Gå til innhold

Få lekte og veltrente armer som «eldre»- hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få det til? Har fått litt grevinneheng, så må ned litt i fettprosent, selv om min bmi ligger på 22. Er det mulig for meg å få veltende armer som ikke disser til våren igjen? Har de siste tre årene unngått å gå i t- shirts pga armene. Kan legge ut bilde om det er av interesse.

Anonymkode: 4f8ad...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg få det til? Har fått litt grevinneheng, så må ned litt i fettprosent, selv om min bmi ligger på 22. Er det mulig for meg å få veltende armer som ikke disser til våren igjen? Har de siste tre årene unngått å gå i t- shirts pga armene. Kan legge ut bilde om det er av interesse.

Anonymkode: 4f8ad...9da

Er det ikke håp?

Anonymkode: 4f8ad...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? Alder er ingen hindring. Det du trenger er å bygge muskler. Og ikke barearmene, men hele kroppen må trenes. Anbefaler fullkroppsprogram 3 ggr i uken og en joggetur i uka. 

Anonymkode: 27edd...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du da? Alder er ingen hindring. Det du trenger er å bygge muskler. Og ikke barearmene, men hele kroppen må trenes. Anbefaler fullkroppsprogram 3 ggr i uken og en joggetur i uka. 

Anonymkode: 27edd...b8c

Jeg er 37 år. TS

Anonymkode: 4f8ad...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Armhevinger er en genial øvelse. Du trener ikke bare triceps, du trener stabiliserende muskulatur i armene samt store muskelgrupper i skuldre og rygg.

Pass på å gjøre dem riktig, ikke noe svai i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 17.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år. TS

Anonymkode: 4f8ad...9da

Da er du jo absolutt ikke gammel. Det er uansett aldri for sent om du så er 80 år. Jeg er "bare" 34 år, men er mer muskuløs enn jeg har vært noen gang og kjenner også mange i sene 30årene som startet opp trening sent og fikk meget gode resultater. Det eneste detstår på er din innsats. Bare kjør på, du vil ikke angre 😃

Anonymkode: 27edd...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...