Maestro Skrevet 25. juli 2022 #21 Del Skrevet 25. juli 2022 Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. juli 2022 #22 Del Skrevet 25. juli 2022 Maestro skrev (11 minutter siden): Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn. jeg er helt enig. bruker heller ikke sminke, men de har veldig ofte kajal og mascara i boxene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. juli 2022 #23 Del Skrevet 25. juli 2022 Ænema skrev (Akkurat nå): jeg er helt enig. bruker heller ikke sminke, men de har veldig ofte kajal og mascara i boxene sine. Bruker ikke det en gang. Det er mye fordi jeg faktisk ikke gidder og at jeg får det aldri fint. Blir bare rot. Hadde det vært typ ting jeg nevnte, men en mascara oppi så hadde det gått fint. Har både søstre og mamma som bruker litt sminke som kunne ha fått den. Etterhvert når niesen min på 11 blir eldre og sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. juli 2022 #24 Del Skrevet 26. juli 2022 Ænema skrev (7 timer siden): er det fortollingsgebyr og mva på pakkene fra look fantastic boxen? Nei 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 27. juli 2022 #25 Del Skrevet 27. juli 2022 Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25): Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn. I goodiebox har jeg fått mest av det du nevner. På 5-6 pakker så har jeg vel fått 1 liten mascara, og 1 eller 2 øyenskygger. Resten har vært hårprodukter, fotpleie, dusjsåpe, håndsåpe, body lotion, et par selvbruningsprodukter osv 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #26 Del Skrevet 23. august 2022 Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25): Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn. Goodiebox har ikke sminke i boksene sine Kun hudpleie og hårpleie, av og til «verktøy» som hårturban, gjenbrukbare bomullspads, jaderoller osv. De har en egen crush boks med sminke. Jeg har abonnert siden april. Byttet fra glossy til goodiebox da. Er mye mer fornøyd med goodiebox. Flere produkter i fullsize og aldri knøttsmå parfymeprøver og sånt. Syns også det er gøy at de sender ut mye danske/skandinaviske merker. 95% av det man får er crueltyfree. I månedens eske fikk vi en krem fra Elemis som ikke er crueltyfree, men i de fleste eskene er alt crueltyfree. Anonymkode: fb862...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 23. august 2022 #27 Del Skrevet 23. august 2022 Maestro skrev (På 26.7.2022 den 1.25): Bruker ikke sminke ☺️ Hadde det vært såper, shampoo og hårkur, parfymer og sånn så hadde jeg gjort det. Men er absolutt ikke vits for meg som faktisk ikke bruker sminke. ☺️ Og om det hadde vært velvære ting! Fotbad ting, masker og sånn. Det er ikke mye sminke, siste boks inneholdt mye hudpleie og velvære. Har faktisk fått noen favoritter som jeg har kjøpt senere. Men er enig i at det ikke er alt jeg får bruk for eller som passer. Det gir jeg videre, har unge døtre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 23. august 2022 #28 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) jeg har fått 2 kajaler og maskaraer, blush, bronzer, vippeprimer, leppestift i mine goodiebokser, og jeg har aldri abonnert på sminke boksen. og jeg var "bare" medlem i 10 mnd. Endret 23. august 2022 av Ænema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 24. august 2022 #29 Del Skrevet 24. august 2022 Alle får ikke det samme i boksene. Kommer litt an på hva man har krysset av for i profilen sin tror jeg. Eller så er det helt tilfeldig. Jeg har fått en øyenskygge, 1 mascara og 1 neglelakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 24. august 2022 #30 Del Skrevet 24. august 2022 ja det glemte jeg, har gopså fått 2 neglelakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå