Gå til innhold

Streken forsvinner (graviditetstest)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før helga var det en svak, men tydelig strek på graviditetstest. Men i stedet for å bli sterkere, har den bare blitt svakere og nå i dag sees streken omtrent ikke. Jeg skulle fått mensen på søndag egentlig, og er nå to dager over tida..  skjønner ikke helt hva som skjer. Noen råd? 

Anonymkode: 04758...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok være at det er et egg som så vidt har festet seg, men som sluttet å utvikle seg nesten med en gang. Det skjer med ganske mange befruktede egg, men man oppdager det bare dersom man tester tidlig. 

Jeg har opplevd det et par ganger mens vi prøvde. Mensen kom mellom et par dager og ei uke forsinket. Den kan også komme til vanlig tid, slik at man ikke ville merket noe hvis man ikke hadde testet. 

Det er det mange kaller "kjemisk graviditet". Det kan påvises med urin- eller blodprøve, men går til grunne før det er mulig å bekrefte en klinisk graviditet med ultralyd. 

Anonymkode: 9eb7e...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nok være at det er et egg som så vidt har festet seg, men som sluttet å utvikle seg nesten med en gang. Det skjer med ganske mange befruktede egg, men man oppdager det bare dersom man tester tidlig. 

Jeg har opplevd det et par ganger mens vi prøvde. Mensen kom mellom et par dager og ei uke forsinket. Den kan også komme til vanlig tid, slik at man ikke ville merket noe hvis man ikke hadde testet. 

Det er det mange kaller "kjemisk graviditet". Det kan påvises med urin- eller blodprøve, men går til grunne før det er mulig å bekrefte en klinisk graviditet med ultralyd. 

Anonymkode: 9eb7e...866

Takk for svar. Det var ikke helt det jeg ønsket å høre, men sånn er det jo bare...

Ingen som har opplevd at dette har gått bra?

Anonymkode: 04758...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det var ikke helt det jeg ønsket å høre, men sånn er det jo bare...

Ingen som har opplevd at dette har gått bra?

Anonymkode: 04758...d59

Om testen bare blir svakere sier det seg selv at dette ikke går veien. Det er nok en kjemisk graviditet som en over her sier.

Anonymkode: 3b2c3...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...