kategori så jeg har alltid vært vant med at penis ikke er så stor i utgangspuktet før den blir hard. TS. Anonymkode: 774e6...f70 Takk for svar. Min kjære hadde diger for mange år tilbake, den har krympet med kiloene. Men så har jeg forandret meg også etter barnefødsler. Anonymkode: db884...5cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå