AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #221 Del Skrevet 9. oktober 2019 Var voldsomt som han sønnen i Harstad-familien drakk etter den treningen de hadde vært på 🤣 Anonymkode: b3bba...209 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. oktober 2019 #222 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var voldsomt som han sønnen i Harstad-familien drakk etter den treningen de hadde vært på 🤣 Anonymkode: b3bba...209 Pluss all den banningen..... 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #223 Del Skrevet 10. oktober 2019 På 9.10.2019 den 11.31, AnonymBruker skrev: Var voldsomt som han sønnen i Harstad-familien drakk etter den treningen de hadde vært på 🤣 Anonymkode: b3bba...209 Ja, og mora også. Da hun tvang ned den mojitoen som ikke falt i smak; «Førr en fæl dram» 😆😆😆 Anonymkode: a0b28...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #224 Del Skrevet 10. oktober 2019 Andre som synes Markus er utrolig kjekk? Heldige Hanne. Flott par. Anonymkode: 7a32a...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #225 Del Skrevet 10. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andre som synes Markus er utrolig kjekk? Heldige Hanne. Flott par. Anonymkode: 7a32a...5e3 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 69593...571 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigBear Skrevet 10. oktober 2019 #226 Del Skrevet 10. oktober 2019 Veldig kjedelig episode i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #227 Del Skrevet 10. oktober 2019 On 9/30/2019 at 10:51 PM, Bottega said: Åhh, jeg elsker Haiderfamilien Er jeg virkelig den eneste som ikke takler den familien? Jeg mener... dem oppfører seg så utrulig overfladiske og bortskjemte hele familien. Spesielt de voksne (faren og moren). Greit nok at de er leger og sikkert er dyktige i jobbene sine men det er noe med væremåten dems som jeg finner arrogante. Ingenting er bra nok. Ett vanlig hotellrom, nei Gud forby at de skal `nedgraderes`, «de er jo tross alt leger og da er alt under fire stjerner uaktuelt å bo på». Og hvor mange unger har de egentlig? Foreldrene virker å la de gjøre som de vil og normal folkeskikk? Nei det har de ikk hørt om, ikke så rart når foreldrene ikke har det selv. Mora virker som en kontroll freak også som kritiserer mannen for å prøve å gre barnets hår før avreise. Altså kan ikke faren bestemme noenting? Nok om den familien. Lyst å slenge inn litt av mine meninger om folka i denne sesongen. Alle husker jeg ikke. Forhåpentligvis er noen enige hehehe. Harstadfamilen likte jeg ikke i begynnelsen men de har vokst enormt på meg de siste episodene. De lager iallefall underholdning, og oppfører seg normalt. Datteren snakker ikke mye, virker rolig og sjenert? Men de er ett frisk pust denne sesongen syns jeg. Moren kunne kanskje deltatt på litt mer istedet for å se på hver gang ungene skal prøve noe nytt men ellers sympatiske og fine folk. Som ikke skjemmer ut nordmenn i utlandet som visse andre (trønderfutta,og alle disse rølpete fyllesvina jeg ikke husker navnet på engang). Buskerudgjengen.... de er virkelig ett kapittel for seg selv! Er det ingen av de som vet hva normal folkeskikk er eller?? Asså jeg skjønner at ting blir klippet for å se verre ut enn det er, men virkelig? Skjønner godt at disse «syden landene med mye turisme» ikke er så glad i nordmenn når slike som de kommer. De SKAL HA ting hele tiden, takker skjeldent og forventer å bli behandlet som kongelige fordi de er nordmenn og tror de «er bedre enn dem som yter service til dem». Ikke følger de reglene på kurset med å ikke røyke, de banner og krever noe hele tiden. Jeg skjems over å være norsk, og fatter ikkenoe hvem de tror de er!? Lurer på om de sitter å ser på seg selv i ettertid og er stolt av hvordan de oppførte seg? Og en annen ting, har ikke de vært med før, men en skokk av unger?? Hvor er de barna nå? De hadde jo en haug , og sagt å drakk foran dem til alle døgnets tider, hadde ikke råd til godteri på taxfree for røyk var viktigere. Mistenker bv er i bilde. influenerne er omtrent like ille som buskerudgjengen når det kommer til normal folkeskikk synes jeg. Stå mist i veien for å ta bilder mens biler tuter, og likevel fortette photoshooten sin. Hvor er foreldrene til slike? Lærer ikke folk barna sine normal folskekikk lengre? Bjørge? Og kona virker som ett hyggelig par som er lykkelige med hverandre. De gjør ikke så mye ut av seg men er likevel fint å se at noen kan oppføre seg. Men om jeg skal si noe negativt... drar man på ferie til ett land man ikke kan språket så lær dere for all del engelsk så det er mulig å kommunisere? Nordmenn ønsker jo at utenlandske som er i Norge kan prate engelsk, og da mener jeg det bør gjelde nordmenn på besøk eller bosatt store deler av året i utlandet også... Fred Åge er alltid så hyggelig og sikkert en skikkelig lojal og fin kompis. Han han reiser med i år virker helt motsatt. Frekk og snylterne, tåler ikke å tape og kommer med nedlatende dritt hele tiden. Fred Åge må ha fryktelig god tålmodighet for jeg hadde blitt skikkelig sur for enkelte ting jeg har sett.... aurora, moren og søsteren er komisk. Og noe jeg aldri trodde jeg skulle si var at Aurora oppfører seg bra. Moren er hundre ganger mer primadonna og sur. Aurora prøver hvertfall å kan være å krangle og har oppført seg mye bedre enn jeg forventet etter å ha sett henne på PH. Søster Fleur er også veldig søt og god. Mora har jeg ikke mye til overs for.... unge paret fra nord er gørrkjedelig. Og hannen i forholdet spiller åpenlyst dummere enn han er. For å lage underholdning, og da blir det bare teit. Han med bikkja Lucas, og de radio folka orker jeg ikke se på for det er så kjedelig at jeg holder på å sovne. Ikke mer å si om de... De to middelaldrende (hvor mannen fikk kjøre Lamborghini) virker som ett søtt nyforelsket par. Flotte mennesker men de gjør så lite ut av seg. De er i allefall hyggelige og blide så de viser at ikke alle nordmenn er høylytte,kranglete og rølpete. Syns det er bra at de er med faktisk. Håper de holder sammen. svein og linni, der er mye skuespill for galleriet. Men Linni er som alltid hyggelig og blid, og Svein .. ja Svein er Svein som han alltid har vært. Synes dog linni har roet han ned litt i denne sesongen. Ser at jeg har glemt noen men kanskje like greit siden innlegget ble fryktelig langt hehehe. Regner med at noen er enig, og at noen er uenig også. Ville skrive ei litta oppsummering av hva jeg synes om enkelte av folka etterpå ha sett at andre har gjort det samme. 😊😊💜 Anonymkode: ad64c...e95 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #228 Del Skrevet 10. oktober 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Andre som synes Markus er utrolig kjekk? Heldige Hanne. Flott par. Anonymkode: 7a32a...5e3 Er du den samme som savnet pokemon paret? Jeg syns de to du nevner er ett snodig par? De er så ulike? Sikkert hyggelige begge to, føler bare at jenta i forholdet bestemmer alt og at karen hennes aldri har noen egne meninger? Eller er det bare jeg som ser det? Pluss at karen overspilller aaaaaaltfot mye. Jeg skjønner at de får beskjed om å «skuespille litt» for å lage underholdning, det er bare at på han så merker man det så godt... Anonymkode: ad64c...e95 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #229 Del Skrevet 10. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Greit nok at de er leger og sikkert er dyktige i jobbene sine men det er noe med væremåten dems som jeg finner arrogante. Ingenting er bra nok. Ett vanlig hotellrom, nei Gud forby at de skal `nedgraderes`, «de er jo tross alt leger og da er alt under fire stjerner uaktuelt å bo på Visste ikke at de var leger jeg. Aldri hørt de nevne det. Synes familien er herlig jeg. Skjønner godt at man vil bo skikkelig når man først er på ferie. Tror du overtolker. Anonymkode: 2adf5...7a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #230 Del Skrevet 11. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke at de var leger jeg. Aldri hørt de nevne det. Synes familien er herlig jeg. Skjønner godt at man vil bo skikkelig når man først er på ferie. Tror du overtolker. Anonymkode: 2adf5...7a7 Jeg liker også å bo skikkelig på ferie, men da betaler jeg for det selv. De har vært med på Charterfeber før og da ble de presentert som legefamilien. Det var mye klaging over at ting ikke var som i Dubai, hvor de visstnok ble behandlet som kongelige. Anonymkode: 3c788...87c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #231 Del Skrevet 15. oktober 2019 Harryinfluencing er åpenbart en greie nå. Navlepiercing og pensjonistferie på granca. Mer harry enn det blir det ikke. Anonymkode: 7d213...4ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #232 Del Skrevet 18. oktober 2019 Jeg skjønner ikke hvorfor "influencerne" prøver å fremstille seg selv som åndssvake når de ikke er det? Anonymkode: 7d213...4ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #233 Del Skrevet 23. oktober 2019 Virker som han ene i lars og monsen prøver å være en chartersvein nr2 Anonymkode: 4c701...aa2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #234 Del Skrevet 23. oktober 2019 På 18.10.2019 den 8.57, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor "influencerne" prøver å fremstille seg selv som åndssvake når de ikke er det? Anonymkode: 7d213...4ae De er vel i grunnen det. Anonymkode: 2657d...de3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #235 Del Skrevet 23. oktober 2019 På 11.10.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev: Visste ikke at de var leger jeg. Aldri hørt de nevne det. Synes familien er herlig jeg. Skjønner godt at man vil bo skikkelig når man først er på ferie. Tror du overtolker. Anonymkode: 2adf5...7a7 Hun overtolker ikke. Jeg sitter med akkurat samme inntrykk som henne. Det er ikke bare i charterfeber den familien har vært. Husker godt episoden der Hellstrøm var hjemme hos de. Pluss de har vært med i flere TV program. Veldig oppmerksomhetsyke. Anonymkode: c50c2...e6b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 23. oktober 2019 #236 Del Skrevet 23. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun overtolker ikke. Jeg sitter med akkurat samme inntrykk som henne. Det er ikke bare i charterfeber den familien har vært. Husker godt episoden der Hellstrøm var hjemme hos de. Pluss de har vært med i flere TV program. Veldig oppmerksomhetsyke. Anonymkode: c50c2...e6b Var det i Hellstrøm programmet kona klaget over at mannen la i fra seg snusposer under madrassen og overalt i huset ? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. oktober 2019 #237 Del Skrevet 23. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som han ene i lars og monsen prøver å være en chartersvein nr2 Anonymkode: 4c701...aa2 Han later til å ha akkurat samme latteren i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #238 Del Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, Hyachint31 skrev: Var det i Hellstrøm programmet kona klaget over at mannen la i fra seg snusposer under madrassen og overalt i huset ? 🙈 Æsj! Han er lege og nikotinslave?! Anonymkode: 3c788...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 26. oktober 2019 #239 Del Skrevet 26. oktober 2019 Syntes alt virker så planlagt i serien nå! Kan ikke huske det var slikt før. Nå drar jo alle ut å rir på hest, vinsmaking, ute i ørkenen, bananåker, segway etc. Skjønner jo at kanskje noen ville gjort det samme uansett, men come on! Føler serien bare får flest mulig til å prøve det samme så de kan se hvordan de enkelte reagerer på samme opplegg og hva de gjør ut av det. Kjedelig! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 29. oktober 2019 #240 Del Skrevet 29. oktober 2019 Lurer på hva storfamilien fra Jessheim trodde de kom til, når de kom til badeland. Trodde de skulle få håndklær der, og servering når de lå på solstolene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå